کد خبر 1441387
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

اگر از هر فرد ثروتمندی بچرسید چگونه به جایگاه خود رسیده خواهید شنید که از ابتدا جریان های متفاوتی برای کسب درآمد راه اندازی کرده و من هم توانستم با همین عمل کسب و کار دوم خود را در حوزه تولید شال و روسری راه اندازی کرده و موفق شوم، در ادامه بهترین انواع آن را به شما معرفی خواهم کرد.

شال ابروبادی

قیمت شال ابروبادی با توجه به رنگ، ابعاد، کیفیت، اندازه متفاوت می باشد و به دلیل تنوع، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. شال ابروبادی از اصلی ترین پوشش ها در بانوان و دختران ایرانی می باشد که یکی در همه ی فصول حتی زمستان و پاییز هم می توان استفاده نمود.

این محصول همه افراد در سنین مختلف می توان استفاده نمود. شال ابروبادی در رنگ هایی مختلف مانند: سرمه ای، سفید، قرمز، زیتونی، آبی، سبز و غیره می باشد. این شال، چروک نمی شود و دارای جنسی نرم و لطیف می باشد و به دلیل لطیفی و خنکی بیشتر افراد در فصل گرم تابستان از آن استفاده می نمایند. شال ابروبادی مورد استفاده در روزمره، اداری، رسمی و غیره می باشد و همچنین امروزه شال ابروبادی را می توان با استایل های مختلف ست کرد. از مشخصات شال ابروبادی این است که از وزن، سایز و ابعادهای متفاوتی تولید شده است که افراد متناسب با نیاز خود تهیه می کنند.

راه اندازی شغل دوم موجب ثروتمند شدنم شد

شال و روسری درگهان

در واقع شال و روسری درگهان رایج ترین پوشاک زنانه در ایران است که مختص به کشور ایرانه و در هیچ جای دنیا یافت نمی شود و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. امروزه شال و روسری در فرهنگ ها و جوامع گوناگون به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد مانند اینکه آقایان از روسری به عنوان دستمال گردن استفاده میکنند.

همچنین خانم ها از روسری به عنوان اکسسوری استفاده می نمایند البته نحوه استفاده از شال و روسری در جوامع مختلف ممکنه متفاوت باشد. در بعضی از ادیان مانند یهودیت، مسیحیت، اسلام حجاب وجود دارد. در فرهنگ اسلامی استفاده از شال و روسری درگهان برای خانم ها، امری که به آن تاکید شده است در واقع می توان گفت یک قانون در کشور های اسلامی برای خانم ها به شمار می آید. شال و روسری ها در ایران اجباری هستند و بر ظرافت و زیبایی خانم ها را افزایش میدهند شال و روسری ها باید با دقت انتخاب شوند تا با شخصیت افراد تطابق داشته باشد.

راه اندازی شغل دوم موجب ثروتمند شدنم شد

شال بچه گانه

امروزه شال بچه گانه بسیار مورد توجه مادران قرار گرفته زیرا علاوه بر حفظ گوش و سر از سرما، کودکان را برای حفظ حجاب در سن تکلیف آماده می کند. شال بچه گانه دارای تنوع در مدل، طرح و رنگ می باشد . تفاوت در سایز شال بچه گانه نسبت به بزرگترها یکی از ویژگی های آن ها محسوب می شود که به هنگام خرید شال باید این نکته را در نظر داشته باشید .

خیلی از مادرها با خرید شال بچه گانه به عنوان یک اکسسوری و بستن مدل های متفاوت آن قصد دارند تا ظاهر و استایل فرزند خود را زیباتر و با نمک تر کنند. امروزه تنوع بسیار بالایی در خرید شال بچه گانه پیش رو دارید که می توانید آن ها را با توجه به تنوع پارچه، قواره های متفاوت، طرح، مدل و رنگ های بسیار گسترده ای خریداری کنید.

راه اندازی شغل دوم موجب ثروتمند شدنم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس