کد خبر 1486267
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
آزادسازی اراضی ملی با ارزش ۳۰۰۰ میلیاردی در نوشهر

فرمانده انتظامی استان مازندران از رفع تصرف اراضی ملی به ارزشی بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در سواحل شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تصرف بخشی از اراضی ملی در مناطق ساحلی توسط فردی در شهرستان نوشهر، مووضع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از بررسی‌های همه جانبه، مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ودستگیری فرد متهم، با همکاری کارشناسان اداره منابع طبیعی شهرستان نوشهر به محل اعزام شدند.

سردار میرزایی از تخریب حصارهای ایجاد شده در اطراف زمین‌های ذکر شده خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات بیش از ۱۵ هزار متر از اراضی ملی و ساحلی آن شهرستان به ارزشی بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال از چنگ متهم رهاسازی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

سردار میرزایی با بیان اینکه زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می‌کنند، از مردم خواست: قبل از خرید و یا اقدام به ساخت و ساز حتماً از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    1 0
    لطفاً اراضی ملی در ورامین را هم آزاد کنید.
  • سعید IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
    0 0
    اراضی شخصی و ملی گرفتار در چنگال ادارات اوقاف بعضی از شهر های کشور را نیز آزاد کنید ، که هم احقاق حق شود و هم موجبات شادی قلوب مسلمین
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
    0 0
    2000هکتار زمین منابع ملی در گچساران بخش بیشتر تصرف شده خیلی ها با رانت سند هم زدند و زمین های کشاورزیش هم شده باغ ویلا بدون مجوز لطفاً محض رضای خدا به داد منطقه بیشتر و گچساران برسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس