ماجرای تیر خلاص اغتشاشگر به مامور پلیس

یکی از اغتشاشگران بالای سرش می آید و تیر خلاص را شلیک می‌کند، اما تیر در اسلحه گیر می کند و مامور یگان ضربت زنده می ماند تا برایمان از جنایتی که در میدان الغدیر در حق پلیس شده است بگوید.

به گزارش مشرق، بعد از گذشت چهار روز هنوز به راحتی نمی‌تواند حرف بزند، در بخش ICU بستری است و اصلاً به خانواده اش نگفته که تیر خورده؛ چشم‌هایش را باز و بسته می‌کند، نفس عمیقی می‌کشد و می‌گوید: «اگر تیر در اسلحه اش گیر نکرده بود الان زنده نبودم» کمی صبر می‌کنم تا به قول معروف حالش سر جا بیاید و بعد مصاحبه را شروع می‌کنم.

علی گروهبان یکم یگان ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت است، از ۱۹ سالگی وارد مجموعه انتظامی شده است و هدفش خدمت به مردم است، می‌گوید: «هم سارق گرفته‌ام هم اراذل و اوباش اما بیشتر در زمینه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنم، تمام خرده فروشان مواد مخدر تهران را دستگیر کرده‌ام و مخفیگاه‌های همه آنها را بلد هستم.»

ماجرای تیر خلاص اغتشاشگر به مامور پلیس

از او می‌خواهم از درگیری‌هایی که الان دیگر به اغتشاش تبدیل شده است بگوید، به سختی خودش را روی بالش بالا می‌آورد تا بتواند از جنایتی که در میدان الغدیر در حق پلیس شد، بگوید، کمی فکر می‌کند گویا دارد صحنه‌ها را مرور می‌کند، از او خواسته ام تا برایم لحظه به لحظه را تعریف کند اما به دلیل شرایط نامساعدش درخواست می‌کند تا کمی استراحت کند و بعد با او صحبت کنیم؛ قبل از اینکه شروع به تعریف کردن کند می‌گوید: «شما دیدید روز گذشته رهبری چه گفتند؟ گفتند در حق پلیس ظلم شد، قسم میخورم که در حق پلیس خیلی ظلم شده است ما برای مردم و آرامششان تلاش می‌کنیم اما برخی سعی می‌کنند ما و مردم را در مقابل هم قرار بدهند»

انگار که بغض گیر کرده در گلویش ترکیده باشد ادامه می‌دهد و بالاخره از روز حادثه می‌گوید: «شنبه نهم مهرماه بود، همان شنبه‌ای که خیلی شلوغ شد و فراخوان داده بودند تا دانشجویان تجمع کنند، محل مأموریت ما جلوی درب دانشگاه علم و صنعت شمیران نو بود» حرفش را قطع می‌کنم و می‌پرسم: «جلوی درب دانشگاه؟ یعنی شما و دیگر مأموران به داخل دانشگاه نرفتید؟» ابروهایش را به نشانه تعجب بالا می‌اندازد و فوراً می‌گوید: «نه، نه به هیچ عنوان، ما برای تأمین بیرون از دانشگاه بودیم، می‌توانید فیلم‌های دوربین‌های مداربسته را ببینید تا حرف‌هایم را باور کنید»

به او اطمینان می‌دهم که حرفش را باور دارم و می‌خواهم روایتش را ادامه دهد و می‌گوید: «ما در آن محل ایستاده بودیم، یک خودروی مگان مشکی رنگ که یک زن و مرد سرنشینانش بودند از بالا به سمت پایین در حال حرکت بود، می‌خواست تا نیروهای امنیتی را زیر کند که موفق نشد و بعد از آن به سرعت به سمت ما حرکت کرد و اغلب مأموران به عقب رفتند و این خودرو از روی تمامی موتورها رد شد؛ وقتی که خودرو از محل کمی دور شد با موتورهایی که سالم بود به دنبالش رفتیم.

هرچه به او دستور ایست دادیم توقف نکرد و حتی چندباری هم به سمت ما آمد تا ما را از مسیر خارج کند، هنگامی که به نزدیکی خودرو رسیدم تا آن را متوقف کنم، راننده یک کلت کمری را به سمتم گرفت و سه تیر شلیک کرد، بلافاصله خودم را از سمت راست به سمت زمین پرتاب کردم که یک تیر به کتفم خورد و از قفسه سینه ام خارج شد.

در این هنگام راننده از خودرو پیاده شد و به بالای سرم آمد تا تیر خلاص را شلیک کند که اسلحه اش گیر می‌کند و باقی مأموران هم می‌رسند و او را دستگیر می‌کنند.»

به علی می‌گویم، برای مردم سوال است که چرا پلیس مردم معترض را کتک می‌زند؟ او می‌گوید: «ما واقعاً مردم را نمی‌زنیم، مگر می‌شود هموطن خود را کتک بزنیم؟ اصلاً آدم چطور دلش می‌آید که این کار را بکند؟ از مردم خواهش می‌کنم که به حرف‌هایی که در رسانه‌های بیگانه زده می‌شود اهمیت ندهند، پلیس از مردم برای مردم است، خیلی برای پلیس سخت که شبانه روز برای آرامش مردمش کار کند و بعد در آخر بخواهند این طور با پلیس برخورد کنند.»

در برخی از فیلم‌هایی که در روزهای گذشته در فضای مجازی منتشر شده است دیده ام که برخی از مأموران پلیس اسلحه دارند، از این گروهبان می‌پرسم سلاح شما برای چنین ماموریت‌هایی چه سلاحی است، که می‌گوید: «ما به هیچ عنوان اسلحه‌های جنگی در چنین ماموریت‌هایی با خود نمی‌بریم. البته این اسلحه‌های جنگی سلاح سازمانی ما است و ما باید در مأموریت‌ها این سلاح‌ها را به دست بگیریم اما فرماندهان ما اجازه نمی‌دهند که با این سلاح‌ها به میان مردم برویم. ما در این مأموریت‌ها از لباس‌های ضربه گیر استفاده می‌کنیم و نهایتاً یک باتوم به ما می‌دهند و حتی برای امنیت خودمان هم اجازه نمی‌دهند که سلاح به همراه داشته باشیم.»

به‌سراغ راکب موتور موتوری می‌روم که علی بر روی آن نشسته بود؛ اسمش علی اکبر است او هم گروهبان یکم یگان ضربت سرکلانتری چهارم پلیس پیشگیری پایتخت است نسبت به علی حال بهتری دارد اما دستش از سه چهار جا شکسته است، یک تیر هم کمرش را ساییده و باعث شده است که نتواند به راحتی بر روی تخت دراز بکشد؛ از علی اکبر می‌خواهم تا بی‌وقفه برایم از روزی که این حادثه برای آنها اتفاق افتاد بگوید.

چند بار آب گلویش را قورت می‌دهد و صدایش را صاف می‌کنند و می‌گوید: «آن روز اعلام کردند که دانشجویان فراخوان زده اند و باید برای تأمین نظم و امنیت به آن محل برویم در میدان ایستاده بودیم که دیدیم خودروی مگان مشکی رنگی که دو را که به دو سرنشین داشت به سمت مأموران حمله ور شد.

من و علی سوار موتور شده و به سراغ آنها رفتیم تا بتوانیم دستگیرشان کنیم اما علی تیر خورد و خودرو ما را به داخل جدولی که در آنجا بود پرت کرد، دست من از ۴ جا شکست و یک تیر هم به کمرم ساییده شد، علی هم تیر خورده بود؛ راننده پیاده شد و کلت کمری اش را به سمت ما گرفت و خواست تا تیر خلاص بزند و ما را بکشد اما تیر در اسلحه گیر کرد؛ دوباره اسلحه را در حالت شلیک قرار داد اما سلاح شلیک نکرد در اینجا مأموران دیگر رسیدن و آنها را دستگیر کردند.»

از او پرسیدم که شاید وقتی مردم روایت شما را بخوانند و بشنوند بگویند مامورانی که در اعتراضات و یا به نحوی اغتشاشات مردم را کتک میزند باید توقع داشته باشند که چنین برخوردی هم با آنها بشود! اما او می‌خندد و می‌گوید: «ما سنگ خوردیم اما کاری نکردیم، ما به هیچ عنوان هیچ وسیله‌ای نداریم تا با آن بخواهیم مردم را بکشیم، فرماندهان همیشه به ما می‌گویند با صحبت کردن موضوع را حل کنید ما یک لباس سوسکی به تن می‌کنیم و تنها سلاحمان باتوم است.

حتی وقتی می‌خواهیم اسلحه‌ای را همراه خود به به مأموریت ببریم تا اگر نیاز شد برای حفظ جان خودمان از آن استفاده کنیم فرماندهان به ما اجازه نمی‌دهند اما همیشه در حق ما ظلم می‌شود؛ ما همیشه برای مردم جنگیده ایم اما نمی‌دانم چرا ماجرا را به گونه‌ای روایت می‌شود که پلیس را در مقابل مردم قرار بدهند.»

خیلی تمایل به حرف زدن ندارد، هنوز هم دردهایی که دارد مانع از راحت دراز کشیدم و نفس کشیدنش می‌شود، دلش از دست افرادی خون است که به دروغ به پلیس تهمت میزند و در ذهن مردم این طور جا می‌اندازند که پلیس علیه مردم است.»

مصاحبه تمام شده است خروجی بیمارستان ولیعصر را طی می‌کنم، در راهروها سربازان و مأموران پلیس را می‌بینم که هرکدام در مأموریت‌های مختلف آسیب دیده اند و یا از شهرستان‌های دیگر به تهران منتقل شدند تا خدمات درمانی را دریافت کنند؛ سوالی ذهنم را درگیر می‌کند، چرا باید برخی از افراد مردم را علیه مردم کنند؟ چه فایده‌ای دارد مردم را مقابل مردم قرار دادند؟ منظور از مردم همین مأمور پلیسی است که از جنس خود مردم است همین ماموری که به فکر خانواده‌ها، کودکان و زنان است.

برخی از افراد به ما پناه آوردند و گفتند قرار بود ما فقط شعار دهیم اما حالا در دست برخی از این شعار دهنده‌ها اسلحه است، ما نه می‌خواهیم همراه آنها باشیم و نه می‌خواهیم دستگیر شویم

مامورانی که شب و روز در گشت‌ها و رصدهای شبانه به دنبال دزد و سارق اراذل و اوباش هستند تا امنیت را به شهر برگردانند چطور می‌تواند برای افرادی را کتک بزنند که برای آرامش آنها تلاش می‌کردند نمی‌توان منکر زد و خورد و درگیری در چنین تجمعاتی شد اما باید دید این زد و خوردها بین چه افرادی رخ می‌دهد؟ آیا بین مأموران امنیتی و انتظامی و مردم عادی است و یا بین مأموران امنیتی و انتظامی و افرادی است که با خود سلاح به همراه دارد و قصد ناآرامی شهر را کرده‌اند؟

اینجاست که یاد حرفهای یکی از مأموران یگان ویژه می‌افتم که می‌گفت: «در همین چند روز اخیر برخی از افراد به ما پناه آوردند و گفتند قرار بود ما فقط شعار دهیم اما حالا در دست برخی از این شعار دهنده‌ها اسلحه است، اما حالا دارند خیابان‌ها را آتش میزند، ما نه می‌خواهیم همراه آنها باشیم و نه می‌خواهیم دستگیر شویم به ما کمک کنید. برخی از افراد آمدند و گفتن تلفن همراهشان را در این شلوغی‌ها دزدیده است، برخی از خانم‌ها معترض بودند که به ما تعرض شده است و به ما کمک کنید»

شاید بتوان از این حرف‌ها این نتیجه را برداشت کرد که در این تجمعات آن چیزی که به گوش نمی‌رسد صدای اعتراض واقعی مردم باشد و آن چیزی که دیده می‌شود تخریب و غارت افرادی که نه از جنس مردم هستند و نه وطن دوستان.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 181
  • در انتظار بررسی: 45
  • غیر قابل انتشار: 70
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
    • بنده خدا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      متوجهی چی میگی؟این سوسک وموش ومگس چیه
    • ali IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      مشکل مملکت اینه هرفردی مثل تو شده نظریه پرداز ...
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      53 18
      کارت سمپاشی ساس و .. نیست !
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
    • IQ ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      57 30
      آشوب گرها رو میگه دیگه افتاد هر چند که جفاست بر این حشره ها شرف این موجودات خدا بیشتره
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 12
      منظورت از اين حرفا چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      37 34
      همینکه کله پراز.... امثال تو تخلیه بشه نیازی به بستن اینستا و فضای مجازی نیست.
    • آزادی DE ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      17 20
      همون سوسک و موش رو خفه کن وقتی در چاه رو بستی یه شخصی آتیش توش بندازه کل خونه رو میبره هوا
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      76 22
      آتش زدن سرمایه مردم در بورس توسط دولت اشکالی ندارد
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      44 70
      اغتشاشگر بایستی عبرت بشوند، بایستی یه جوری تنبیه بشوند (طبق دستور رهبری) که دیگران هوس شکم سیری به سرشون نزنه...
    • ققنوس IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      52 18
      قطعا منظور ایشون از این حشرات معترضین نیست، بلکه اراذل و اوباشیه که اقدام به حمله بریدن گردن پلیس و آتش زدن پلیس میکنند، یا با نارنجک دستی خانوم چادری رو هدف می‌گیرند و نوزاد هفت ماهش رو کور میکنند. این تعبیر حقه
    • JP ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      59 28
      خدا لعنت کنه هر کسی که ظلم میکنه ولی اخه اینترنت ملی اگر دسترسی به دنیا قطع بشه فقط به درد همون ادمهای عقده ای خشک مذهب عقب افتاده میخوره که خبر از هیچ جا ندارند و فقط بقیه رو از دین زده میکنند
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      23 11
      پس براي قطع جنايت با چاقو هم توليد آن را بايد قطع كرد. حالا مردم به مشكل برخورد كردند ولي در عوض ديگه كسي با چاقو كشته نمي شود. اين منطق بود؟
    • سعید IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      10 11
      پس دهانت رو ببند
    • هاشمی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      34 9
      کاری به اینترنت نداره دزدها و اغازاده های فاسد .مدیریت اگه اصلاح نشه همینه
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 6
      منظور ازسوسک‌؟؟
    • جؤجؤ IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 8
      برخرمگس معركه لعنت
    • Masoud IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      12 27
      ساکت بابا
    • رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 15
      به نظرم بعد اروم شدن اوضاع باید اینستا رو باز کرد ولی به همه اعلام کرد در صورت سواستفاده دشمن اینستا برای همیشه بسته خواهد شد این باعث می شه بلاگرها برای منفعت خودشونم که شده حامی نظام بشن من خودم ایدی اینستا ندارم و از این شبکه بیزارم ولی این راه جالبیه که به فکرم رسید
    • علی...... IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      26 13
      😂😂 شبیه فیلم هندی بود داستانی که پلیس اولی تعریف کرد ،این حرفا چیه این داستانو واسه مگس و پشه هم بگی میخندن بهت
    • مردم IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 7
      خیلی بدبختی که فکر میکنی مشکلات به خاطر واتساپ واینستا به وجود اومده توباید تو طویله ات بمونی با اینترنت میلی دنبال سوسک ومگس بگردی بدبخت بینوا
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 3
      زالوصفتان و خفاشان خون آشام که با هزار فریب و نیرنگ خون مردم مظلوم ایران را میمکند راباید سم پاشی کرد
    • DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 6
      امثال کوشکی عباسی و گلپایگانی حرفی نزنن این اتفاقات نمی افته
    • GB ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 18
      کسی که مردم و پلیس و بسیج رو میزنه باید عین سگ هلاکش کنن
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      8 7
      موذی نفوذی تویی که با اون پرچم سه ستاره اربابت معلوم نیست از کدوم گوری اومدی فضولی میکنی و تفرقه افکنی میکنی
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      5 6
      مزدوری که با پرچم نحس عنگلیس مکار مزورانه فضولی میکنه را باید مثل موش کثیف زیر پا له کرد تا بفهنه خر خودشه
    • مهدی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      8 6
      آخه کی گفته راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به معنی قطع کامل اینترنت جهانی هست خواهش میکنم اول تحقیق کنیم بعد نظر بذاریم.شبکه ملی اطلاعات یعنی مدیریت هوشمند اینترنت که هرکس و ناکسی از اینرو دنیا یه چرت و پرتی نذاره که باعث تشویش اذهان عمومی بشه.مثل همه همون کشورهای که دارن امریکا روسیه چین انگلیس کره جنوبی ترکیه و... ولی به ما که میرسه اخ و بده چون دیگه میشه مدیریتش کرد.
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      4 1
      آره درست گفتی
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      2 1
      تو اینستاگرام پره ، برو نگاه کن
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 1
      آموزش و پرورش تنگه احد انقلاب ما می باشد که متاسفانه مانند جنگ احد آنرا رها نموده ایم.
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 0
      این خانم یا آقای 9:43 در هر خبری همین متن را قرار می دهد. نمی دونم کل مقاله را می خواند یا فقط برای نشان دادن حضورش این پیام را می فرستد؟؟؟؟ چرا چهره این برادر عزیز که برای مردم وطن زحمت کشده است را شطرنجی کرده اید؟
    • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 0
      احسنت. به حرف ضدانقلاب توجهی نکن. هر چقدر که فکر نمیکنن، به جاش زر میزنن
    • manoo IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
      0 0
      سوسک تویی مگس تویی
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    کسانی که به پلیس و اتش نشانی و اورژانس حمله ور شده اند را از خدمات اورژانس و پلیس و اتش نشانی محروم کنید
    • GB ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      75 23
      از خدمات ؟؟؟ باید ۲۰ سال زندان برند
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      15 2
      مطمئن باشید اینا رو میگیرن بعد میگن یک مشت جوان هیجانی هستند ، آزادشون کنید! دارن قاتل ها رو آزاد میکنند. خدا به داد ایران برسه از دست رافت اسلامی!
    • عليرضا IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 1
      برپدرونادرهركى كه خائنه باعث وبانى بدبختى مردم لعنت
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    خدا لعنتشون کنه ،ان شاالله هر چه زودتر حال این برادرای عزیزمون خوب بشه ،نیروی انتظامی محترم خیلی داری با ملایمت رفتار میکنی
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      12 3
      در مورد پروژه کشته سازی تا حالا چیزی شنیدی؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    اکثریت مردم فهیم ایران،قدر دان زحمات نیروی انتظامی هستند که امنیت مثل زدنی ایران ،ثمره تلاشهای آنهاست.این بزبز قندیهایی که این ور وآنور میپرند واسم خودشون رو گذاشتند آزادیخواه ! کف روی آب هستند وبا نپیوستن مردم به آنان،ذوب میشوند.
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      47 32
      اکثریت مردم از جمهوری اسلامی حمایت میکنن. با اغتشاشگران باید برخورد قاطعتری بشه
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      29 28
      خوب چرا یه رفراندوم برگزار نمیکنید ببینیم اکثریت مردم چی میخوان؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    90 23
    -یک شیر پاک خورده به داد این مملکت نابود شده برسد
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      39 37
      به کوری چشم دشمنان این مملکت با اقتدار پرچم را تحویل صاحب می دهد، نابودی دشمنان حق قطعی است آن الباطل کان زهوقا
    • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 14
      نابود شده
    • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      8 8
      الملک یبقی مع الکفر ولایبقی مع الظلم ( قرآن مجید)
    • محمد IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      21 6
      نابوده شده نیست قضاوت اشتباه است همه جا از این مشکلات هست فقط مشکل اینجا دخالت بیگانگان است.
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
      0 0
      خود نتانیاهو گفت که ایران داره تبدیل به امپراتوری می شه فیلم مصاحبه نتانیاهو هست توی اینترنت.
  • DE ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    18 13
    عجب
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    88 83
    دروغ پشت دروغ
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      69 42
      خوب دروغ نگو وطن فروش!!!
    • محمد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      57 20
      بدبخت دروغ قبلاً با شبکه های من وتو bbc اره اینتراشغال کردن تو مغز پوکت، دیگه هیچی نمیفهمی،اگه من اونجا بودم راننده مگان رو با دستام خفه میکردم,اینا دیگه چه حیونایین
  • ملت IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    68 68
    کسانی که برای خوشامد غرب حاضرند کشورشان را لگد مال کنند بدانند انسان بی وطن ارزشی برای دیگران ندارد و آواره ای بیشی نیست مثل افغانی‌ها
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      32 7
      قسمت اول حرفت درسته ولی قسمت آخر حرفت اصلا خوب نبود.خیلی نژادپرستانه بود.نژادپرستی فقط سیاه و سفید نیست.«گرامیترین شما نزد خدا باتقواترین شماست»قرآن
  • علی حسن IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    83 42
    دورود بر شرف حافظان واقعی امنیت انقلاب اسلامی .... و ارزوی نابودی برای دشمنان داخلی و خارجی پست و نامرد.
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    85 41
    درود بر پلیس
  • کامران IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    82 21
    لعنت خدا بر وحشی های داعشی
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    68 34
    خب کسی افرادی که تجمعات غیرقانونی دارند و باعث تخریب میشن و حتی به پلیس سنگ میزنند و کتک میزنند رو باید ناز کرد؟ باتوم کمترین چیزی است که باید بهشون بخوره؟ پلیس باتوم هم به اینها نزنه پس چیکار کنه؟ این فشل بازی ها چیه درآوررین؟ اسلحه که ندارن ،از باتوم هم استفاده نکنند پس فقط تماشا کنند که افرادی تخریب و اغتشاش می کنند؟
    • علی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      9 8
      دمت گرم قربون ادم چیزفهم اینها رو باید سباه تارومارکنه تموم بشه بره
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    29 22
    خب کسی افرادی که تجمعات غیرقانونی دارند و باعث تخریب میشن و حتی به پلیس سنگ میزنند و کتک میزنند رو باید ناز کرد؟ باتوم کمترین چیزی است که باید بهشون بخوره ,پلیس باتوم هم به اینها نزنه پس چیکار کنه؟ این فشل بازی ها چیه درآوررین؟ اسلحه که ندارن ،از باتوم هم استفاده نکنند پس فقط تماشا کنند که افرادی تخریب و اغتشاش می کنند؟
  • CA ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    30 8
    چهره مات میکنن که تشخیص داده نشن
  • US ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    41 20
    پلیس یعنی و فقط پلیس آمریکا و انگلیس..... دیدی چه ابهتی،چه حمایتی
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    13 10
    وقتی اوباش را میگیرند وازاد میکنند واز کار اخراج نمیکنند ونوازش میکنند انگلر دوستند نتیجه همین است مگر در قانون نیست اگر کسی سلاح گرم وسرد استفاده کند محارب است امیدواریم این اشغال کثیف که اگر تیر در اسلحش گیر کرده بود منامور را کشته بود اعدامش کنند تا عبرتی برای سایر اوباش شود باید اینترنت ملی بوجود بیاد چون لانه فساد پیامرسانهای خارجی است که اطلاعات را از این طریفق دسته بندی وسامندهی برای اهداف کثیفشون میکنند مثل اینکه یک اسلحه خیلی قوی با تیرهای بیشمار در اختیار دیوانه قرار دهی واورا بسوی مراکز جمعیتی هدایت کنی بعد بگی نفر زیاد هست هرچه بکشه بازم نفر هست تلگرام واتساپ ومخصوصا اینستاگرام قتلگاه مجازی ودر عین حال واقعی نسل جدید است
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    54 42
    تمام ضاربان پلیس و اورژانس و ... را اعدام کنید
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      27 12
      تمام ضاربان ملت باید اعدام بشن لعنت به اغتشاشگر
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 9
      اغتشاشگر نه به پلیس رحم میکنه نه به مردم عادی
  • US ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    33 11
    بعدازشهادت سرداردلهاروباهان حیلگرومنافقین زوزه میکشندواموال مردم بیگناه رابه آتش وخون میکشندهزاران افسوس ازبیبندوباری
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    26 35
    در دعوا حلوا خیرات نمیکنند قرار نیست پلیس ها به مردم مطالبه گر احترام نگذارند مردم را با باتوم بزنند ما ملت کاری نکنیم باید کاری کنیم پلیس هم از مردم بترسد
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 16
      خفه شو منافق
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 5
      با اغتشاشگر چکار کنند تو بگو وایستند همه جا رو تخریب کنه فقط نگاه کنند الان میفهمی چی میگی!
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      10 8
      تو یه داعشی وحشی هستی نه مردم. جاتم بین مردم نیست تو قفسه.
    • روانشناس IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      حیف که نمیشه یه حرف خوب بهت بزنم ولی بازم میگم حیف حرف خوب که واسه تو خرج بشه تو جامعه امثال تو جایگاهی ندارن
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 8
    هدفشون تفرقه بین مردم ماست وای ازجاهلانی کهباورمیکنن زندگی های تواینستا دروغه آزادیش هم دروغه باخبرهای دروغ
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    25 7
    خدا لعنت کند منافقین را
  • دن IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 5
    میشه فیلم های اینارم بزارید تا دیگران نظر بدن؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 9
    ذات این اغتشاشگرا همینه
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    21 32
    اگه آدم خوبيه چرا پوشوندينش پس؟؟؟؟ خودتونم ميدونيد چرا
    • رضا IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      10 5
      خوب بیا فکر کن الحان هیچ پلیس ونیروی نباشه نه سر مرز نه توشهرانوقت کی میاد از خانواده ات از ناموست از زنو بچه وپدر ومادرت وخواهرات محافظت کنه تازه الحان که هست یه موشت داعشی ووحشی دارن غارت وجنایت میکنن انوقت با نبودشان چه میشود قانون جنگل شما اوایل انقثلاب وندیدید که چه بلبشوی بودهر گروهی اسلحه بدست تسویه حساب حزبی وگروهی میکردن هیچ کسی به راحتی نمیتونست بیاد خیابان اگه چنین بشه دیگه کسی در امان نیست این اوباشا همینو میخوان
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      14 8
      برای اینکه حشراتی مثل تو نیشش نزنن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 4
      خاک بر سر نادانت تو نظر ندی میمیری ؟؟؟
  • شهروند بازنشسته IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    24 9
    پرسنل خدوم نیروی انتظامی از هموطنان ما هستند که برای آرامش و امنیت کشور زحمات زیادی می کشند . آنها بر حسب وظیفه سعی در حفظ آرامش و امنیت جامعه دارند آنها نیز در این کشور زندگی می کنند و از درد و رنج و مسایل و مشکلات مردم خبر دارند و خودشان نیز با آن مواجهه اند پس آنها را دریابیم و آنها را دوست بداریم ،هر چند که اعتراض داریم و خواستار اصلاح امور هستیم .
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 17
    آخه کی روایت شما را قبول می کند در صورتی که بی بی سی و عربستان اینترنشنال فارسی مخشون رو پر کرده
  • رضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    22 10
    قدم اول ، هدف از اغتشاش ، بهم ریختن امنیت عمومی درجامعه قدم دوم ، ترویج تخریب وتجاوز وخشونت وبی ثباتی دراقتصاد قدم سوم ، حاکمیت هرج ومرج و جنگ داخلی تاتجزیه وغارت منابع توسط مافیای پشت صحنه. مردم اگربطورجدی با این جریان ضدایرانی باپلیس همکاری نکنند، نقشه شوم انها مرحله به مرحله تاذلت ایرانی اجرا خواهدشد.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    31 14
    پلیس متشکریم
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 11
    بایداین اراذل واوباش نانجیب وحروم لقمه را که بطرف پلیس تیراندازی میکنن را گرفت وزیرپا له کرد.
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 10
    خبر ۲۱ چرا هک شد؟
  • کورش IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    39 12
    اینا دیگه شورشو درآوردن انقلاب کردن فرهنگ میخواد اینها نوه های اسکندریان و چنگیزیان هستن ازشون تست مواد بگیرید دولت باید خانه و اموال این اغتشاشگران وحشی رو توقیف و بفروش برسونه... نیروهای نظامی و انتظامی نباید رحم کنن گوربابای حقوق بشر
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 22
      توهم شدیدا بیماری زمینه ای داری
    • فریاد JP ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      11 6
      با کورش موافقم درست گفت بعضیها واقعا دارن این موضوعات رو فان میبینن این زندگی واقعیه نه فیلم هالیوودی رحم کردن خطاست
    • نادری NL ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      23 3
      اینایی که آشوب بپا کردن حتی یه کتاب هم نخوندن. نه اهل مطالعه هستن نه اهل ادب نه اهل مروت ، بخاطر خواسته شون سر میبرن، کور میکنن، آتش میزنن میکشن و دروغ میبندن
    • سعید ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      13 2
      دقیقا درست و کامل دمت گرم دادا
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 17
    اینترنت را آزاد کنین تا بشه فیلم رسوایی این آشوبگران را ببینیم ولعنت بفرستیم براشون
  • صابر IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 11
    حرف و عمل برخی مسئولین یکی نیست
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    27 6
    در امریکا هم که ادعا دروغ میکنند اعدام ندارند اگر کسی پلیس را بکشد اعدام میکنند. حالا باید سریعا کسانی که به سمت پلیس شلیک کرده اعدام کنید تا درس عبرتی برای دیگر جاسوسان و خائنین باشد .
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 2
    خدا بخیر کنه کسی که اینطوری میاد دست خالی ؟
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    27 8
    سال ۷۲ خ طبرسی مشهد خیلی شلوغ شد. پسر همسایه بچه لات محل بود، تو این آشوبها از شهرداری یا کلانتری یه قابلمه کوچک دزدیده بود، دو شب بعد اطلاعات ریخت خونش و یه چند وقتی تو محل پیداش نبود! خلاصه اومد و نمیدونم چه وِردی تو گوشش خونده بودن یا چکارش کردند که این جاهل محل پشت موهای دم کفتری رو کوتاه کرد و پیراهن رو شلوار شد و سربزیر ترین جوان محل شد برا همیشه. عجیب بود با اون امکانات کم چطور شناسائیش کردن اون زمان! خلاصه که بَروبَچ اطلاعات در حال رصد و میدان داری کامل و در حال شناسائی هرچه مزدور و لاتِ مجازی و حقیقی هستند و با دستگیری این افراد، آمار جرم و زورگیری در طول سال کاهش خواهد یافت.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 8
    اين كار پليس ايران در هيچ جاي دنيا انجام نمي شود. كار پليس ايجاد امنيت است نه مدارا با مخل كنندگان امنيت. پليس بايد با اقتدار بيشتري با اين آشوب گران برخورد كند. مثل ساير پليس ها دنيا. دادگاه هاي ما هم بايد مثل ساير دادگاه ها دنيا در اين امر عمل كند. به داشتن رهبري هم چون امام خامنه اي افتخار مي كنم. در كشور بريتانيا بابت آشوب هاي سه روزه سال 2011 لندن، براي يك دانشجوي 23 ساله كه هيچ سابقه اي نداشت، به خاطر دزديدن يك بطري آب، به 6 ماه زندان محكوم شد؛ اما در اين جا رهبر فرزانه ما آشوبگران را به دو قسمت تقسيم كردند: فريب خوردگان و افراد اصلي و خواستند كه فريب خوردگان فقط بهشون اخطار داده شود. اين برخورد رهبر فرزانه مان را با كاري كه لندني ها با يك دانشجوي 23 ساله انجام دادند مقايسه كنيد.
  • هموطن عزیز IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 14
    هموطن عزیز چرا مثل وهابیا حرف میزنی همیشه حق با شماها نیست
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 5
    سلام. همه ما ایرانیان حق انتخاب داریم ولی حق ماموران امنیتی ونیروی مخلص نظامی وانتظامی را باید رعایت کنیم. گروه های تروریستی باید بدانند که ایران بیمه است. پاینده باد ایران وایرانی . زنده باد ایرانیان یکتا پرست و وطن پرست.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 12
    نيروي انتظامي از مردم هستند
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    23 14
    خدا نگذره از این سلبریتی های بی سواد خون این همه ادم گردن اون علی کریمی بی همه چیزه خدا ازتون نگذره اون سر دنیا دنبال عشق وحال خودشونن بعد دم از مردم می زنند
  • مجتبی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 6
    یروی انتظامی در کنار مردمه و چندتا تروریست اسراییلی و غربی میان مامورا رو میکشن،جاسوس یا تروریستی ک با مگان میاد به مامورا بزنه و بهشون تیر میزنه اینقد احمق نیس وایسه تا بگیرنش،اسلحشم گیر کنه میشه فوقش ۳۰ ثانیه،اونقدر حرفه ای هست ک حواسش نباشه و اسلحش گیر کنه تا بگیرنش
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 10
    یا پلیسو منحل کنید یا مثل آدم بهشون اسلحه بدید این رافت اسلامی مسخره رو هم جمعش کنید
  • ناشناس IT ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    20 7
    این حرف من نیست حرف خیلی از اطرافیان هست که نیروی انتظامی اینبار خیلی مماشات کرد با مردم و خیلی زخمی و شهید هم داد اتفاقا .ولی اونایی که قدر این عزیزان رو نمیدونن براشون خیلی متاسفم امنیت بزرگترین سرمایه یک کشور هست .از ماست که بر ماست .وقتی قدر امنیت وطن ندونیم و گول خیانت کاران وطن بخوریم خدا هم آرامش رو از ما میگیره تا دیر نشده صف خودتون رو از تجزیه طلبان ایران جدا کنید باور کنید اگه هرج و مرج ادامه پیدا کنه حتی داخل خونتون هم زن و بچه هاتون آرامش نخواهند داشت
  • oo ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    14 3
    مشکل مردم فقط کار و معیشت است به معیشت مردم برسند همه چیز حل می شود حالا چهارتا دهه هشتادی بی حجاب باشند آنها هم چند صباحی که از ارذل و اوباش توهین شنیدند مثل بقیه سر براه خواهند شد
  • ناشناس IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 3
    تر و خشک با هم سوختن اینه
  • ایرانی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 2
    از ما گفتن بود . خواهی پند گیر یا ملال...
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 11
    خدارو شکر تمام فیلم‌ها و کلیپ ها موجوده!!!
  • مصطفی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 6
    لعنت خدا بر اغتشاشگران جنایتکار
  • احمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 16
    با مردم با خشونت رفتار نکنید تا عصبانی نشوند و کتک کاری کنند
  • احمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 23
    با مردم با خشونت رفتار نکنید تا عصبانی نشوند و کتک کاری کنند
    • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      16 4
      اینا مردم نیستن
  • سعید رضایی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 10
    خدایا این نیروی انتظامی رو بای ما حفظ کن که اگه نباشند این ارازل چه بر سر این ملت میارند
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    22 8
    درود بر نیروی انتظامی
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    17 5
    کسی که عمرش رو به شرارت میگذرانه و اصلاح شدنی نیست رو نباید برد توی زندان مفت بهش داد بخوره و بخوابه و بعد فربه تر بیاد بیرون و روز از نو همون اعمال رو تکرار کنه
  • ازپیج همسایه IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    16 8
    با چه وحشیایی طرفیم
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 1
    از این مصاحبه فهمیدم پلیس خیلی مظلوم است و خودروی مگان خیلی محکم و خوب است که موتورهای زیادی را لت و پار کرده و خودش سالم مانده کاش مصاحبه فشرده و کوتاه تنظیم می شد تا مخاطب تصور نکند داستان می خواند
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 9
    اگر تیرخلاص زدن چگونه زنده هست
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 4
    کجا مردم میگن چرا پلیس مردم رو میزنه؟!!! چرا از دهن ارازل حرف تو دهن مردم میذاری؟!!!!
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 1
    اون وقت چرا پلیس مسلح نبوده؟ چرا نیروهای نظامی و انتظامی، پاسداران و بسیجیان جان بر کف مسلح نیستند؟؟؟؟ باید نیروهای انقلابی مسلح باشند و آشوبگران، اغتشاشگران، فتنه گران و اراذل و اوباش با بدون ترحم به رگبار ببندند. ترحم و راءفت در مورد آشوبگران یعنی میدان دادن به آنها و خیانت به خون شهیدان هست.
    • . IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      7 0
      مسلح نیستن چون نمیخوان کسی آسیب ببینه. با همون گاز اشک آور مساله رو حل میکنن
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    23 1
    مرگ بر منافق وطن فروش
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 2
    خدا لعنت کنه اغتشاشگران رو ارامش مردم رو سلب کردن دست نیروی انتطامی واقعا در نکنه.
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 1
    ای مسئولان‌ نظامی چرا اینها بدون اسحله وتنها به داخل ضد انقلاب می فرستید مگر نیرو ندارید چرا بچه های مردم را به کشتن می دهید اگر نمی توانید خود مردم را مسلح کنید تا از خودشان در مقابل اغتشاشگران دفاع کنند
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    11 2
    خدا حفظتون کنه انشالله نیروهای امنیتی مظلوم وخدا لعنت کنه اغتشاشگران را
  • عسکر IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    12 3
    خدا لعنت کند فرقه اصلاح طلب را که از سال ۸۸ این گونه ازاین اشغلها دفاع کردند . تا کشور را تا امن کنند اینها از آمریکاییها نامرد ترند
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    15 2
    چرا جلوی این تالار گفتگوی سایت های مثلا بورسی را که مثلا باید محلی برای"سهامیاب" باشد نمیگیرید. علنا تشویق به اغتشاش می کنند و برای خط آشوب کف می زنند و "ره آورد" ی جز تشوشیش اذهان کاربران ندارند. سایت های داخلی هستن هااا نه تلگرام و اینستا و توئیتر. اینهمه ولنگاری فضای مجازی انهم در سایتهای داخلی؟
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      3 5
      برای جلگیری از ولنگاری فقط باید جلوی دزدها و اختلاسگر ها و چپاول گران و زورگویان گرفت.
  • سیروس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    10 0
    چرا ملمور امنیتو بدون سلاح به جنگ این اغتشاشگران داعشی فرستادن مشخص نیست چراحکم تیر بهشون ندادند مشخص نیست .بتید اداره بازرسی ورود کنه و مجلسم دخالت کنه ببینن باعثش کیه که اینقدر نیروهای امنیتی ما اسیب ببینن .مرگ بر منافق
  • محمدایوب IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    این اختشاس ها دنباله فتنه های 78و88و96و98است که اصلاح طلبان برنامه ریزی کردند وبعد از دولت غربگدای روحانی هرروز از اغتشاش میگفتند وروحانی برای تهیه واتش این فتنه ها از اینترنت ملی خودداری کرد وامروز هم می بینیم وزیرروحانی که از ساخت اینترنت ملی خودداری کرده آدرس ماهواره ای میده تمام این اتش ها از گور سرمایه های اسراییل ومنافقین انقلاب بلند میشود واکثر آنها در دانشگاه‌ها مشغول خراب کردن ذهن دانشجویان هستند
  • IQ ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 1
    این گروه جوانان تهران کیه هی داره هشدار میده نیروهای امنیتی اطلاعات سپاه کجایی که خفه شون کنی
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 2
    عده ای بی بندوبار دانش آموزان و دانشجویان ساده لوح غربگرا را به گروگان گرفته اند
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    این اراذل و اوباش بدن دست پلیس سعودی تا زن زندگی آزادی را با اره جلو چشمشان بیاره. خاک بر سر یک عده نفهم که فکر می کنند سعودی دلشان برای دختر ایران سوخته نه بابا . اینجورا نیست. از اروپا هم که دیگه نگیم که گاز و نفت ما را می خواد تا زمستان سختش رو سر کنه منتها بدون پول برای همین همه سفارت هاشان تو ایران بسیج شدند و همه شدن دلشوز زنان ایران.
  • دزد زده IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 1
    در حاشیه شهر مشهد دزدان به قدری پر رو شده اند، که برای دزدیدن درب باغ من از کارگر همسایه کمک خواسته بود، پلاک خودرو سارقان را به پلیس 110 دادیم هیچ نتیجه ای نگرفتم. آنگاه چرا باید من برای زخمی شدن یک پلیس دلم بسوزد؟؟
  • سروش IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 5
    من به دولتمردان سفارش میکنم اگر استمرار جمهوری اسلامی را میخواهیدمماشات نکنید.از بس ازادی بیان دادید کار به اینجا رسید.
  • ایرانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    کسانی مقصرند که وظیفه ای رو به نیروی انتظامی دادند که نباید قبول می کرد . فقط چهره نیروی انتظامی رو خراب کردند بین مردم. نیروی انتظامی یعنی حفاظت و امنیت جان و مال و ناموس ملت.
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    اینها دنباله های شمر و خولی اند
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    بجای استفاده از پلیس از نیروهای ارتش استفاده کنید تا بیشتر از این در حق پلیس خدمتگزار ظلم نشود
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 3
    این منافق های اغتشاشگر را قلع و قمع کنید
  • پرنده IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 2
    خداوند شر همه وطن فروشان را بکند تا این ملت راحت نفس بکشن و هر روز یه نقشه ای برای این ملت نکشن دردو بر نیروی انتظامی اگر این نظامیهای نبودن داعش همشون رو سر میبرید و هوریانشون رو به غارت میبرد
  • من IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    تو راست میگی. باشه
  • یک ایرانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 7
    پلیس مظلوم ...خدا نگذره از کسانی که تحت تاثیر تبلیغات رسانه های معاند جای مظلوم و ظالم رو عوض کردن ...هموطن عزیز بصیرت ....در فتنه های آخر ازمان بهوش باشید
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    وقتی غبار فتنه برپاست آرام بنشین تا غبار فرو نشیند.
  • سرباز IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    12 8
    با خودم معامله ای کردم که تا اخرین قطره خونم برای خاک ایران بجنگم .وقتی از روی جهل تعدادی برای تغییر نظام قیام میکنند و از آینده کار خود خبر ندارند ،من می دانم که قرار است چه بر سر ایران بیاید از جنگ داخلی میان تجزیه طلبان گرفته تا کشتار مردم توسط مجاهدین خلق و سلطنت طلب ها ،تا یورش کشور های دیگر برای مصادره گاز و نفت ایران .پس من و امثال من نمی‌گذاریم این کوته فکران به خاکمان آسیب بزنند.
    • US ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
      1 1
      احسنت
  • ایرانی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    لعنت و مرگ و نفرین بر شغالان زوزه کش مزدور جنایتکار شیطان بزرگ که افسار پاره کردن و به دستور اربابشون از هیچ جنایتی برای بر هم زدن نظم و امنیت و آرامش کشور و خرابتر کردن بازار و اقتصاد خودداری نمیکنن. وطن فروشانی که از همون روز اول با آتش زدن قرآن کریم و مسجد و آمبولانس نشون دادن دردشون معیشت نیست و فقط دنبال بی حیایی و تجزیه ایران عزیز هستند.
  • حسینی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 3
    لعنت خدا بر کسانی که با آشوبگری امنیت جامعه را به خطر انداخته اند. درود برشرف پلیس وبسیجی های جان برکف که خود رافدای این ملت کرده اند.
  • ایرانی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 2
    خدا به ملت ایران رحم کند فقط خدا
  • نیما IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    6 2
    وقتی اغتشاشاگر می خواهد بمیری اما خدا نمی خواهد
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    پلیس بهتر بود بخاطر اینکه عرضه مراقبت از مهسا امینی را نداشته عذرخواهی می کرد و از خانواده اش دلجویی می کرد تا امروز این پلیسهای بیگناه مورد حشم مردم قرار نگیرند.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 1
    سلبریتیهای عیاش بیسواد وسیاست مدارا قدرت طلب اصلاحاتچی که برای منافعشان به تحریک جوانان باتخریب پلییس وحکم الهی حجاب پرداختند وزمینه ساز آشوب وهمراه اغتشاشگران شدند وهمراهی کردم بافصای مجازی دشمن وماهواره های بهایی لندنی سعودی باید محتاکته بشند برای اینهمه کشته بیگناه ودردنبا. آخرت روسیاه می‌شوند
  • Hesam IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    خدا خیرتون بده این دلقک خونه اینستا بستین...ملت بی جنبه تا اب خوردن و تو رختخواب برده بودن این فضای مزاجی رو...فقط توقع بالا بردن و اشوب..ما کسبه که پدر و مادر کسایی که این روزها نا امنی درست کردن رو دعا میکنییییم...
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    مهرشان هیچگاه از خاطر دل و جانمان نمی رود. که نمی رود . که نمی رود.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    لعنت خدا بر قاتلان مدافعان امنیت
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    قاتل رو به مردم معرفی کنید
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 0
    طفلی مدافعان امنیت مظلوم اما قوی
  • کاوه IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    لعنت خدا بر آشوبگران وحشی داعشی
  • جواد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 2
    خدایا اگر این اغتشاشگران قابل هدایتند هدایت ،وگرنه به تیر غیب مبتلا کنه
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 1
    خدا تمام ماموران امنیتی با وجدان ایران زمین رو حفظ کنه و خدا بکشه اون هایی رو که سعی دارند بین ملت و بین نیروهای امنیتی و مردم تفرقه بندازن خدا انشالله مکر و حیله شون رو به خودشون برگردونه و مکروا و مکرالله...
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 3
    وقتی شطرنجی بشه یعنی دورغی داره
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    آقایون محترم وقتی ک نزنید اینطوری زده میشوید ، ترحم و مماشات بااین اراذل و اوباش ها برای برگشتن و هدایتشون ب رآه درست هیچ امیدی وجود نداره تنها رآه درست برا برخورد با این آشغالها دست آهنین
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    4 0
    اجازه نخواهیم داد عده ایی گمراه و از خدا بی خبر داخل شهر اغتشاش کنند و بی نظمی کنند و ماموران انتظامی را کتک کاری نمایند .اینترنت ملی را راه اندازی نمایید. و بازداشت شدگان را محاکمه نمایید تا جرات نکنند به سمت مردم و ماموران دولتی حمله نمایند .زنده باد ایران. ایران سربلند و پیروز میخواهم . ما برای حفظ امنیت و ناموس و تمامیت ارضی کشور بهترین جوانان را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده ایم و در راه آرمان هایمان تا پای جان ایستاده ایم.
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    5 6
    رفراندوم واقعی
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 1
    این ها همه روضه خوانیه .ما عملا می بینیم تعداری از مزدوران اسراییل مردم را با بی رحمی می کشند
  • مسعود IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    3 1
    همه این سوء استفاده های معاندین به خاطر اجرا نشدن اصل ۲۷قانون اساسی است! مسئول با فکر و درایت قانون را اجرا کن و معترض و منافق را راحت تر تشخیص بده .همه اینها بخاطر زیر پا گذاشتن قانون سامان آمده
  • قاسم IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    مصباح مقدم گفت این اعتراصات مقطعی است
  • راستگو IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    8 9
    سلام دولتمردان بداننداین اغتشاشگران هیچ هدفی ندارندجزبراندازی اونم زیرنظرامریکا واسرائیل همه میدوننداززمانی که اقای رئیسی برسرکارامده درهمه زمینه هاپیشرفت داشته درزمینه تجاری وفروش نفت وغیره نفتی ووفضایی وازنظرحقوقی هم حقوق همه قشرهابالاتربرده وسازندگی درکشورده برابرشده وازنزرقدرت نظامی هم پیشرفت قابل توجهی داشته چراتواین زمانی که ایران تحریم هارادورزده وواردبازارکارشرق شده وطلب کاری هارا ازکشورگرفته تواین موقعیت سربلندی یک عده به پامی خیزند روشن هست هم اغتشاشگران هم کسانی که به نرمی وگرمی ازاین اغتشاشگران حمایت میکننددریک ردیف ودرارتباط هستن ائم ازاستاددانشگاه وبعضی روحانیت مرتجع وبعضی ازنشریات کشور خلاصه بگم هرکس نظرش بانظررهبرانقلاب مغایرت دارد تهش مخالف رژیم هست نبایدیک ذره به حرف اینهاگوش بدهید وباقاطعیت رفتارکنید نرمش بااینهادرهرسنی اشتباه محض هست همه ازدم بایدتنبیح شوندجمهوری اسلامی صاحب انقلاب هست ماوارث هستیم ماتصمیم میگیریم مادرجنگ هاومبارزات بودیم
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 1
    تعجب کردم
  • نظری IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    زندگی مردم داره جلو چشم هایشان آتش میزنند
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    7 1
    خدا براشون نسازه مگه چه گناهی کرده انشالله خوب میشه
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    0 0
    خدایاااااااااااااا
  • افشار IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    هموطنان سلام.من یک هموطن ایرانی کورد زبانم.دردورنج ناامنی زاباگوشت وپوست واستخوان حس کردم .چه شب هایی راکه ازترس ازخدابی خبران کومله ودومکرات ومنافقین وروزهای از ترس بمباران وتوپ باران صدام لعنتی به سر نکردیم.شهیددادم عموودایی جوانم.وبرادرارشدم جانباز اعصاب وروان است.یقینا اکثر شماها حتی اسم جانباز اعصاب وروان به گوشتان نخورده ۳۴سال زندگی با کسی که منافقین برای سرش جایزه گذاشتن ولی الان برای رام کردنش باید چهل جور دوامدار بهش بدی که ساعتی آرام بشه.ایا کسی ازاقایان هست این دردو بفهمه ودرک کنه.خلاصه جان فدای وطنم.به هرطریق گرانی هست مشکلات اقتصادی هست و...ولی دومسئله آزارم میده آقازاده هایی که بویی ازانسانیت نبرده ودرحال مکیدن خون ملتن.ومسئولان منافقی که دارن آب به آسیاب دشمن میریزندوباعث تفرقه وشکاف قوم گرایی می‌شوند.انشالله درایران انقلاب می‌شود نه برای تغییرنظام. بلکه برای پاکسازی نفوذی ها ومال مفت خورای از خدابی خبر.دوستان نگین شکمش سیره به والله سبحان فوق لیسانس دارم بیکارم مستاجرم بادوتا بچه.ولی ایهاالناس قدرامنیت روبدونید.
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 1
    آقایون تا کی میخواید مدارا کنید ؟ تا کی مادران شهدا داغدار باشن بابت غلط های اضافی اغتشاشگران
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    حرفه‌ای جواد میگویی را قبول کنیم یا این را
  • IR ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    ما در امریکا یا اروپا به پلیس شلیک کنیم همان جا طرف رو می کشن پلیس ایران بسیار ضعیف شده
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 0
    عوامل این مقاله و مشرق نیوز بدانند دیر یا زود نوبت شما میرسه
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    از داعشی جز تیر خلاص انتظار دارید؟؟
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
    1 0
    چرا چهره ایشان را شطرنجی کرده اید؟ چرا نام خانوادگی ایشان را ذکر نکرده اید؟
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    پناه بر خدا
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    مردم را ببینید و خواسته مردم ا ببینید مگر میشود دوماه اعتراض باشد و یک نفر به خواسته مردم که رفاه ازادی و برابری هست توجه نکند کشورمان را از بین نبرید مسولین چه میکنید بخدا نمیفهمم این کشور مال این مردمه چطور نمیدانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس