تلاش‌دلال دوتابعیتی‌برای‌نفوذ به فدراسیون فوتبال 

یک فرد که سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد و چند باشگاه پرطرفدار را وارد چالش کرده مدتی است تلاش می‌کند تا به فدراسیون فوتبال نفوذ کند و از طرق مختلف این موضوع را امتحان کرده است.

به گزارش مشرق، بعد از حضور دوباره مهدی تاج در راس فدراسیون فوتبال تغییرات بسیار زیادی در بدنه مدیریتی این فدراسیون صورت گرفته و روز گذشته هدایت ممبینی و داوود پرهیزکاری احکام خود را دریافت کردند.

با ایجاد تغییرات در فدراسیون و حضور تاج عده‌ای در تلاش هستند تا به هر شکل ممکن خود را به بدنه جدید مدیریتی این فدراسیون وصل کنند. در بین این نفرات دلال دو تابعیتی هم دیده می‌شود. این فرد که سابقه خوبی در فوتبال ایران ندارد و چند باشگاه پرطرفدار را وارد چالش کرده مدتی است تلاش می‌کند تا به فدراسیون فوتبال نفوذ کند و از طرق مختلف این موضوع را امتحان کرده است.

فرد مورد نظر که علاقه خاصی به دبیر کلی دارد بعد از اینکه نتوانست خود را به فدراسیون تحمیل کند حالا در تلاش است تا به هر شکل ممکن به یکی از پست‌های دیگر فدراسیون دست پیدا کند اگر چه تا امروز در این امر ناکام بوده است.

لازم به ذکر است که افراد دو تابعیتی حق گرفتن هیچ سمت حساسی در نهادهای مختلف رسمی و غیر رسمی کشور را ندارند که در صورت این اتفاق تخلف صورت می‌گیرد.

منبع: فوتبالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    هر چه این فرد مسئله دار باشد مسائلش به اندازه آقا مهدی تاج نیست. بخصوص اگر او طرفدار تیم سوگلی وزیر باشد که دیگه حله
  • DE ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    سوابق مدیریتی در خوارج از زمین (۱۳۵۹–۱۳۶۲) معاونت بنیاد استان اصفهان (۱۳۶۷–۱۳۷۳) قائم مقام و مسئول اداره کل بازرگانی استان اصفهان (۱۳۷۳–۱۳۷۹) معاونت فروش و صادرات شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان (۱۳۷۹–۱۳۸۴) معاونت فروش و عضو هیئت مدیره مجتمع فولاد مبارکه اصفهان (۱۳۷۸–۱۳۸۶) مدیرعامل و عضو هیئت مدیره فولاد غدیر (۱۳۸۵–۱۳۸۷) مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد متیل[۸][۹] ایشون کلا اصلا در زمین بازی به دنیاد اومده چرا میگید نه ؟ببینید هر جا میره با رفیق بازی و بچه بازی در کارها و بازی بازی با وقت و سرنوشت مردم همه چیز را به بازی گرفته . بعد شما میگی مثلا برای بازی خوب نیست.عجب؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس