شعرخوانی یک شاعر در جمع ماموران یگان ویژه + فیلم

یک شاعر آیینی با حضور در جمع ماموران یگان ویژه اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خود خداقوتی به این ماموران گفته باشد.

به گزارش مشرق، این روزها رسانه ضدنظام درگیری با مأموران انتظامی و امنیتی را امری عادی جلوه می‌دهند، حتی در برخی از موارد درگیر شدن با پلیس و آتش زدن او را دفاع از خود تلقی می‌کنند تا مأموران را در برابر مردم تضعیف و اغتشاشگران را تقویت کنند.

این رسانه‌ها فارغ از قانون حاکم بر کشورهای خود سعی دارند تا مردم را مقابل پلیس قرار دهند و سرپیچی از دستور قانون را یک امر عادی تلقی کنند؛ در کشورهای این رسانه اگر مأمور پلیسی به راننده‌ای ایست دهد و بخواهد خودروی او را بازرسی کند، راننده اگر بدون اجازه پلیس از خودرو پیاده شود مأمور اجازه دارد با تیر به او شلیک کند!

این رسانه‌ها وقتی حرف از پلیس کشور خودشان می‌شود همه چیز را در برابر قانون قرار می‌دهند و هنگامی که از مأموران پلیس ایران صحبت می‌شود مردم را دعوت به سرپیچی از قانون می‌کنند تا جایی که افراد به خود اجازه می‌دهند پلیس ایران را دوره کرده، او را آتش بزنند و در نهایت او را به شهادت برسانند!

در روزهای اخیر فیلم‌های متفاوتی از هتک حرمت به مأموران پلیس و نیروهای امنیتی در فضای مجازی منتشر شد اما در این بین برخی از مردم با اقداماتی نمادین سعی کردند تا از مأموران دلجویی کنند و به آنها بگویند که پشتیبان پلیس کشور خود هستند.

توزیع شاخه گل در بین مأموران و سر دادن شعارهایی همچون «نیروی انتظامی تشکر تشکر» از جمله اقداماتی است که مردم در حمایت از پلیس کشورشان سر دادند؛ اکنون یک شاعر آئینی با حضور در جمع مأموران یگان ویژه کرج اقدام به خواندن شعر و مدح اهل بیت کرد تا با این کار خدا قوتی به مأموران یگان ویژه گفته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    13 1
    یا حسین ع مددی
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
    0 0
    اللّهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر
  • atabat123 IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
    0 0
    چقد شبیه فیلم مختاره
  • فدای امام زمان IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    ماشاءالله خداپشتو پنهاتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس