کد خبر 1441310
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
بی ام و

بی ام و M۳ G۸۰ جزو گیراترین سدان های تاریخ این خودروساز به شمار می‌رود و مباحث زیادی پیرامون طراحی ظاهری آن شکل گرفته است.

به گزارش مشرق، جلوپنجره بزرگ و گلگیرهای عضلانی باعث شده‌اند این خودرو اصلاً ظاهر عادی‌ای نداشته باشد؛ اما اگر بخواهید M۳ G۸۰ اسپرت تر از همان چیزی که هست به نظر برسد و البته درعین‌حال زیاده‌روی نیز نکنید این کیت شرکت ۳D دیزاین می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بی‌ام‌و M۳ G۸۰ با کیت سه بعدی +عکس

اما این کیت از چه اجزایی تشکیل شده است؟ اگرچه فقط برخی عناصر محدود وجود دارند اما آن‌ها باعث شده‌اند ظاهر بی‌ام‌و M۳ G۸۰ متمایزتر از نسخه‌های استاندارد باشد. از جمله این موارد می‌توان به ورودی‌های هوای جلو، اسپویلر لبه‌ای جلو، رکاب‌های جانبی جدید، اسپویلر لبه‌ای عقب، دیفیوزر متفاوت، اسپویلر روی صندوق و رینگ‌های متفاوت اشاره کرد. همه قطعات بدنه به جز رینگ‌ها از فیبر کربن ساخته شده است و خیال شما می‌تواند از هماهنگی عالی اجزای طراحی شده با کلیت بدنه راحت باشد چراکه ۳D دیزاین جزو بهترین شرکت‌ها در تولید کیت‌های اسپرت با بالاترین کیفیت است.

بی‌ام‌و M۳ G۸۰ با کیت سه بعدی +عکس

رینگ‌هایی که در تصاویر مشاهده می‌کنید از نوع ۵ پره ۲۰ اینچی هستند که ظاهر فوق‌العاده‌ای را به M۳ می‌بخشند. رینگ‌های استوک این خودرو نیز گیرایی بالایی دارند ولی باعث می‌شوند خودرو کمی شلوغ به نظر برسد و از نظر ما رینگ‌های ساده‌تر خودشان را بهتر نشان خواهند داد. خودروی موردبحث همچنین از سیستم تعلیق ارتقا یافته استفاده می‌کند که نتیجه آن هندلینگ بهتر و ارتفاع کمتر از سطح زمین خواهد بود.

بی‌ام‌و M۳ G۸۰ با کیت سه بعدی +عکس

اگر می‌خواهید بی ام و M۳ G۸۰ شما گیراتر و اسپرت تر از سایر مدل‌های استاندارد به نظر برسد این کیت می‌تواند گزینه‌ای ایده آل باشد. این کیت شامل عناصر فیبر کربنی زیباست که به خوبی با طراحی بدنه M۳ هماهنگ شده‌اند و خیلی هم خودرو را پر زرق و برق نشان نمی‌دهند.

بی‌ام‌و M۳ G۸۰ با کیت سه بعدی +عکس

منبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    کامیون semi شرکت تسلا لرزه بر اندام خودروهای آلمانی انذاخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس