لاوروف: مردم اوکراین از شر حکام نئونازی رها خواهند شد

وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مردم اوکراین مستحق روابط دوستانه با برادران اسلاو بوده و از شر حکام نئونازی رها خواهند شد.

به گزارش مشرق، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در یک مستند که شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ روی آنتن برده، گفت که مردم اوکراین از شر حکام نئونازی رهایی خواهند یافت.

وی دراین‌باره گفت: مردم اوکراین مستحق این هستند که با روابط حسنه، دوستی و سعادت در کنار برادران اسلاوشان زندگی کنند و از حکام نئونازی رها خواهند شد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر و دلیل این تصمیم خود را درخواست جمهوری‌های دونباس برای رهانیدن آنها از ظلم و ستم رژیم کی‌یف و نازی‌زدایی اوکراین اعلام کرد.

به‌دنبال این اقدام، غرب تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و ارسال تسلیحاتی به ارزش میلیاردها دلار به کی‌یف را تشدید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    0 1
    نئونازی چیه میخواهید نجاتشون بدید؟ بیماری واگیردار هست به روسیه اتاق پیدا میکنه ؟
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    والله در اکراین هر چهار سال یک انتخابات آزاد برگزار می شود و نفرات جدید به مجموعه حکمرانی اکرایین وارد می شوند 0 همین آقای زلنسکی که بقول شما دلقکه - قبلا در کجایی حکمرانی اکراین بود الان رئیس جموره - ولی برعکس در روسیه تیم پوتین نزدیک به سی اله دو دستی قدرت را چسپیده اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس