کد خبر 1442194
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

یکی از مسائل مهم برای بسیاری از افرادی که قصد اسباب کشی با استفاده از خدمات باربری تهران را دارند ، هزینه باربری می باشد.با توجه به این که هزینه باربری شامل عوامل مختلفی برای تعیین نرخ می باشد ، می بایست درباره تک تک آن ها صحبت کرد تا بر اساس آن بتوان به نرخ مورد نظر دست یافت.

امروزه در کلان شهر تهران شرکت های مختلفی اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه می نمایند که هریک از این شرکت ها خدمات مختلفی از جمل بسته بندی اثاثیه ، حمل بار به شهرستان و... را به مشتریان ارائه می دهند.مقوله هزینه باربری و تعیین نرخ باربری دارای فاکتورهای مختلفی است که تمامی شرکت های معتبر باربری تهران می بایست بر اساس آن اقدام به تعیین هزینه باربری نمایند.در ادامه درباره هر یک از این فاکتورها توضیح خواهیم داد:

نوع و مدل ماشین باربری

یکی از مهم ترین نکات برای تعیین نرخ اتوبار نوع ماشین باربری مورد نیاز برای اسباب کشی می باشد. این که میزان بار شما چقدر است و به چند ماشین جهت باربری احتیاج می باشد در قیمت باربری تاثیر دارد. این ماشین ها در شرکت های باربری تهران در مدل های مختلفی از جمله کامیون و وانت نیسان و... می باشند.این ماشین ها بر اساس نیاز در کابین های مسقف و بدون سقف می باشند که تمامی این موارد در هزینه باربری تاثیر دارد.

در مورد هزینه باربری و حمل اثاثیه بیشتر بدانید

تعیین هزینه باربری بر اساس محدوده

همانطور که می دانید شرکت های باربری تهران در تمامی مناطق و محدوده های شهر تهران به دلیل وسعت تهران دارای شعبه می باشند. نرخ باربری نیز بر اساس اینکه قصد اسباب کشی از کدام محدوده به کدام محدوده قرار است انجام گیرد متفاوت می باشد. برای مثال افرادی که قصد استفاده از باربری غرب تهران را برای جابجایی اثاثیه خود به محدوده شرق تهران دارند ، هزینه باربری بیشتری را نسبت به فردی که قصد حمل بار از محدوده غرب تهران را به همان محدوده و اطراف آن دارد پرداخت می نماید.

محدوده هریک از شرکت های باربری تهران مشخص می باشد و پیش از آنکه قصد انجام اسباب کشی داشته باشید در خصوص این موضوع مشاوره صورت خواهد گرفت.اگر قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشید نیز هزینه اتوبار بر اساس مسافت و شهر مورد نظر شما متفاوت می باشد که این موضوع نیز در هزینه باربری موثر می باشد.

با توجه به نکات گفته شده هزینه باربری بر اساس مسافت در 3 دسته حمل بار در محدوده ، حمل بار به سایر محدوده ها و باربری تهران به شهرستان قرار می گیرد که هزینه هریک از آن ها بر اساس نوع ماشین (کامیون ، وانت و...) متفاوت می باشد.

بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت

یکی از بهترین خدماتی که امروزه باربری تهران به مشتریان خود عرضه می کند بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها می باشد. این کار با استفاده از تجهیزات مخصوص و افراد متخصص انجام می شود که به سبب آن از هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه جلوگیری به عمل خواهد آمد.این موضوع بر اساس میزان و تعداد اسباب و اثاثیه و تعداد کارتن ، چسب ، استرچ رپ و... نرخ متفاوتی خواهد داشت و در صورتی که قصد استفاده از این نوع خدمات باربری تهران را داشته باشید در هزینه باربری تاثیر خواهد داشت.

تعداد کارگر حمل بار و تعداد طبقات

بر اساس تعداد اسباب و اثاثیه نیاز به کارگر حمل بار می باشد. چنانچه دارای اسباب و اثاثیه زیادی برای جابجایی باشید ، به تعداد کارگر بیشتری جهت حمل بار نیاز خواهید داشت که این موضوع بر اساس دستمزد کارگر ، در هزینه اتوبار تاثیر خواهد داشت.علاوه بر این طبقاتی که بار از آن ها به ماشین باربری منتقل می شود تاثیر مستقیم در هزینه باربری دارد. یک کارگر برای جابجایی وسایل در ساختمانی که آسانسور ندارد به نسبت تعداد طبقات سختی کار بیشتری را متحمل می شود که این موضوع در دستمزد کارگر تاثیرگذار می باشد.

مدت زمان انجام باربری

بر اساس استانداردهای اتوبار ، مدت زمان انجام حمل بار و قرار دادن آن در کامیون و وانت ، دارای زمانبندی مشخص می باشد. به طور مثال مدت زمان ایست برای باربری یک کامیون 3 ساعت و برای نیسان وانت در حدود 2 ساعت می باشد. البته ممکن است این زمان بندی ها در شرکت های مختلف باربری تهران متفاوت باشد.بنابراین در صورت افزایش این زمان استاندارد ، هزینه باربری افزایش خواهد یافت.

در مورد هزینه باربری و حمل اثاثیه بیشتر بدانید

خدمات VIP اتوبار ها

امروزه در شرکت های معتبر باربری تهران از خدمات VIP که شامل خدماتی اعم از بسته بندی و جابجایی اسباب و اثاثیه گران قیمت همچون میز بیلیارد ، پیانو و... استفاده می شود که در صورت نیاز مشتری شامل هزینه های جداگانه می باشد.

بیمه نامه باربری

برای انجام اسباب کشی توسط شرکت های باربری مطمئن بدلیل تجربه و مهارتی که کارکنان این شرکت ها دارند ، به وجود آمدن هرگونه حادثه در حین حمل و جابجایی به ندرت اتفاق می افتد.اما همانطور که می دانید بروز هر اتفاقی امکان دارد سبب ایجاد آسیب به اسباب و اثاثیه با ارزش و گرانقیمت مشتریان شود و حادثه هیچگاه خبر نمی کند. بنابراین شرکت های باربری تهران خدمات بیمه نامه باربری را جهت اطمینان از سلامت اسباب و اثاثیه از مبدا به مقصد ارائه می دهند تا با خیال راحت تر اقدام به اسباب کشی نمایید.بیمه نامه باربری در صورت نیاز شامل هزینه جداگانه می باشد.

با توجه به مطالب فوق می توان به این نتیجه رسید که برای تعیین هزینه باربری نیاز به مشخص شدن فاکتورهای مختلفی است که مشاوران و کارشناسان شرکت های باربری تهران آن ها را پیش از اسباب کشی تعیین می نمایند.البته شرکت باربری مورد نظر شما می بایست زیر نظر اتحادیه باربری اقدام به کار نماید تا تمامی نرخ موارد گفته شده بر اساس نرخ از قبل تایید شده اتحادیه باشد.با توجه به اینکه تعداد زیادی از شرکت های باربری تهران امروزه مشغول به فعالیت می باشند ، بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، اتوبار تیک بار یکی از بهترین شرکت ها در زمینه حمل بار در تهران است که کلیه خدمات و هزینه باربری این شرکت بر اساس نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود.

آدرس وبسایت: www.tikbar.com


 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس