آئین وداع با پیکر مطهر شهید « احمد صالحی» برگزار شد

آیین شب وداع با پیکر شهید مدافع امنیت« احمد صالحی مله» با حضور پرشور مردم شهیدپرور و مسئولان استان مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش مشرق، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران شامگاه جمعه در مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع وطن احمد صالحی در حسینیه عاشقان ساری با گرامیداشت شهادت شهید صالحی از وی به عنوان جوان ویژه دارای روحیه ایثار و گذشت دانست و گفت: رویش‌های ما فراوان است و جای هر مدافع را مدافعی دیگر می‌گیرد.

وی بابیان اینکه شهدای ما حاضر نیستند لبخند زهر آلود دشمنان را ببینند، افزود: آنان مسابقه جهاد داشتند تا دشمن احساس شادمانی نکند و جوانان ما مسابقه شهادت طلبی می‌دهند و این ناشی از شعور بالای آنان است.

وی با اظهار اینکه جوانان ما داوطلب جهاد و شهادت هستند، گفت: حضور ما در مراسم و یادواره‌های شهید نشان می‌دهد ملت زنده است و از ملت زنده شهید تقدیم می‌شود.

آیت الله لائینی گفت: ملت ایران تلاش و استقامت در راه خدا دارد و ملت عشق، ایثار و امام حسینی (ع) است و مردم ما به دلیل آن عاشق بودن، زنده هستند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ملت ما با افتخار پرچم حمایت از سید وسالار شهیدان و آزادگان را برافراشته است، گفت: دشمن جرأت ندارد به ملت ما نزدیک شود و چون مردم ما زنده هستند خیل جوانان عزیز عاشقانه به استقبال جهاد در راه خدا و شهادت می‌روند.

شهید احمد صالحی در حین مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل شد و آئین تشییع این شهید والامقام صبح شنبه در ساری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس