کد خبر 1437241
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

 باکیفیت ترین و بادوام ترین صندلی اداری

ستون فقرات ما دارای ساختاری است که آسیب در برابر نشستن طولانی مدت را تحمل نمیکند و به مرور زمان به دلیل نشستن زیاد و استفاده از صندلی غیراستاندارد دچار آسیب های فراوانی میشود. به همین منظور در قدم اول برای خرید یک صندلی اداری حتما از استاندارد بودن طراحی صندلی اطمینان حاصل کنید.

سرمایه گذاری روی صندلی با کیفیت یکی از بهترین اقدامات در راستای حفظ سلامتی میباشد، چرا که صندلی اداری غیراستاندارد به مرور زمان میتواند معضلات فراوانی از جمله کمردرد، درد شانه، گردن درد، مچ درد و کاهش کارایی را به همراه داشته باشد.هنگام خرید صندلی اداری به داشتن انحنای مناسب، قابلیت تنظیم ارتفاع، فوم مناسب و استانداردهای دیگر توجه داشته باشید.

کارخانه سیلا حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک بیش از ربع قرن تلاش مدیران شرکت رایانه صنعت در زمینه تولید مبلمان و صندلیهای اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک در کشور بوده است. استفاده از مواد اولیه مرغوب و ارائه مناسبترین قیمت برای محصولات تولید شده از دلایل موفقیت برند سیلا در سال های اخیر میباشد.

در سایت سیلا میتوانید کاتالوگ محصولات مشاهده کنید و از جزئیات آن ها مطلع شوید،سپس اقدام به خریداری کنید. صندلی اداری های تولید شده توسط کارخانه سیلا دارای انواع مختلفی هستند که در ابعاد و طراحی های متنوع تولید شده اند و به راحتی میتوانید صندلی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید صندلی کامپیوتر استاندارد

صندلی کامپیوتر میتوانید برای افراد زیادی کاربرد داشته باشد، برخی از کاربران برای استفاده در منزل خواستار صندلی کامپیوتر هستند ولی برخی از کاربران برای محیط های اداری و کاری هنگام کار با کامپیوتر نیاز به صندلی استاندارد دارند.

صندلی های کامپیوتری به هر منظوری که تهیه شوند باید دارای استانداردهای تعریف شده برای صندلی باشند. انعطاف پذیری صندلی منجر به استفاده راحت تر از صندلی میشود و کاربر میتواند به راحتی به صندلی تکیه دهد و احساس رضایت داشته باشد.

صندلی های کامپیوتری در طرح های منحصر به فرد و رنگ های متنوعی تولید شده اند تا کاربران بتوانند به راحتی مدل و طرح مدنظرشان را انتخاب کنند. پایه های صندلی کامپیوتر به دو صورت چرخدار و ثابت طراحی میشود. مشتریان و خریداران میتوانند بر اساس کاربرد و کارایی مدل پایه مدنظرشان را انتخاب کنند ولی به طور معمول صندلی های چرخدار طرفداران بیشتری دارند.

صندلی های کامپیوتری باید دسته دار باشند تا از ماهیچه های گردن و شانه محافظت کنند و بهتر است که قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه داشته باشند تا متناسب با مشخصات فیزیکی کاربر تنظیم شوند.هرچند که صندلی های تولید شده کامپیوتری توسط کارخانه سیلا دارای طرح های بسیار متنوعی هستند و کاربران میتوانند هر مدل و طراحی که مدنظرشان است را انتخاب کنند.

 باکیفیت ترین و بادوام ترین صندلی اداری

صندلی کارشناسی با بالاترین تنوع طرح

صندلی های کارشناسی به نوعی از صندلی ها میگویند که با توجه به ویژگی هایشان برای استفاده های روزانه در ادارات مناسب هستند. طراحی اینگونه از صندلی ها به نوعی است که پشتی کوتاهی دارند و به خاطر مدل دسته صندلی ها بیشتر برای کارمندان و کارشناسان یک اداره مناسب هستند.

اکثر صندلی های کارشناسی بسیار راحت و ارگونومیک هستند و قابلیت تنظیم ارتفاع دسته های صندلی را دارند تا از بروز مشکلات و آسیب های شانه و گردن جلوگیری کنند. صندلی کارشناسی میتواند به صورت ثابت و چرخدار باشد، نوع چرخدار این صندلی دارای 4 چرخ است که بر روی سطح مختلف به راحتی حرکت کند.

هنگام خرید صندلی کارشناسی باید به این نکته توجه داشته باشید که پشتی صندلی کاملا مناسب باشد و از آسیب دیدگی کمتر جلوگیری کند. همچنین نشیمنگاه و کفی صندلی باید هماهنگ با فرم نشیمن کاربران باشد تا کمتر دچار آسیب های فیزیکی باشند و تمام وزن فرد باید بر روی سطح صندلی پخش شود.

صندلی های کارشناسی باید بالاترین استحکام را داشته باشند تا در طی استفاده روزانه دار تغییر حالت نشوند و مدت زمان زیادی بتوان از آن ها استفاده کرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس