برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای‌خان طومان از ابتدای هفته آینده در شهرهای مازندران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سیاوش مسلمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان اظهار کرد: ان‌شاء‌الله به حول و قوه الهی در ابتدای هفته آینده مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام، شهید مدافع حرم سعید کمالی و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرهای استان مازندران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۹۵ در منطقه‌خان طومان ۱۶ مدافع حرم شهید به فیض شهادت نائل آمدند، افزود: در بهمن ماه سال ۹۸ و بعد از آزادسازی خان طومان، تفحص پیکر مطهر شهدا توسط سپاه صورت گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه  پیکر مطهر تعدادی از شهدای والامقام در آن منطقه تفحص شد، ادامه داد: بعد از آزمایش دی‌ان‌ای که در مجموعه آزمایشگاهی تهران صورت گرفت در تاریخ ۵ تیرماه امسال  هویت دو شهید عزیز، شهید سعید کمالی از ساری و شهید علی جمشیدی از نور مشخص شد  که ما روز گذشته توفیق پیدا کردیم به محضر خانواده معزز این دو شهید عزیز برسیم و خبر بازگشت پیکر مطهر را به اطلاع خانواده‌ها برسانیم.

مسلمی یادآور شد: از  ۱۶ شهید والامقام حماسه بزرگ خان طومان پیکر مطهر ۱۰ شهید به استان مازندران  برگشت  و ان شاء الله تمام تلاش عزیزان در سپاه و در مجموعه تفحص این است که پیکر مطهر ۶ شهید مدافع حرم دیگر هم به آغوش خانواده چشم براه برگردند و عطر حضورشان در استان جاری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس