«جو بایدن» به ولیعهد عربستان مجوز قتل داد

مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با محکوم کردن اقدام «بایدن» در اعطای مصونیت قضایی به «بن سلمان» تصریح کرد که رییس جمهور کشورش به ولیعهد عربستان مجوز قتل داده است.

به گزارش مشرق، وبگاه نشریه هیل مرتبط با کنگره آمریکا در واکنش به تصمیم «جو بایدن» رییس جمهور این کشور در خصوص اعطای مصونیت قضایی «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی در دادخواست مربوط به قتل «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عرب و نویسنده واشنگتن پست از انتقاد شدید «فرد رایان» (Fred Ryan) مدیر مسئول این روزنامه آمریکایی خبر داد؛ مشاور سیاسی و فردی که سابقه فعالیت به عنوان رئیس ستاد کارکنان دولت ریگان را برعهده داشت.

مدیر مسئول روزنامه آمریکایی واشنگتن پست ضمن ابراز محکومیت تصمیم رییس جمهور آمریکا در این باره تصریح کرد: «جو بایدن» در حفظ ارزش های آمریکا شکست خورد و به یکی از ناقضان فاحش حقوق بشر در جهان برای قتل و کشتار چراغ سبز نشان داد.

«فرد رایان» در این خصوص اضافه کرد: در حالی که سران قانونی دولت ها باید در برابر دعاوی بیهوده محافظت شوند، تصمیم سعودی ها برای حفظ بن سلمان به عنوان ولیعهد و نخست وزیر عربستان، تلاشی بدبینانه و حساب شده برای دستکاری در قانون و محافظت از او در برابر مسئولیتش بود.

وی در ادامه افزود: بایدن در این تصمیم با این طرح همراهی و به اصول آزادی مطبوعات و برابری پشت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    بن سلمان نیازی به مجوز نداره،
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    سفارش قتل وگرنه اون حرامزاده بی شرف قاتل ترازاین حرفهاست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس