کد خبر 1438131
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

زمانی که حرفه ی جدیدم را در حوزه نجیر آغاز کردم در ابتدا کسب و کارم کوچک و محدود بود اما پس از مدت زمان کوتاهی که توانستم درآمد بالایی بدست بیاورم آن را به چرخه ی کارم بازگرداندم و در حال حاضر به یکی از بزرگترین افرادی که در زمینه این محصول کار می کنند تبدل شدم، شما را دعوت می کنم چند نمونه از محصولاتم را با هم بررسی کنیم.

انجیر آردی

برای بهره گیری خواص انجیر آردی خشک آن را با میوه های دیگر میل کنید به یاد داشته باشید که با هر میوه ایی نوش جان نکنید، صادرات انجیر را از مهد خود یعنی جنوب خراسان شروع کرده و به تعداد انبوهی به کشور های همسایه ارسال می کند.

امروزه، همه میوه ها دارای خواص می باشند و در این مطلب می خواهیم درباره خواص انجیر بگوییم که ویتامین های موجود در این میوه شامل انواع پروتئین ها B، C، پتاسیوم ،مس ، منگنز، منیزیوم و آهن می شود که باعث کاهش فشار خون، تمرکز اعصاب، عملکرد بهتر ذهن، یادگیری بالا، جلوگیری از پوکی استخوان، برای رفع یبوست، پیشگیری از ضعیف شدن عضلات بسیار مفید است.

سلطان انجیر شدم و به ثروت رسیدم

انجیر پیوندی

افرادی که در جامعه ما پا به سن گذاشتن با خوردن انجیر پیوندی به استخوان های خود کمک می کنند قیمت این محصول انقدری بوده که بتوانید به راحتی خریداری و میل نمایید این دسته از عزیزان برای سلامتی بدنتان باید این محصول را در برنامه غذایی خود جای دهید به دلیل امگا 3 و 6 که در این میوه وجود دارد سیستم اعصاب و قلب شما را تقویت نموده و پیشگیری از انواع سکته ها به خصوص مغزی می کند.

این میوه پر فایده برای افرادی که دارای بیماری می باشند بسیار عالی است که یک نمونه آن سردرد مزمن یا ساده بوده که تاثیر به سزایی دارد، افرادی که دچار دندان درد هستند سعی کنند زیاد نخورند زیرا شیرینی آن عصب شما را تحریک می کند ولی 2 دانه آن بسیار مفید است، کسانی که حالت تهوع دارند.

سلطان انجیر شدم و به ثروت رسیدم

انجیر تازه

همانطور که میدانید، میل کردن صبحانه یکی از نکات مهمی بوده که برای رشد بدن بسیار مفید است شما مادران عزیز می توانید با خرید مربا انجیر تازه آن را به همراه خامه میل کرده و انرژی لازم را برای شروع کار در روز به دست آورید افرادی که به تنقلات علاقه زیادی دازند میتوانند انجیر را خریداری کرده و به روش های مختلف که معمولا یکی آن افتاد است خشک کنند و در جیب خود دائم همراه داشته باشند و در زمان بیحالی و کوفتگی یک منبع انرژی به خود وارد کنند.

همه افراد جامعه مخصوصا شمالی ها که در خانه خود درخت انجیر دارند از خوردن آن در روز دریغ نمی کنند و عده ایی دیگر به فروش آن می پردازند و بقیه افراد را از میل کردن آن محروم نمی کنند.

سلطان انجیر شدم و به ثروت رسیدم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس