کد خبر 1438002
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲
تبعات منفی اغتشاشات اخیر بر اقتصاد ایران

ژینا رمز عملیاتی بود که با تکیه بر انقلاب جنسی سعی داشت اقدامات ضد فرهنگی خود را به لایه امنیتی و رسانه‌ای پیوند بزند.

به گزارش مشرق، مرتضی سیمیاری فعال رسانه ای طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: شب بیست و یکم خرداد سال ۸۵ فراخوانی در تهران پخش شد تا برای صبح فردای آن تجمعی در میدان ۷ تیر تهران شکل بگیرد. این فراخوان از طریق رسانه‌های ضد انقلاب در خارج از کشور وایرال شده و توسط شبکه فمنیست‌های چپگرا در سطح برخی مناطق شهر و نیز تعدادی از دانشگاه‌ها پخش می‌شود. در آن اطلاعیه نوشته شده بود که قوانین اسلام را تنها می‌توان در کف خیابان عوض کرد و نه در مجلس!

این بیانیه با امضای شیرین عبادی وکیل به اصطلاح حقوق بشری در خیابان پخش شده بود. اما در روز آشوب برخلاف تصور سازمان‌دهندگان ماجرا، تهرانی‌ها از آن استقبال نکرده و آن قدر تعداد افراد جمع شده در میدان کم بود که دستفروشان به سادگی کنار افراد، بساط خود را نیز پهن کرده بودند! یکی از نماینده‌های سابق مجلس ششم که به عنوان سخنران وارد حلقه اغتشاش شده بود بلندگو را دست گرفته و با نطقی تند شروع به فحاشی علیه اسلام و انقلاب اسلامی می‌کند؛ اما شاه بیت سخنانش جایی بود که او رو به تعداد اندک حاضران در صحنه گفت که برای تغییر تنها نمی‌توان به برخوردهای نرم اکتفا کرد، گاهی لازم است با اقدامات سخت قانون را تغییر داد.

آن روزها شیرین عبادی با راه انداختن یک کمپین سفارشی از سوی میز ایران در وزارت خارجه امریکا ادعا می‌کرد که می‌خواهد از طریق جمع آوری امضا، قوانین مرتبط با زنان را تغییر دهد. خانه آزادی از نهادهای ضد ایرانی مستقر در واشنگتن بعدها در گزارشی نوشت که این کمپین تنها محکی برای سنجش حساسیت نظام به اجتماعی کردن آشوب‌ها بوده است.

البته چپ رادیکال فمنیست به خوبی می‌دانست که برای برداشتن این سنگ بزرگ از پایگاه اجتماعی لازم برخوردار نیست، از این رو برای ادامه پروژه، فاز دومی برایش طراحی شد که بر اساس آن اعضای شبکه با سفر به استان‌های مختلف و راه انداختن کارگاه براندازی نرم سعی کردند از میان خاکستری‌ها یارگیری کنند. در یکی از همین دست ماموریت‌ها یکی از اعضای اصلی شبکه با سفر به زاهدان سعی کرد با میدان‌داری برخی از متنفذین مسجد مکی و ارسال چند پیام خاص از تهران برای عبدالحمید اسماعیل‌زهی مسیر را برای این جریان مرموز باز کند که البته نتیجه تلاش‌های آن‌ها به نتیجه نرسید.

همین موضوع باعث شد تا گروهک عبادی در تهران با تحلیل سریالی مسائل یک ساله به این نتیجه برسد که براندازی فمنیستی برای رسیدن به اهدافش به زمان نیاز دارد. برای همین کمپین امریکایی خیلی زود تعطیل شده و به جای آن گروهک کانون مدافعان حقوق بشر، خط براندازی نرم را در دست گرفت. یکی از شعارهای این گروهک غیرقانونی آن بود که باید از حق همه (نه فقط فمنیست‌ها) دفاع کرد حتی اگر آن فرد تروریستی، چون عبدالمالک ریگی باشد! این هم افزایی با تگ حقوق بشری جذب حداکثری داشت.

این مدل از جذب آهنربایی با قطب‌های متضاد به سوی کانون براندازی، این روزها نیز مورد استفاده قرار گرفته است. نزدیک به ۶۰ روز از آغاز پروژه آشوب‌سازی در خیابان حجاب، اتمسفر متراکم شده آن به صورت کامل تغییر کرده است. اگر تا پیش از این شبکه آشوب با سوء استفاده از احساسات اعتراضی سعی داشت فضای هیجانی را به سمت خود منطبق کند، حالا پس از عملیات تروریستی در شهر ایذه شخصیت آشوب به کل تغییر کرده است؛ این تحولات درونی حتی باعث شده است که رمز اغتشاشات نیز عوض شده و از «ژینا» به «کمان شیطان» تغییر نام دهد.

ژینا رمز عملیاتی بود که با تکیه بر انقلاب جنسی سعی داشت اقدامات ضد فرهنگی خود را به لایه امنیتی و رسانه‌ای پیوند بزند؛ در این پروژه زنان، گعده‌های صنفی (چون دانشجویان) و اتحادیه‌های سندیکالیستی (کارگران) نقش اصلی را بازی می‌کرد. این مثل براندازی با شبکه‌سازی و عملیات رسانه‌ای سعی داشت گسل‌های اجتماعی را سیاسی کند و با شلیک نرم به معیشت آن را به سوی اعتراضات خیابانی و اعتصابات اجباری سریالی هدایت کند.

این پروژه پس از دو ماه شکست قطعی خورده و حتی امریکایی‌ها نیز از آن ناامید شده‌اند؛ اما با ورود علنی صهیونیست‌ها به معادلات اغتشاشات (از جمله حمایت علنی نفتالی بنت از آن) آشوب‌ها با رمز ژینا بایگانی شده و حالا دشمن خود را برای سیکل جدیدی از حیات آشوب سخت مهیا می‌کند، حوادث تروریستی در شهر ایذه مبدأ و نقطه کانونی آن در تحولات آینده است.

کمان شیطان مجموعه اقدامات سخت با روکشی از رفتارهای نرم است که طیفی رنگین کمانی از گروه‌های معارض و معاند تروریستی را همگرا با خود کرده تا بتواند شبکه‌سازی کند. ژینا قرار بود انقلاب توده‌ای باشد و با هل دادن کشور به سمت ونزوئلایی شدن و در نهایت تسلیم شدن در برابر نظام سلطه ایران قوی را به ایران ضعیف تبدیل کند، اما کمان شیطان مصداق‌هایی از جنگ مسلحانه و سوریه‌سازی در خود دارد، تنها مشکل برای عناصر معاند آن است که در میانه آشوب‌ها نمی‌توانند شبکه خودش رو پیدا کنند. بخش نقطه چین و خالی از کمان شیطان برای شبکه‌سازی جایی است که باید نهادهای امنیتی روی آن نشسته و فضای خالی و کانونی دو سر طیف را پر کنند.

پروژه کمان شیطان ممکن است با کدهای ارسالی از یک فوتبالیست فراری در حذف فیزیکی او توسط موساد در آستانه جام‌جهانی فوتبال شکل جدی‌تری به خود بگیرد. جیمز مونتاگ نویسنده کتاب انقلاب فوتبال نوشته است که سال ۲۰۱۱ در مصر جوانان فوتبالی (خشونت هولیگانی) به صورت مستمر علیه رژیم مبارک فعالیت می‌کردند و درنهایت در میدان التحریر جمع می‌شدند و این مسیر موجب سرنگونی رژیم مبارک شد!

پیام رمزگذاری شده فوتبالیست یاغی در مصاحبه با شومن امریکایی را باید در همین خط تفسیر کرد. با این تفاوت که هدف این بار پریدن از روی چند فاز و رسیدن به وضعیتی مشابه سوریه در سال ۲۰۱۲ است. البته در میان گزاره‌های مختلف از سوی شبکه شرارت ما ایمان به بشارت امام خامنه‌ای (روحی و قلبی فداه) داریم که این بساط به زودی جمع خواهد شد؛ بدون شک این پیام ایمانی سنخی از آیه شریفه «وجوه یومـئذ مسفره ضاحکه مستبشره» دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    24 3
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • حسام IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    31 6
    این مطلبی رو که عرض خواهم کرد در هیچ توییت پیج یا اکانتی ندیدید و اولین بار بنده عرض میکنم.... به پایان دوران زن سالاری سلام کنید...🖐 این رفتارهایی که بعضی از خانومها و دخترکان سرزمینم انجام میدن بیشتر شبیه به کلنگ زدن به گور خودشونه..
    • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      4 13
      خدا نسل سبک مغزهایی مثل شما رو از روی زمین بردارد که مشکل اصلی نظام و انقلاب ما نادان هایی مثل شما ست.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    22 3
    اصلاح طلبان نشان دادن با اسلام و انقلاب و امت اسلامی دشمنی دارن.این رو ۸ سال پیش حسن روحانی هم نشان داد.از تعطیل کردن صنعت هسته ای و فضایی گرفته تا ایجاد تورم شدید و افسارگسیخته و بی تدبیری و ایجاد گرانی های گمرشکن.قطعا نمیشه گفت تحریم ها عامل این تورم هستن.عامل اصلی کم کاری دولت های اصلاح طلبه.
  • بنده خدا IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    23 1
    کمان شیطان رو ول کنید این چیزی که الان به اسم به نام خدای رنگین کمان دارند به بچه هاتون آموزش میدن آشنا کردن و عادت دادن اونا برای به رسمیت شناختن کثافت هایی به نام قوم همجنس باز لوط با اسم جديد زییا و دلنشین رنگین کمانه.. دغدغه اینها خدا نیست بلکه دارن برا بچه هاتون جا میندازن قو رنگین کمانی لوط هم بنده خداست به خودش و عقايدش احترام بگذارید.. برای خدا اونهمه صفت و آفریده هست.. خدای مهربان خدای بخشنده خدای آسمان و زمین و دریا و .. اما رنگین کمان پروژه داره.. ساده نگذرید...
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      11 0
      وقتی خداوند جان و خرد که میراث فردوسی بزرگه را با این اراجیف جايگزين میکنن انتظار خرد نباید داشت اینها در جان بچه ها می نشیند من وطن‌پرستی را بواسطه داستان‌های اساطیر ایرانی از زبان معلم کلاس پنجمم آموختم الان چی به بچه ها میدید؟؟که انتظار دارید پرچم آتش نزنن و به هویت ملی خود باور نداشته باشند و براحتی بازیچه دست دشمنان ایران شوند
  • امینه IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    5 1
    کسانی که برای حمایت زنان به این شکل یقه چک میزنند در دل کوچکترین بهایی به مقام والای زن نمیدهند اما حیف اگر زنان بدانند .
  • ح IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    4 1
    قوانین اسلام رو نمیشه تغییر داد هیچوقت! چون همیشه یه عده دنبال سلمان رشدی ها حتی تو کشور های آتئیست هم میرن! اینجا که دیگه 98 درصد مسلمان داره!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    15 1
    انشاله همه با هم اغتشاش را جمع می کنیم . ولی از همین حالا تغییر در رویکردها و مبارزه با تبعیض و فساد را نیز خواهانیم .
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
      2 0
      همچنین اعدام تمام تروریست های اقتصادی و دلالان کثیفی که دلیل اصلی گرانی های اجناس و خدمات هستند . اینها نان و ایمان مردم را تباه کردند و از دشمن اسلحه بدست خطرناک ترند .
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    8 0
    چون دو لشکر روبرو شدند اصحاب موسی گفتند: اینک به دست فرعونیان خواهیم افتاد. قَالَ كَلَّا ۖ إِنَّ مَعِيَ رَبِّي سَيَهْدِينِ موسی گفت: هرگز چنین نیست، که خدا با من است و مرا به یقین راهنمایی خواهد کرد. پس ما به موسی وحی کردیم که عصای خود را به دریا (ی نیل) زن، چون زد دریا شکافت و آب هر قطعه دریا مانند کوهی بزرگ بر روی هم قرار گرفت.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    7 3
    حذف دین از جامعه خطرناک است باعث خشونت گناه تباهی میشود ، تا وقتی حاکمیت مجازی بدست نگیرید فرقه های نفوذی منافق اصلاح ناپذیر حذف نکنید آشوب بلوا در کشور وجود خواهد داشت
  • علی افصحی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    شیاطین هر اسم رمزی برای خباثت خود انتخاب کنند ،سربازان گمنام امام زمان بر آ ن سوار شده و نیز با داشتن ولی فقیه خرمندی چون امام خامنه‌ای، راه به جایی، جز نابودی اراذل در میدانشان نخواهند برد. چرا که امام خامنه‌ای دو تکیه گاه تضمینی برای نابود ساختن هر فتنه را دارد تکیه گاه اول ایمان به الله، و دوم باور به صداقت و همراهی مردم چنان که قرآن نیز می فرماید :«یومن بالله و یومن للمومنین » ونیز همان طور که باز امام خامنه ای فرمود بله فتنه گران مزاحمت هایی ایجاد می کنند ولی غلطی نمی توانند بکنند چنان که قرآن می فرماید و اما ماینفع الناس یمکث فی الارض فقط حرکت مردمی است که ماندگار است. مردم ما ولایی است و هرحرکت غیر ولایی نابود شدنی است چه با رمز ژینا باشد یا کمان شیطان و هر رمز دیگر. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    1 0
    تحلیل بسیار خوب و تراز
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    2 0
    جهان به سمتی می رود که همه آزموده شوند. شیطان نیز با تمام قوا در میان است. آنهایی که مدعی سربازی امام زمان (عج) هستند باید مثل شهیدان اخیر بدون ترس از جان و مال وارد میدان شوند. تا ایشان تنها نماند و شیطان با همه یارانش ناکام شود. تا می توانید جوانها را دریابید. با آنها دوست شوید. چه اشکالی دارد بجای سفارت آلمان و فرانسه خودمان پول به آنها بدهیم، محبت کنیم و درکشان کنیم. آنگاه دشمن ناکام میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس