کد خبر 1442629
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷

مدت ها تلاش کردم تا بتوانم زندگی خود را متحول کرده و به ثروت و موفقیت دست پیدا کنم اما در نهایت این اتفاق با ورود به عرصه تولید پسته برای من افتاد و توانستم با فعالیت در آن ثروتمند شوم و در ادامه این مقاله بهترین انواع محصولات خود را به شما معرفی خواهیم کرد.

پسته خندان کرمان

قیمت پسته خندان کرمان با توجه به صادرات این محصول ناب در سالهای اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است و دانستن نکاتی در این مورد خالی از لطف نیست.از گذشته ‌های دور تاکنون همواره آجیل های مختلف مهمان مراسم شادی ایرانیان بوده است اما پسته خندان کرمان ایران در تمام سطح جهان حرف اول را خواهد زد زیرا دارای طعمی فوق ‌العاده است.

اما با اطمینان می‌ توان گفت طعم پسته تولید شده در کشور ما ایران با طعم سایر محصولات تولید شده در کشور های دیگر متفاوت است که علت اصلی آن وجود شرایط آب و هوایی حاکم و خاک مناسب در سرزمین ما می باشد. پسته خندان کرمان در حقیقت همان پسته هایی هستند که با دهان باز و کیفیت اعلا مشاهده می کنید و به طور کلی می ‌توان گفت محصولاتی که دهان پوسته سخت و سفید آن باز است را پسته خندان می نامند.

پسته زندگی مرا در مدار ثروت قرار داد

پسته فندقی رفسنجان

در واقع پسته فندقی رفسنجان از خواص بی نظیر با قیمتی مناسب برخوردار می باشد که می توانید این پسته فندقی فوق العاده را با بهترین قیمت خریداری نمایید و از آن لذت ببرید. پسته فندقی رفسنجان یکی از ارقام مهم و محبوب در بین پسته های بازار ایران می باشد و حدود شصت درصد باغ های پسته در ایران به کشت و برداشت پسته فندقی مشغول می باشند. این نوع پسته ظاهری گرد و شکل فندقی مانند دارد و از پسته های ریز با سایزی کوچک به شمار می آید.

یکی از ویژگی های بارز و مشخصات پسته فندقی این است که عرض و طولی برابر دارد به طوری که قطر این پسته به طور استاندار شصت میلی متر و عرض هفتاد و سه میلی متر با طول بیست و چهار میلی متر می باشد. رنگ پوست پسته فندقی در هنگام رسیدن این خشکبار به رنگ بنفش تیره و قرمز کم رنگ نمایان می شود و در بیشتر مواقع این پسته را در فروشگاه ها به رنگ سبز فسفری می شناسند اما رنگ پسته فندقی خشک به رنگ استخوانی کم رنگ می باشد.

پسته زندگی مرا در مدار ثروت قرار داد

پسته شور کله قوچی

خشکبار انواع مختلفی را شامل می شوند که پسته شور کله قوچی به عنوان یکی از مرغوب ترین انواع آجیل و خشکبار در دو نوع خام و بو داده محسوب می شود که باکیفیت ترین نوع آن را می توانید نزد ما تهیه کنید. پسته شور به خاطر مزه و خواص خوبی که این آجیل داشته تقاضا برای خرید آن بالا است، خرید اینترنتی به خاطر راحتی و اینکه برای هر فرد خریدار قابل دسترس بوده امروزه مورد توجه مشتریان واقع شده است.

پسته شور در اصل همان پسته خام بوده است که طی فرآیند بوده دادن و حرارت دادن آن را به پسته شور تبدیل کرده اند. پسته هم مانند دیگر انواع آجیل انواع مختلفی را شامل می ‌شود که از جمله آنها به پسته اکبری می توان اشاره کرد، در واقع شکل ظاهری این انواع آن با هم تفاوتهایی دارد.چیزی که باعث شده قیمت انواع این محصول خشک با هم فرق داشته باشد نوع پسته و درجه کیفیت آن بوده است.

پسته زندگی مرا در مدار ثروت قرار داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس