کد خبر 1436622
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
گوشی مقرون‌به‌صرفه ردمی 11A چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه‌شده نشان می‌دهد که گوشی اقتصادی ردمی ۱۱A احتمالا با نمایشگر ۶.۷ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وارد بازار خواهد شد.

به گزارش مشرق، به‌زودی گوشی مقرون‌به‌صرفه جدید شیائومی با شناسه مدل ۲۲۱۲۰RN۸۶C در وب‌سایت گواهی TENAA مشاهده شد. پیش از این عکس‌هایی از دستگاه ذکر شده فاش شده بود که ظاهری شبیه ردمی ۱۰A و ردمی ۱۰C داشت. ابعاد این محصول ۸.۷۷ * ۷۶.۴۱ * ۱۶۸.۷۶ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۲ گرم است. این دستگاه از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح ۷۲۰ * ۱۶۵۰ پیکسل و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز بهره خواهد برد.

گوشی ردمی ۱۱A چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

گوشی ردمی ۱۱A به تراشه هشت هسته‌ای با فرکانس دو گیگاهرتز مجهز خواهد شد و در چند نسخه با حافظه ذخیره‌سازی و رم متفاوت به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد مدل پایه این دستگاه از دو گیگابایت رم بهره خواهد برد، اما انتظار می‌رود مدل‌های دیگر آن با رم چهار، شش و هشت گیگابایت نیز عرضه شوند.

حافظه ذخیره‌سازی مدل پایه این گوشی نیز ۳۲ گیگابایتی خواهد بود، اما خریداران می‌توانند مدل ۶۴، ۱۲۸ و حتی ۲۵۶ گیگابایتی آن را نیز سفارش دهند. گوشی ردمی ۱۱A به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. هنوز جزئیاتی از قیمت این دستگاه منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود با برچسب قیمتی حدوداً ۲۰۰ یورویی وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی ۱۱A چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس