کد خبر 1436609
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
گروسی : آمریکا سلطه خود را در بازار راکتورهای هسته ای از دست داد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به موضوعات حل نشده باقیمانده ادعایی این نهاد گفت «از ایران می‌خواهیم با ما همکاری کند.

به گزارش مشرق، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست خبری چهارشنبه (۱۶ نوامبر، ۲۵ آبان) در اشاره به موضوعات حل نشده باقیمانده ادعایی این نهاد گفت «از ایران می‌خواهیم با ما همکاری کند. بارها گفته‌ام که این چیزها (موضوعات) کنار گذاشته نخواهد شد. وظیفه آن‌هاست که اطلاعاتی که نیاز داریم را در اختیار ما قرار دهند».

وی در ادامه این ادعاها، گفت: به دنبال یافتن راه‌ها و سازوکارهایی هستیم و ماه‌های زیادی است که در تلاش ناموفق به دنبال انجام آن بوده‌ایم. این که آیا قطعنامه ممکن است تاثیری بر این داشته باشد یا نه، در اختیارات من نیست که بگویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی افصحی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    0 0
    جواب این فاحشه دوره گرد تحت مدیریت جواسیس فقط یک کلمه است تو غلط زیادی می کنی از ایران توقع همکاری داری در حالی که مثل بدکاره ها بعد رفتن از ابران گربه رقصانی می کنی! هر بارروز!
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس