کد خبر 1437388
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
گوشی

اوکیتل به عنوان یکی از سازندگان بنام گوشی‌های جان سخت، محصول جدیدی را به بازار فرستاده است.

به گزارش مشرق، گوشی جان سخت Oukitel WP۲۱ از قیمت مناسبی برخوردار است و علاوه بر دوام بالا، مشخصات قابل توجهی نیز دارد. با مرور قابلیت‌های گوشی جان سخت Oukitel WP۲۱ با ما همراه باشید.

گروهی از کاربران به یک گوشی هوشمند نیاز دارند که حتی پس از چندین بار به زمین خوردن از ارتفاع نیز بتواند مانند روز اول کار کند. گوشی‌های جان سخت برای این گروه از کاربران طراحی شده‌اند و اوکیتل یکی از تولیدکنندگان اصلی این مدل از گوشی‌ها به شمار می‌آید.

معرفی گوشی جان سخت Oukitel +عکس

مشخصات گوشی جان سخت Oukitel WP۲۱

اوکیتل حال از گوشی جان سخت Oukitel WP۲۱ با مشخصاتی همچون نمایشگری با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و باتری ۹۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرده است. این گوشی یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی دارد که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن +FHD برای کاربران به نمایش بگذارد. یک نمایشگر نیز برای پشت دستگاه در نظر گرفته شده که از قابلیت نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای دیدن اعلان‌ها، کنترل موسیقی و ... استفاده کرد.

معرفی گوشی جان سخت Oukitel +عکس

برای عکاسی نیز کاربران به یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر Sony IMX ۶۸۶ دسترسی خواهند داشت. در کنار دوربین اصلی، حسگر دید در شب ۲۰ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. Oukitel WP۲۱ از استانداردهای IP۶۸ و IP۶۹K پشتیبانی می‌کند و با استانداردهای نظامی MIL-STD-۸۱۰H سازگاری دارد.

معرفی گوشی جان سخت Oukitel +عکس

برای انجام محاسبات پردازشی در گوشی Oukitel WP۲۱ از تراشه Helio G۹۹ با فناوری ساخت تراشه ۶ نانومتری استفاده شده که تامین انرژی آن بر عهده باتری ۹۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار دارد. این باتری قادر است تا ۱۱۵۰ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد در حالت استندبای به کار ادامه دهد.

معرفی گوشی جان سخت Oukitel +عکس

از دیگر خصوصیات سخت‌افزاری گوشی Oukitel WP۲۱ می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. گوشی اوکیتل WP۲۱ تا ۳۹۸ گرم وزن دارد و با قیمت آغازین ۲۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

منبع:شهر سخت افزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    0 0
    عجب چیز نازیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس