کد خبر 1443997
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۰
اعتراض واتس اپ به جریمه ۲۲۵ میلیون یورویی رد شد

دیوان دادگستری اتحادیه اروپا شکایت واتس‌اپ علیه تصمیم هیئت حفاظت از داده‌های اروپا را غیرقابل قبول دانست. بنابراین واتس اپ باید ۲۲۵ میلیون یورو جریمه بپردازد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، پس از ثبت شکایاتی در ایرلند مبنی بر استفاده واتس اپ از داده های خصوصی کاربران و رای «هیئت حفاظت از داده اتحادیه اروپا» (EDPB) درباره این موضوع، کمیسیون حفاظت از داده ایرلند در ۲۰۲۱ میلادی اقداماتی اصلاحی و جریمه هایی بالغ بر ۲۲۵ میلیون یورو برای واتس اپ وضع کرد.

واتس اپ قبلاً این تصمیم را در دادگاه ایرلند به چالش کشیده بود. همچنین از دادگاه دادگستری اروپا درخواست کرده بود که حکم EDPB را باطل کند، اما دادگاه حکم داد که اقدام این پیام رسان متعلق به متاپلتفرمز غیرقابل قبول است.

همچنین طبق رای دادگاه صحت تصمیم EPBD در دادگاه ملی قابل اعتراض است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    وقتی یک نرم افزار در یک کشور قانونی کار میکنه! اینطور ازش حساب و کتاب میکشن! نه اینکه الان این نرم افزار ها خارجی ایران رو غارت میکن و هرکاری دوست دارن انجام میدهند و نمیشه برخورد باهشون کرد! از همه جالب تر حتا در زمینه سایت ها و .. داخلی همین مسئله وجود داره! اپارات (!) برای کشور ما نسخه می پیچه(!) و تهدید میکنه(!) .. طنز اندر طنزه!
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    ایکاش ماهم ازاین کارها میکردیم.. سازماندهی اغتشاشات و آموزش اغتشاش و آتش سوزی و کشتار خیلی به کشور ما ضرر زده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس