کد خبر 1437709
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال یکشنبه ۲۹ آبان

بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۹ آبان با ثبت بازدهی روزانه صفر درصدی روی پله ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار ایستاد. دوج‌کوین با رشد قیمت دو درصدی بهترین وضعیت را بین انواع ارز دیجیتال سرشناس داشته است

به گزارش مشرق، بیت‌کوین روندی که از ۱۰ روز پیش آغاز کرده بود را در ۲۴ ساعت اخیر ادامه داد. ظرف شبانه‌روز گذشته رهبر بازار ارز دیجیتال قدم‌های کوتاهی در کانال ۱۶ هزار دلار برداشت و با ثبت بازدهی تقریبا صفر درصدی روی پله ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار ایستاد. اوضاع برای انواع ارز دیجیتال سرشناس در این مدت طوری بوده که دوج‌کوین و ترون با ثبت بازدهی مثبت دو درصد بهترین عملکرد روزانه را داشتند. از طرفی با اضافه شدن هفت میلیارد دلار در ۲۴ ساعت اخیر به بازار دیجیتال، ارزش کل بازار به حدود ۸۷۰ میلیارد دلار ارتقا پیدا کرد.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار

قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۲۹ آبان ۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار به ثبت رسید. بیت‌کوین صبح شنبه ۱۶ هزار و ۶۳۰ دلار ارزش داشت و در ۲۴ ساعت اخیر ۷۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. افت‌وخیز محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی طوری بوده که کمترین قیمت لحظه‌ای آن ۱۶ هزار و ۵۸۵ دلار بوده و رقم ۱۶ هزار و و ۷۶۹ دلار را باید بیشترین سطح روزانه آن حساب کنیم. نسبت به هفته قبل بازدهی بیت‌کوین کمتر از منفی یک درصد محاسبه می‌شود، چون یکشنبه ۲۲ آبان بیت‌کوین ۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار معامله می‌شد، اما درقیاس با پارسال شاهد ریزش ۷۵ درصدی ارزش آن هستیم. آبان سال قبل بیت‌کوین توانسته بود تا قله تاریخی ۶۸ هزار دلار رشد کند، اما الان نسبت به آن روزها حدود ۵۲ هزار دلار از ارزش این ارز دیجیتال ریخته است. از طرفی حجم ۳۲۰ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین به معنی تسلط ۳۶ درصدی آن به کل معاملات بازار ارز دیجیتال است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۲۱۸ دلار

قیمت اتریوم صبح امروز یکشنبه ۲۹ آبان با رشد یک درصدی به هزار و ۲۱۸ دلار رسید. صبح دیروز هر واحد اتریوم معادل هزار و ۲۰۸ دلار معامله می‌شد و در این مدت ۱۰ دلار به ارزش آن اضافه شده است. البته در ۲۴ ساعت قبلی کمترین قیمت اتریوم هزار و ۲۰۱ دلار بوده و رقم هزار و ۲۲۶ دلار را باید بیشترین سطح آن درنظر بگیریم. هولدرهای اتریوم نسبت به هفته قبل نیز شاهد افت و خیز محدود این ارز دیجیتال هستند. یکشنبه پیشین یعنی ۲۲ آبان هر واحد اتریوم هزار و ۲۶۵ دلار ارزش داشت و افت ۴۷ دلار ارزش اتریوم به معنی بازدهی منفی سه درصدی آن در یک هفته گذشته است. نسبت به سال قبل، اما ریزش قیمت اتریوم بزرگتر و نزدیک ۷۵ درصد محاسبه می‌شود. چون آبان پارسال اتریوم تا قله چهار هزار و ۸۵۱ دلار پیشروی کرده بود و حالا نسبت به آن روزها بیش از سه هزار و ۶۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داده است. در حال حاضر حجم کل معاملات اتریوم نزدیک ۱۵۰ میلیارد دلار است و این عدد سهم ۱۷ درصدی آن را از کل معاملات بازار ارز دیجیتال نشان می‌دهد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر دو درصد ارتقا پیدا کرد و سایر ارزهای دیجیتال هم نوسان محدودی داشتند. دوج‌کوین که الان با دراختیارداشتن ۱.۳ درصد سهم بازار از این حیث نهمین ارز دیجیتال مهم دنیاست، صبح امروز ۰.۰۸۵ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۵۵ دلار معامله می‌شد و صبح دیروز ۰.۰۸۳ دلار ارزش داشت. ترون که روندی مشابه دوج‌کوین داشته، با ثبت بازدهی مثبت دو درصد، صبح امروز ۰.۰۵۲ دلار ترید شد. کاردانو یا همان ADA که صبح امروز ۰.۳۲۹ دلار (۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان) ارزش داشت، دیروز ۰.۳۲۵ معامله می‌شد. شیبا اینو در ۲۴ ساعت قبلی روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار خرید و فروش شد تا این یکی بازدهی صفر درصدی داشته باشد. مثل تراکلاسیک که درحال حاضر چهلمین ارز دیجیتال مهم دنیاست و قیمت ۰.۰۰۰۱۷۴ دلاری امروز آن تفاوت محسوسی با دیروز نداشت.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۸۵۰ دلار

۱۶ هزار و ۶۳۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۲۶۵ دلار

هزار و ۲۰۸ دلار

هزار و ۲۱۸ دلار

کاردانو

۰.۳۴۳ دلار

۰.۳۲۵ دلار

۰.۳۲۹ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۹ دلار

۰.۰۸۳ دلار

۰.۰۸۵ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

ترون

۰.۰۵۵ دلار

۰.۰۵۱ دلار

۰.۰۵۲ دلار

ترا کلاسیک

۰.۰۰۰۱۸۴ دلار

۰.۰۰۰۱۷۳ دلار

۰.۰۰۰۱۷۴ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس