آینده جنگ اوکراین چه می شود؟/ بررسی سناریوهای محتمل

سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید واشنگتن نمی‌تواند از مسئولیت تداوم جنگ اوکراین و کشتن افراد بی‌گناه شانه خالی کند.

به گزارش مشرق، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن اعلاام کرد آمریکا جنگ اوکراین را طولانی می‌کند تا از فروش تجهیزات نظامی و صادرات گاز طبیعی مایع (LNG) سود بیشتری ببرد.

وی در این‌باره گفت: کاخ سفید نمی‌تواند از مسئولیت طولانی‌کردن درگیری و کشتار مردم بی‌گناه بگریزد. آمریکا همچنان دیوانه‌وار به پایبندی خود به تاکتیک‌های جنگ فرسایشی با خسته‌کردن همه-اوکراینی‌ها، روس‌ها، اروپایی‌ها، و همچنین مردم آمریکا، ادامه می‌دهد.

آنتونوف درباره دلیل و هدف آمریکا از فرسایشی‌کردن جنگ اوکراین افزود: دلایل مختلفی وجود دارد. منافع اقتصادی یکی از این دلایل است، از جمله فروش گاز طبیعی مایع (به اروپا) و فروش تجهیزات نظامی (به اوکراین). آمریکایی‌ها «تا مرگ آخرین اوکراینی‌» به جنگ با روسیه ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    3 1
    شما روسها غلط کردين جنگ راه انداختين که حالا به غلط کردن بيافتين و دنبال بهانه برای فرار از تبعات جنگ باشين، حالا هم راه انداختين همون جوری فرو برين توش
  • Sss IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    2 0
    روسیه‌‌عملا‌کم‌اورد‌وداره‌فرافکنی‌میکنی‌ این‌بود‌ارتش‌دوم‌دنیا‌ اینجور‌میخواست‌برای‌امریکای‌ابرقدرت‌شاخه‌وشون‌بکشه
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    بهر حال روسیه در مرزهایش با دست نشاندگان امریکایی و خط و نشان کشی های ناتو مشگل دارد و را ه حلش هم انتخابات مردمی در اوکراین است.
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    اقای بایدن می خاد ذره ذره زلنسکی یهودی اسرائیلی رو که اوکراین رو به اسرائیل دوم تبدیل شده به دست پوتین خفه کنه و برای خوشایند جمهوری خواهان برای تسکین رنج به زلنسکی سلاح میده.اقای پوتین با چراغ سبز بایدن به اوکراین حمله کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس