کد خبر 1431134
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
بدرقه باشکوه آرمان/ پیکر طلبه بسیجی شهید علی‌وردی در تهران تشییع شد +فیلم

آیین تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» با حضور گسترده و باشکوه مردم تهران، علما، طلاب و مسؤولان در منطقه شهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، آیین تشییع طلبه بسیجی، شهید مدافع امنیت «آرمان علی‌وردی» ظهر امروز با حضور گسترده و باشکوه مردم مومن، شهیدپرور و انقلابی تهران و جمعی از علما، روحانیون، طلاب و مسؤولان در منطقه شهران تهران برگزار شد.

پیکر طلبه شهید علی‌وردی در تهران تشییع شد +فیلم

در این مراسم که پس از نماز ظهر و عصر از مقابل مسجد امام علی(ع) شهران شمالی آغاز شد، تشییع کنندگان، پیکر مطهر این طلبه بسیجی را با شعارهای «لا اله الا الله»، «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «این گل پرپر ما هدیه به رهبر ما» و غیره  بدرقه کردند.

پیکر طلبه شهید علی‌وردی در تهران تشییع شد +فیلم

مردم تهران با حضور پرشور خود در آیین تشییع آرمان علی‌وردی، بار دیگر با امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدا و به ویژه شهدای مدافع امنیت تجدید بیعت کرده و انزجار خود را از استکبار و مزدوران آنها اعلام و خواستار برخورد با هنجارشکنان و اغتشاشگرانی شدند که امنیت را از جامعه سلب و جوانان بی‌گناه را به شهادت می‌رسانند.

پیکر طلبه شهید علی‌وردی در تهران تشییع شد +فیلم

شهید آرمان علی‌وردی طلبه ۲۱ ساله بسیجی که در عرصه‌های جهادی، الگوی جوانان بوده و متربیان زیادی در مساجد و حوزه ها تربیت کرده است، در ناآرامی های چهارشنبه چهارم آبان ماه توسط اغتشاشگران به مقام شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، پس از آیین تشییع، برای خاکسپاری به قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) منتقل و در جوار شهدا آرام گرفت. 

شهید علی‌وردی ۲۱ ساله، طلبه بسیجی مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی(ره)، مربی کانون تربیتی حوزه و عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ بود که در ناآرامی های چهارشنبه شب اکباتان تهران بر اثر جراحات شدید ناشی از شکنجه وحشیانه اغتشاشگران مجروح و به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    20 4
    خدایا این فتنه جهانی علیه ایران و جمهوری اسلامی رو خودت بی اثر کن.
    • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      1 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    9 4
    قاتل/قاتلین و تحریک کننده ها و کف زننده ها چی شدن؟! هر وقت آوردینشون در تلویزیون اعتراف کردن باور می کنیم که گرفتینشون
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      7 2
      اولابایدتخلیه اطلاعاتی بشن دومابعضیامیخوان مصاحبه ببینن تادرانتقام وکشته سازی وگردن جمهوری اسلامی انداختن به دروغ این بازداشتیهارابکشندسوماسوءظن علیه حکومتی که مجری دستورات پیامبران خداست درجاییکه رسما باسابقه ودستورکارفسادودروغ ه...ی وجنایت راتبلیغ میکند نشاندهنده ی عقل بیمارودوست نداشتن خودست چهارمادلیلی نداره شناسنامه وعکس وفیلم رونشون بدیم چون بعضیا باشراکت چندنفرجنایت کردندوممکنه بندازن گردن هم پس بایدمعلوم بشه نشون هم بدن بعضیا چرت خودشونو بایدبگن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    11 4
    لعنت خدا بر قاتلان این شهید بزرگوار
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    7 2
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    9 4
    آل سعود نباید خواب آرام داشته باشه دیگه
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    11 2
    رحمت و رضوان الهی بر آن شهید مظلوم و والامقام باد انشاءالله تعالی. و لعنت ابدی خداوند بر دشمنان و قاتلان بی رحم و سنگدلش. انشاءالله هرچه زودتر به درک واصل شوند با محاکمه انقلابی.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      سلام ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس