واکنش مالک شریعتی به صحبت‌های محسن برهانی درباره اعدام محسن شکاری

یک نماینده مجلس با انتشار پیامی در فضای مجازی به محسن برهانی که حقوقدانان را درخصوص اعدام محسن شکاری دعوت به مناظره کرده پاسخ داده است.

به گزارش مشرق، مالک شریعتی،نماینده مجلس در پاسخ به محسن برهانی که حقوقدانان را درباره اعدام محسن شکاری دعوت به مناظره کرده با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت:

مناظره قبلا برگزار شده:

محسن برهانی(۱): [قاتل شهید عجمیان] از سلاح استفاده نکرده، پس محارب نیست؛ (یعنی استفاده از سلاح، محاربه است)

محسن برهانی(۲): [محسن شکاری] دست به سلاح برده، اما محاربه محقق نشده است!!!

شاید تشابه اسمی باشد، والا این حجم از تناقض از استاد! دانشگاه بعید است.

واکنش مالک شریعتی به صحبت‌های محسن برهانی درباره اعدام محسن شکاری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 145
  • در انتظار بررسی: 66
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    اینها نوید افکاری، چاقوکش و لات حرفه ای قهرمانشان است. این هم نوید افکاری 2 هست. حالا هم قانون را ملعبه دست خودشان کرده اند و افاضات زیادی می دهند. قانون اشکال دارد آنجایی که اجازه می دهد امثال محسن برهانی و زیبا کلام در جمهوری اسلامی ایران استاد دانشگاه هستند.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      48 16
      شما باید اینجوری بگی که اگه این مرحوم با همین سلاح سرد جلوی شما رو می گرفت و می خواست موبایل زن و بچه شما رو بدزده و وقتی یکی پیدا می شد که می خواست جلوش رو بگیره رو زخمی می کرد، تقاضای چه حکمی رو براش داشتی؟ اگه تو اون ترافیک یه آمبولانس رو معطل کنه و یه بنده خدایی فوت کنه، شما به عنوان نزدیکان اون فرد چه حالی داشتی. با همه ی این ها، شاید می شد یه مقدار خویشتنداری کرد.
    • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      انشاالله قسمت اقای برهانی و عزیزانش بشه اونوقت بشینه با طرف مناظره کنه
    • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 3
      خود محسن برهانی اگه چاقو بخوره ، عربده میکشه و میخواد ازش حمایت کنند. ولی این رفتار خبیثانه و منافقانه را داره که الان داره از یک چاقو کش حمایت میکنه.
    • IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      17 3
      دانشگاه تهران جای اساتید طرفدار چاقو کش ها نیست. این حامی چاقو کش ها را از دانشگاه باید اخراج کرد.
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      18 4
      بهترین موقع اس برای کیلیر و پاکسازی همه بخشهای دانشگاه و آموزش و پرورش و نهادا و ادارات و گرنه باید منتظر گستاخی بیشتر ایناهایی که از نظام حقوف می گیرند و جفتک پرانی و لجن پراکنی میکنن!
    • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 3
      حامیان و حمایت کنندگان و عقبه فکری اغتشاشگران یکی یکی دارن از سوراخاشون میان بیرون...
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    این آقا محسن غلط زیادی کرده حیف استاد که به این میگن
    • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      14 2
      تمام کفر جمع شده اند دور هم
    • IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      12 2
      استاد کجا بوده! به تناقضات فاحش او نگاه کنید. سواد محسن برهانی در حد بابا ننه ی مدرسه هم نیست.
    • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 2
      استاد طرفدار چاقو کش ها رو باید از داشگاه بیرون انداخت.
    • محمد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      8 0
      كاملأ درست ميفرمائيد
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 2
      چه کسی به این نادان کم سواد اجازه داده است که کرسی دانشگاه را غصب کند!!!!
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
      1 0
      نگفته که طرف جرم نکرده، گفته جرمش محاربه نیس احمق
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    66 14
    اولا. جریمه نقدی چندین میلیاردی ازین حامی تروریستهای جنایتکار بگیرید. در مرحله بعد از خدمات اجتماعی محروم شود. سپس به تناسب همراهی در کودتای شکست خورده آمریکایی اخیر. زندانی با اعمال شاقه شود !!!
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    85 9
    اکه این بلاهایی که سر این شهدا ی اخیر امنیت اومد سر خانواده آقای محسن برهانی و یکی از حقوقدانان بیافته یک ریال هم به این مثلا ژست های حقوق و قوانين و ....بشری وقعی نمی نهند
    • م. ناظر IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      10 2
      دانشگاهی که امثال این موجود بی‌منطق استادش باشند، محصولش داعشجویانی مثل فحاشان دریده و ...هٔ شریف خواهدبود که در بهترین حالت فریفته و بردهٔ فکری و اجرائی غربیهای موطلاییِ چشم‌آبی خواهندشد.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    57 9
    محسن برهانی کدوم ...آخه؟
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      44 9
      این محسن برهانی الدنگ رو با اردنگ از دانشگاه بندازین بیرون. این یارو نفوذیه.
  • ۰ IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    19 64
    خب اگه جرات داری برو با این حقوق دان در محضر شریف ملت ستمدیده ایران مناظره کن ...
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      43 8
      امثال شما مغزتون کار نمی کنه که بخوان باهاتون مناظره کنند. وقتی طرف با قمه راه رو بسته و اجازه عبور خودرو رو با تهدید نمیده یعنی ایجاد رعب و وحشت کرده یا همان اخاف ناس. درک همچین چیزی واسه کسایی که مغزشون از ارزن هم کوچکتره و حتی مفهموم قانون رو هم درک نمی کنند سخته.
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      11 0
      من حاضرم مناظره کنم، اول چهار تا سنگ به کله اش میزنم، چند تا مشت و لگد هم به چشم و قلبش، بعد اگه زنده موند تموم حرفاشو قبول دارم
    • رضوی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      17 3
      اشتباها مثبت دادم! درکی از منطق داشتی تناقض را متوجه می شدی!
    • عبدالله مومن IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      مناظره یعنی فرورفتن قمه و شمشیر اشرار مزدور شیطان بزرگ و اسقاطیل و آل وحوش ملعون در شکمت و راهی شدن به سوی جهنم. چخخخخخخخخخ
    • ایرانی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      13 3
      بیشرفتر از محسن شکاری ملعون این محسن برهانی و نافهم هایی هستند که با خزعبلاتشون در ریختن خون بیگاناهان و به هم ریختن نظم و آرامش و امنیت و اعصاب و روان مردم و 1700 میلیارد تومان ضرر و زیان به اقتصاد تحت فشار شیطان بزرگ شریک هستند. این حقیقت تلخ رو توی این دنیا نفهمید بهتون قول میدم تو اون دنیا بعد از مرگ قطعاً متوجه میشین چه اشتباه بزرگی مرتکب شدین.
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    24 15
    باز این ده درصدی افاضه فضل کرد
    • مخلص IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 0
      برای تو بس است اگر افاضات از ده درصد زیاد شود ترا نشود تحمل
  • هوشنگ IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    42 8
    خخخخخخخ پدر مادر برادر قوم خیش مهسا را زیر نظر بگیرین تمام خطوط ارتباطی انها را از طریق مخابرات همراه اول ایرانسل شبکه های ارائه دهنده اینترنت ماهواره کنترل کنید شک نکنید با دشمنتان در ارتباط هستند بایستی خروج انها از تهران و کشور را ممنوع کنید
    • خاطره IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
      0 0
      حیف نام استاد برای ایشون. همون سر کارگر ب اش بهتره
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    25 2
    قشون زامبی هایی که درمنطقه قتل عملی برای کشتن انجام داده اند به قتال مردم برخواسته اند این شیاطین به قصدخلع سلاح ضربه زده اند نمیشود تاتیردرمغزاخالی نشده حکم محاربه صادرنشه بسیج سپراست
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    34 5
    این برهانی هم یکی هست مثل زارچی یکی علم رو فدای سیاست بازی میکنه یکی دیگه قانون و حقوق رو. ولی هر دوشون از یه آبشخور تغزیه میشن و ماموریت دارن به اسم تخصص حمله کنن
  • CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 47
    مالک شریعتی حقوقدان هست؟
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      21 5
      یعنی هر کی حقوقدان هست از قانون سر درمیاره.
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      58 2
      تو حقوقدانی؟! اونایی که حکم این حیوونو صادر کردن همشون حقوقدان هستن پس خفه شو
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      23 2
      وکیل ملت هست، از نظر قانون، تو چی؟!!!
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      14 2
      مسئله، گرفتن جوابه که محقق شده. مگه همین جا اعتراف کنی دنبال جواب نیستید و اصل نظام نشانه است. وقتی بدون خصومت قبلی، به سراغ مأمورین امنیتی و مردم مذهبی میری یعنی قصد ایجاد رعب و وحشت در اون قشر را داری. از طرفی وقتی به کسانی که راه مردم رو بستن کمک میکنی میدونی به ایجاد ترس در مورد کمک میکنی و مفسد فی‌الارضی‌. عمل افساد و محاربه که محقق شده. قصد هم که معلوم شد. قاضی هم صلاحیت علمی تشخیص رو داره. باقی حرفا از لحاظ علمی چرت و پرته
  • هوشنگ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    17 4
    خخخخخخخخ.....خانواده مهسا از ما چه انتظاری دارند ؟ آنها از ما انتظار دارند برای حمایت از دخترشان اشوب راه بیاندازیم ؟ قبوله ولی به یک شرط..باید برای هر ثانیه اشوب 500 میلیارد پول نقد پرداخت کنند. یعنی در خواب هم نمی بینند ما به خاطر یک نفر زندگی خودمونو نابود کنیم هرگز این کار را نمی کنیم برای ایرانی ها کار نمی کنیم ابدا
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    17 5
    قاضی که حقوق دان بوده و دیوان عدالت اداری هم حقوق دان بودن همگی تایید کردن. بنابراین دنبال مغالطه نباشید آدم های بی سواد
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 3
    اینا سال 88 هم می گفتن حصر موسوی غیر قانونیه در حالیکه حصر مطابق مصوبت شورای امنیت ملی بود. اینا قانون رو مطابق امیال سیاسیشون تفسیر می کنند
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 8
      حصر اگه جواب میداد الان ، ریس جمهور چین به جای عربستان ، توی تهران بود . این کارها باعث ثبات قابل قبول برای بینالملل و حتی برای همپیمانان ما نمیشه .
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      الآن هم ميگيم
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      2 0
      کامنت بالایی (۱:۴۹) را بخوانید ... همه حرف‌های مخالفان همین قدر یاوه و بی ربط است ... از چی به چی رسید ... چی می زنید انصافا
  • مهم‌نیست IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 9
    خداوند‌‌به‌همه‌چیز‌آگاه‌است‌ خودش‌به‌فریادمان‌برسد
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    17 3
    من سنگو یه جوری می سازم که باهاش این برهانی پاره بشه اما چون سنگ سلاح به حساب نمیاد پس مشکلی نداره
    • مخلص IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 1
      تو اگر سنگو بسازی دیگه سنگ نمیگن بلکه میگن حرف ساز
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    14 2
    وقتی چاقو میزنن و پلیس و نیروی حافظ،امتیت را آتش میزنن این حقوقدان‌ها خفه میشن .این حد از بی وطنی وبی شرفی دیگه ندیده بودم .
    • جواد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 3
      شماجیرخواران‌دم‌ازوطن‌نزنید
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 2
    همین اساتید با چنین مهملاتی ذهن شاگردانشان را مسموم میکنند خدا میداند در کلاس هایشان چه خبر است .
    • مختار IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      7 0
      اینها به عنوان استاد دانشگاه تمام فرزندان ما را از خدا و پیامبر و اسلام دور کرده اند
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    17 0
    گفته سلاح به دست گرفتن برای ارعاب و ترساندن مردم نبوده بلکه برای قوت قلب مردم بوده ! منظورش از مردم همون جمع های نهایت صد نفره اغتشاشگران هست
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 8
    محاربه یعنی چی؟؟؟چرا با اتهام واهی جوانان رو میکشید
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      تو آلبانی سر از محاربه در نمیاری چون خودت هم قاتلی هم محاربی و اصلا قدرت درک محاربه رو نداری - چون اربابای آمریکایت و سعودیت بهت یاد داده اند که هر جنایتی بکنی ازت حمایت می کنند
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    12 1
    این لیبرال ها تصور کردند ملت ایران خونشان مباح هست و فقط مشتی اوباش حق زندگی دارند. زمین را به زمان می دوزند که بگویند ما خشونت طلب نیستیم ولی دروغشان وقتی مشخص می شود که از خشن ترین مجرمان حمایت می کنند چون باهاشون همزاد پنداری می کنند
  • جابر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 3
    نیروی انتظامی تشکرتشکرتشکر اینا ظلم کردن فقط اعدام اعدام اعدام . دورودبرایران اسلامی عزیزم.👌👌👌👏👏👏
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 0
    یعنی اگر عده ای آقای برهانی را با سنگ و مشت و لگد و با لطافت بکشند می توان از عملشان گذشت؟؟
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    15 0
    ان شاء اللّه خداوند این مملکت و این مردم را عاقبت بخیر کند و آرامش را به کشور برگرداند.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 1
    من فکر میکردم مثل زیباکلام فقط یدونه داریم
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    20 1
    محسن برهانی استاد دوزاری حامی وحوش داعشی
  • وحید/۱ IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    12 2
    با تشکر ویژه از مقامات قضائی ج.ا.ایران! و گلایه از استفاده از عده ای اوباش بیسواد در محیط علمی دانشگاه که مصداق توهین به ساحت علم و فرهنگ ایرانی اسلامی است! موضوع اینکه چه چیزی حَسَن و چه چیزی قبیح(جرم) است؟ از دیرباز مورد توجه همه اندیشمندان بوده و هست،غلط یا نادرست هر کدام معیارهای خود را ارائه کرده اند،افلاطون قبح را در ضدیت و تعارض با رب النوع و حُسن را در همانندی با رب النوع میداند،رب النوع یک فهم ابتدائی از وجود ملکوتی و فرازمانی انساهای پاک و مطهر(ائمه اطهار) است و همانندی با آن یک تشیّع ابتدائی است! حُسن از نظر ارسطو سعادت است،حُسن از نظر رواقیون فضیلت و از نظر اپیکوریون لذت! حسن از نظر جرمی بنتام لذت کمّی و جان استوارت میل، لذت کیفی است! لذت ها نیز به نوبه خود جاذبه و دافعه ای هستند که خمیره و سرشت بشر را به آن وجودهای ملکوتی (ائمه اطهار” س“) نزدیک میکند و انسان میسازد یا از انسان شدن دور میکند. حکیم ملا هادی سبزواری در ”نبراس الهدی“ به آیه ملک/۳۰(نسمع او نعقل) استناد نموده، شنیدن و پیروی نمودن از کسانی که قبلا به عقل رسیدند یعنی انبیاء پیشین،که رهنمودهای خودرا از شجره طیبه ”وجود ملکوتی ائمه اطهار“شنیدند یا خود به کمال عقل رسیدند را معیار حُسن و قبح میداند!
  • وحید/۲ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    7 2
    اما خالق حکیم معیار حُسن و قبح را در [[بقره/۱۷۷ لَّيْسَ الْبِرَّ أَن تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ وَآتَى الْمَالَ عَلَىٰ حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَالسَّائِلِينَ وَفِي الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا وَالصَّابِرِينَ فِي الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِينَ الْبَأْسِ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ]] چنین تبیین میفرماید: معیار خوبی آن نیست که هر چه به دلت الهام شد را هر طور خواستید تعبیر و تفسیر کنید(روی گرداندن به مشرق و مغرب،الهام گرفتن و تفسیر کردن)! حُسن آنست که به کلیّت لوازم انسان شدن که ایمان به خداوند یکتا،معاد باوری،عالم غیب و شهادة و کتابی که عالم خلقت بر مبنای آن استوار شده و... اعتقاد داشته و عمل کنید تا به عقلانیت برسید! به کمال عقل رسیدن ممکن نیست الا با کسب لوازم آن(یا معشر الجن و الانس...لا تنفذون الا بسلطان). نفوذ کردن به ۷ آسمان ملکوت،آسمان اول گذشتن از هوای نفس و شهوات است،آسمان دوم قربانی کردن نفس در راه خدا برای سعادت بشر است،آسمان سوم پرهیز از خودخواهی های قبیله گرایانه و نژادپرستانه! آسمان چهارم که همان عرش خدا و ارض هست که میراث مستضعفان است. آسمانهای بعدی حقایقی هستند که با مطالعه تاریخ و تدبر در آن عبرت گرفته به حقایق عالم خلقت آگاه میشویم! مقامات مسئول در ج.ا.ا عنایت داشته باشند،مشتی اوباش یهوی،بهایی متظاهر به اسلام که به جبر قوانین خلقت،جامعه ستیز و دشمن ملت نیز هستند،از امکانات جامعه(ساختار دیوانی، ساختار آموزشی،بانکها و...) برای ضربه زدن به جامعه استفاده کرده و متنبه هم نخواهند شد!!!
  • وحید/۲ IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    6 2
    اما خالق حکیم معیار حُسن و قبح را در [[بقره/۱۷۷ لَّيْسَ الْبِرَّ أَن تُوَلُّوا وُجُوهَكُمْ قِبَلَ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَلَٰكِنَّ الْبِرَّ مَنْ آمَنَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَالْمَلَائِكَةِ وَالْكِتَابِ وَالنَّبِيِّينَ وَآتَى الْمَالَ عَلَىٰ حُبِّهِ ذَوِي الْقُرْبَىٰ وَالْيَتَامَىٰ وَالْمَسَاكِينَ وَابْنَ السَّبِيلِ وَالسَّائِلِينَ وَفِي الرِّقَابِ وَأَقَامَ الصَّلَاةَ وَآتَى الزَّكَاةَ وَالْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذَا عَاهَدُوا وَالصَّابِرِينَ فِي الْبَأْسَاءِ وَالضَّرَّاءِ وَحِينَ الْبَأْسِ أُولَٰئِكَ الَّذِينَ صَدَقُوا وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُتَّقُونَ]] چنین تبیین میفرماید: معیار خوبی آن نیست که هر چه به دلت الهام شد را هر طور خواستید تعبیر و تفسیر کنید(روی گرداندن به مشرق و مغرب،الهام گرفتن و تفسیر کردن)! حُسن آنست که به کلیّت لوازم انسان شدن که ایمان به خداوند یکتا،معاد باوری،عالم غیب و شهادة و کتابی که عالم خلقت بر مبنای آن استوار شده و... اعتقاد داشته و عمل کنید تا به عقلانیت برسید! به کمال عقل رسیدن ممکن نیست الا با کسب لوازم آن(یا معشر الجن و الانس...لا تنفذون الا بسلطان). نفوذ کردن به ۷ آسمان ملکوت،آسمان اول گذشتن از هوای نفس و شهوات است،آسمان دوم قربانی کردن نفس در راه خدا برای سعادت بشر است،آسمان سوم پرهیز از خودخواهی های قبیله گرایانه و نژادپرستانه! آسمان چهارم که همان عرش خدا و ارض هست که میراث مستضعفان است. آسمانهای بعدی حقایقی هستند که با مطالعه تاریخ و تدبر در آن عبرت گرفته به حقایق عالم خلقت آگاه میشویم! مقامات مسئول در ج.ا.ا عنایت داشته باشند،مشتی اوباش یهوی،بهایی متظاهر به اسلام که به جبر قوانین خلقت،جامعه ستیز و دشمن ملت نیز هستند،از امکانات جامعه(ساختار دیوانی، ساختار آموزشی،بانکها و...) برای ضربه زدن به جامعه استفاده کرده و متنبه هم نخواهند شد!!!
  • حسام IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    9 27
    اقای مالک شریعتی تصور کنید تا نفر اخر تمامی معترضان و اغتشاشگران اعدام شدند خب تصمیمی برای مدیران رانتخوار و ناکارامد و بی لیاقت ندارید ؟
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      22 2
      چرا ماستا رو میریزی تو قیمه ها
    • US ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      21 1
      چه ربطی دارد
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      20 3
      فعلا که مفسدین سمت اغتشاش گران هستند و در تیم اونا بازی می کنند
  • نیما IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    11 0
    دروغگو کم حافظه است
  • عباس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    15 3
    این محسن برهانی معلومه طرف اسراییل و امریکا و نماینده اونها هست
  • ایران IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    15 2
    چرا این بی سواد رو از دانشگاه اخراج نمیکنید اندازه یه ترم اولی هم نمیدونه چرا هیئت علمی شده مگه ما نخبه نداریم که از این غماش باید استفاده بکنبم
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    13 2
    آمریکا بود همچین استادی که خلاف دادگاه حرف بزنه رو با لگد از دانشگاه مینداختن بیرون و کلا بیکارش میکردن
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 3
      کی گفته اینجوریه ؟ مگه ایشون مجری هست که نطر دادگاه رو تمکین نکرده باشه ؟ نظر داده و آزادی بیان مشکلی نداره . چرت میگی ،خودت باورت میشه .
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    4 16
    بابا آبروی تمام(اسلام،عقایدمختلف،آزادی،مردم،ایران وایرانی...)دردنیا برای همیشه رفت!
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      16 0
      به قول حضرت امام هر وقت دشمن از شما تعریف کرد ببینید کجا اشتباه کردید
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    13 1
    بلندگوی دشمن
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 4
      ینی هیچکس هیچ حرفی نزنه!!
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    11 1
    خوب با سنگ و چوب این به اصطلاح حقوق دان بزنید ناکارش کنید.
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      1 3
      انگار از نطر شما همه باید بگن بله درست میگید
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    10 1
    اینها حقوق خوان هستند نه حقوقدان. مقام حقوقدان خیلی بالاست لطفا تنزیل ندهید.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    8 1
    اینها حقوق خوان هستند نه حقوقدان. مقام حقوقدان خیلی بالاست لطفا تنزیل ندهید.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      3 0
      هیچ حقوق خوان هم نیست وگرنه چنین اراجیفی مغرضانه نمی بافت
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 4
      انگار از نطر شما همه باید بگن بله درست میگید
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    3 0
    نهایت نیت و خواست این افراد با این چرندیات فقط دیده شدن هست و بس .
  • ح ن IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    هرچند آرزوی مرگ کردن برای شخص دیگر خارج از اصول اخلاقی است اما جناب آقای محسن برهانی شما را باید در شرایطی شبیه شرایطی که خانواده شهید عجمیان دارند دید تا معلوم شود شما چه فرمایشاتی خواهید کرد یادتان هست آن سلبریتی که موبایل دخترش را دزد برد چه حالی داشت ؟؟یا آقای علی دایی که گردنبندش را دزد برده بود چه نظری داشت؟؟ قتل نفس قتل نفس است و در هر صورت قاتل باید مجازات شود و قصاص هم یکی از راههای مجازات قاتل است جنگ جنگ است خواه سلاح تیروکمان باشد یا نیزه و شمشیر خواه فلاخن باشد یا اینکه از نزدیک با سنگ بر سر مقتول کوبیدن و یا چاقو و قمه و شمشیر و نیزه و تفنگ فعلا
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 5
    البته برای اعدام خیلی زود بوده.کاش فرصتی دوباره داده میشد‌
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 1
    برهانی کیه دیگه
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    محسن برهانی بی سواد باید اخراج شود .
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    ان شاءالله تعالی به حق خدای یکتا یک محسن شکاری سر راه محسن برهانی وخانواده اش قرار گیرد . تاقانون را ملعبه چرندیان دزدان اصلاحات نکند
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    اصلاح طلبان حامی حقوق بشر جنایتکاران وقمه کشان وه...زه های فاجعه خیابانی وقاتلین داعشی هستند چون ماموران خود اینها در اجتماع هستند
  • سیاوش IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    یه کار دیگه هم میشه کرد.این برهانی رو بگیریم با مشت و لگد و چوب و چماق اینقدر بزنیم تا به رحمت خدا بپیونده . چون به گفته خودش محارب بحساب نمیایم
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    اگر ازاول دهن محسن برهانی ها بابت این یاوه گویی ها زده می شد الان به اجرای قانون خرده گرفته نمی شد تا امنیت جامعه ملعبه دست قاچاقچیان ودزدان کومله ودمکرات ومنافق قرارگیرد.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    یکی از دانشجو هاش می گفت خیلی آدم بیخود وبی سوادیه می گفت هیچی حالیش نیست .فکر کنم با کوپن اصلاحات اومده بالا .حالا بهش مامویت دادند تا از اعدام قمه کش اصلاحات دفاع کنه
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    اگه طرف حمله اراذل و جانیان شورشگر امثال این استاد بود کاملا نظر دیگری پیدا می کرد. شعور و فهم یک به اصطلاح استاد اغتشاشگر که این باشه اراذل میدانی باید از شکاری ها بدتر باشند. ما قبلاً یکی از پزشکاتون رو در کرج دیدیم که چگونه به قسم پزشکی در قتل شهید عجمیان پایبند بود. امام حسین علیه السلام : اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
  • سید فروزان CH ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    به این یارو بگن اگر فرزندش را با مشت و لگد به قتل برسانند و قاتل قصاص نشود ، واکنشش چه خواهد بود؟ حتما مثل علی دایی و آن یارو قاسم خانی که مورد سرقت قرار گرفتند ، نه تنها گذشت نکردند که اکر میتوانستند دست سارقین را قطع می‌کردند یارو استاد دانشگاه ؟؟؟؟؟؟است نه قاضی و‌حاکم شرع
  • DE ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    اقای برهانی خوبه خود شما و بچه هاتون زیر ضرفه ضاربین با همون سنگ ها و مشت و لگد( که بقول شما سلاح نیست) استخون هاتون له و خمیر بشن ، خونریزی مغزی ...... ابله! سفسطه و ماله کشی تا این درجه؟؟
  • محمد علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    ایشالا یه بار به ناموست حمله کنن بعدش میخام ببینمت باژم فاز روشنفکری برمیداری ؟
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    قصاص حکم خداست یا اولی الالباب
  • نجم US ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 5
    خداوند نگذرد از کسانی که حتی نظرات و کامنت ها رو هم گزینش میکنند. تا برسد به موضوعات اصلی
    • ایرانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      4 0
      خداوند نگذرد از کسانی که شبانه روزی دروغ میگن و شبهه و شایعه میسازن تا جای شهید جلاد و دوست و دشمن رو عوض کنند و بقیه رو هم مثل خودشون احمق و شستشوی مغزی شده فرض میکنن.
  • نجم US ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    یه زحمت بکشید همین کامنت های غیرقابل انتشار و در انتظار بررسی رو هم نشر بدید
  • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    به حساب ایشان هم بیت کوین واریز شده تا در این موارد پارازیت بیندازند؟
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    بشهادت رساندن شهید "مولوی عبدالواحد ریگی" که طرفدار ولایت و نظام بود ، نشان میدهد که ماشین ترور افساد طلبان وابسته به غرب برای از بین بردن مسئولان طرفدار نظام فعال شده است . حمایت امثال محسن برهانی از چاقو کش های اغتشاشگر برای ایجاد حاشیه امنی برای قاتلهای اغتشاشگر و تروریستها است تا با خیال راحت مخالفانشون رو با اسلحه و چاقو بکشند و بعد هم آزاد شوند. محسن برهانی، دستش آلوده به خون ریخته شهدای اغتشاشات است و در بشهادت رساندن مردم بیگناه مقصر است.
  • ح ر IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    این نخود مغز هم پالکی صادق زیباکلام آحمق است مهم این است که دانشگاه چقدر باید بی درو پیکر و حساب کتاب باشد که امثال این ها را استخدام می کند .
  • پیشگر IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    شگفتا چنین سخنی از یک دانش‌آموخته حقوق! نیازی به مناظره نیست؛ برداردند قانون مجازات اسلامی را بخوانند: ماده 279- محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها است، به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد ... . ماده 282- حد محاربه یکی از چهار مجازات زیر است: الف- اعدام ب- صلب پ- قطع دست راست و پای چپ ت- نفی بلد ماده 283- انتخاب هر یک از امور چهارگانه مذکور در ماده(282) به اختیار قاضی است. ماده 287- گروهی که در برابر اساس نظام جمهوری اسلامی ایران، قیام مسلحانه کند باغی محسوب می شود و در صورت استفاده از سلاح، اعضای آن به مجازات اعدام محکوم می گردند.
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    این نادان رو بکنید تو گونی تا بفهمه محارب یعنی چی. با چاقو و قمه ارعاب کرده ، حمله کرده ، مجروح کرده. شاید باید تشویق میشد!
  • شکوهی امجد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    مَن أحَبَّ قَوما عَلى أعمالِهِم حُشِرَ يَومَ القِيامَةِ في زُمرَتِهِم ، فَحوسِبَ بِحِسابِهِم وإن لَم يَعمَل أعمالَهُم هركس مردمى را به سبب كردارشان دوست بدارد ، روز قيامت ، جزو آنان گرد خواهد آمد و مانند آنان محاسبه خواهد شد ؛ اگرچه كردارش چون كردار آنان نباشد . منبع:.تاريخ بغداد: ۵/۱۹۶، الفردوس: ۳/۵۹۵/۵۸۷۰ كلاهما عن جابر بن عبداللّه‏ ، كنز العمّال : ۹/۲۱/۲۴۷۳۰ .
  • محمدجواد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    پيامبر اکرم-صلی الله عليه و اله شَرُّالنّاسِ مَنْ باعَ آخِرَتَهُ بِدُنْیاهُ، وَ شَرٌّ مِنْ ذلِک مَنْ باعَ آخِرَتَهُ بِدُنْیا غَیرِهِ. بدترین افراد کسی است که آخرت خود را به دنیایش بفروشد و بدتر از او آن کسی خواهد بود که آخرت خود را برای دنیای دیگری بفروشد.
  • سمانه IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    فراهم بودن تمام شرایط برای تحقق عنوان محاربه لازمه .شروط لازم باید با هم محقق بشه تا عنوان محاربه صدق کنه
  • ح ر IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    این احمق نمی داند که به خاطر گذشت و رأفت زیاد نظام بسیاری از قضات از صدور حکم اعدام برای مجرمین به احتمال برگشت به راه راست صرف نظر می کنند. حالا نتیجه اش این شده که منافقین دهه ۱۳۶۰که با عفو آزاد شده بودند در اغتشاشات اخیر دستگیر شده اند . یا ۹۹درصد مجرمین سرقت و زورگیری ووووو مسلحانه که به نوعی تخفیف مجازات گرفته اند جریح تر شده و امنیت ملت را شدیدا به خطر انداخته اند که در این اختشاشات اخیر هم عده ای از آنها دستگیر شدند.
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    کاش از این مشت و لگدها و چاقوها نصیب برهانی هم بشود
  • زارا IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    از قوۀ قضاییه بابت اعدام تمام اشرار کمال تشکر و دارم... لطفا به حرف این آشغالا گوش ندید و هرکس که سبب قتل یا دلهره شده رو هرچه سریع تر اعدام کنید........ من به شخصه منتظر اعدام قاتلین شهید ارجمند روح الله عجمیان هستم....
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    خلاصه ماجرای اغتشاشگران این است: ما حق داریم بزنیم و بکشیم و بسوزانیم، قمه به دست در شهر بچرخیم و جولان دهیم اما حکومت حق ندارد ما را اعدام کند
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    ✍🏾اون موقعی که بیست نفری افتادن به جون یه بسیجی بی دفاع و به شهادت رسوندنش،اینا جوونای شجاع وطن از نسل کاوه آهنگر بودن ولی حالا که گیر افتادن قراره به سزای عملشون برسن، فقط ۲۰ سالشههه؟
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    ✍‏یک‌ کلام ختم کلام امنیتِ فردا در گرو قاطعیتِ امروزه. 🔴آقای محسن اژه ای جای محارب در زندان نیست تو قبرستونه!
  • حمید ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    استاد بیسواد لطفا خفه شو.احتمالا منتظر است که اینتر نشنال باهاش تماس تصویری بگیری و یجورایی خودش نشان بده و دیده بشه.احمق نادان.چرا اون موقعی که ارازل و اوباش 20نفره روی سر این شهید ریختن و با بدترین شکل ممکن که وجدان هر انسان بیطرف رو هم بدرد میاره زر نزدی؟اصلا شماها وجدان دارید؟اصلاح طلبان خائن
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 0
    متاسفانه یا خوشبختاته حکومت ما یک حکومت اعتقادی است وگرنه کاری نداشت که یکی از همین اوباش را سرراه این استاد بیسواد دانشگاه میگذاشت تا دیگران ببینند این موجودات حقیر چقدر از خودراضی تشریف دارند دقیقا مثل آن دلقک دایی که از دزد زنجیر زنانه گردنش نگذشت اما انتظار دارد قاتلان جوانان مردم بدون هیچ قید وشرطی آزاد شوند!!!!! باور کنید نمرود وفرعون باید جلو این خودفروختگان لنگ بیندازند
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    ان شاءالله امثال محسن شکاریها نصیب خانواده ی برهانی
  • خجت IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    اینارو هم باید کل داراییشونو گرفت فرستاد قبرستون چون شکاری و امثالهم با تحریک این اراذل یقه سفید دست به جنایت زدند
  • محمدرضا IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    برهانی جان اگه سنگ سلاح نیست یه آدرس بده بیام چند تا بزنم تو سرت البته تو که اذیت نمیشی شاید اون مغزت یه تکونی بخوره البته اگه داشته باشی
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    یک نفر با سنگ تیز شده به این استاد محترم حقوقدان حمله کنه ویا با چاقو رگ گردنش را بزنه ایا باز هم محارب نیست. این شروری که اعدام شده با چاقو مامور امنیت را زخمی کرده و به مردم حمله کرده و رعب و وحشت ایجاد کرده اگر محارب نیست به این حقوقدا ن بگوییید چی هست . خدایا منافقین را در سخت ترین جای جهنم همانطور که در قران وعده دادی قرار بده.
  • آشنا IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    4 0
    یعنی اگه یه نفر با آجر یا سنگ 10نفر رو هم به قتل برسونه محارب نیست و میتونه بره مرحله بعد با یارگیری محسن برهانی!!؟
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    وقتی همین وحشی ها به خودشون حمله میکنن حاضر نیستن از حق خودشون بگذرن بعدا حق دیگران را به راحتی پایمال میکنن
  • عبرت IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    به امید روزی برهانی را زیر مشت و لگد و بدون سلاح اوباش، مرده ببینیم تا صاحبان دمش برند دنبال نخود سیاه!.
  • مجتبی IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    ما منتظر اعدام قاتل شهید عجمیان هستیم
  • حقوقدان IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 2
    جناب محسن برهانی، اگر کسی شما را با دست نرم خود خفه کند قاتل نیست? چون از اسلحه استفاده نکرده است? خیلی بیسواد هستی
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    با توجه به پشتیبانی علنی یانکی ها از این اراذل و اوباش جنایتکار, پیشنهاد میشود پس از اعدام هریک از این ادمکش ها جنازه پلید انها را در تابوتی که پرچم امریکا دورش پیچیده شده به سفارت سوئیس حافظ منافع امریکا در ایران تحویل داده شده تا در امریکا سرزمین مورد علاقه و پشتیبان ان جنایتکار دفن شود.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      عالی بود
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    خداوند لعنت کند دولت منافق روحانی راکه بیش از 2000نفر از مزدوران معارض که عناد آشکار با نظام داشتند را بعنوان هیئت علمی دانشگاه جذب کرد باید همه انها را از دانشگاه اخراج بکنند تامملکت اصلاح شود
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      احسنت - موافقم
  • امیر IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    یکی این پیام رو برسونه به آقای برهانی ببینه جوابش چیه؟ "سلاح برای قوت قلب و تشجیع مردم "بوده؟ و "اعدامهایی غیر شرعی و به قصد ارعاب عمومی" بوده؟ اتفاقا "این اعدام ها برای ایجاد قوت قلب و تشجیع مردم و کاسبان و ماموران در مقابل اغتشاشگران بوده." پس کار خوبیه و خیلی هم شرعیه :)
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 1
    اینا از علم حقوق جز سفسطه و مغلطه نیآموخته اند! سنگ و چوب و مشت و لگد و لابد بنزین و آتش از اسباب محاربه نیست! اغتشاش و آشوب هم نیست صرفا یک اعتراض ساده است!! علم حقوق در مورد کسی که از کیسه حاکمیت میخورد و اینطور وقیحانه بر طبل پاره اغتشاش میکوبد چه حکمی دارد؟
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    تو آلبانی سر از محاربه در نمیاری چون خودت هم قاتلی هم محاربی و اصلا قدرت درک محاربه رو نداری - چون اربابای آمریکایت و سعودیت بهت یاد داده اند که هر جنایتی بکنی ازت حمایت می کنند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 1
    امثال محسن برهانی در دانشگاه چاقو و قمه کشی را به داعشجویان تدریس می‌کنه چون خودش هم تفکر داعشی دارد خداوکیلی اینها درسفره پدر مادر نان حرام خوردن
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 2
    آقای محسن برهانی نکنه در تاریخ 30 فروردین سال 1395در رابطه با ازدواج سفید گفته بودی ازدواج سفید را بعداً میشود به صیقه تبدیل کرد فکر می کنم شما ازدواج سفید کردی از ازدواج سفید قمه کش و چاقو کش بوجود می‌آید مواظب باشید
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    نوبت ایشان هم می رسد. ایشان یا در جبهه شیطان بزرگ و ملکه مدفون و تجزیه طلبان می جنگد و یا شلوارش نجس است که این گونه می نویسد.
  • لقمه های حرام. IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 1
    اقای محسن برهانی حتما از پدرتون بپرسید چه لقمه ایی را در حلقومت کرده که اینگونه بر طبل خونخواهی از اراذل واوباش میزنی؟ خودت هم خوب میدونی که دروغگوی حرافی هستی .
  • براتی IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 2
    محسن برهانی اگر با این حرفاکه زدی میخای ویزا اون طرف اب را بگیری ببهت دادن توام مثل اون وطن فروش علی کریمی برو
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    5 0
    متاسفانه فقط نظرات موافق حکومت گذاشته می شود مناسفم سانسور تا چه حد
  • امیرعلی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    انتظاری دیگه ای از این رسانه حکومتی نمی رفت. با همین قوه استدلالی که دارید وضعیت امروز این است.
  • سارا IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    اعدام کنید این بی نام وس هارو.... امنیت جامعه رو خراب کردن یه مشت بچه ی نفهم...
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    1 0
    اگر امروز با جوسازی و یا بی اعتنایی و یا ساده اندیشی بر عدالت و قضاوت شمشیر و دشنه بکشید. شاید امروز بگذرد اما فردا های دیگر بی عدالتی، گریبان خودتان را سخت خواهد گرفت و بی دفاع، مجروح و مقتول خواهید شد. من خود قربانی چند قمه کش، هستم.
  • پیمان IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    4 0
    خروجی چنین استادی میشود شاگردانی که به جای تفکر و اندیشه ورزی و استدلال . با انگشتان دستشان علوم خود را به نمایش میگذارند
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    طرف در قتل شهید عجمیان شریک بوده. دیگه حرفی باقی می مونه؟؟
  • احمد فلاح IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    این استاد برهانی آن چیزی می پسندد که ارباب به پسندد آن چیزی را می گوید که ارباب خوشحال شود قانون را آن جوری می بیند که گرین کارت هدیه اش باشد دوستان خودشان را ناراحت نکنند فقط این تورا بخدا بچه های ما را از دست این پس فطرتها نجات بدهید
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 1
    اگ چهارتامث،این آقای برهانی بودمملکت مااینقدراشفته نبود متاسفم برابعضیاتون ک نشستین چرت میگین خوبس شماهاقاضی،نشدین 🤕
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    در طول تاریخ بودند هستند وخواهند بود بیدهایی که با وزیدن باد هم مسیر باد می‌شوند و چه بسا اگر آن باد بر خلاف میل باطنیان بوزد ولی به حکم وزش باد قفل بر زبان و افکار درست شان می‌خورد چون امروز نرخ نان به این قیمت است .در مملکتی که افکار استاد دانشگاهش اینگونه باشد نباید از دانشجویانش انتظار داشت که خواسته هایشان را هرچند خلاف قانون و عرف در سطل زباله شعله ور و مسدودی اتوبان به واسطه قمه و چوب و سنگ مطالبه نکنند
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
    0 0
    ادم یاد دوران سقراط و سوفسطائیان میفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس