کد خبر 1433402
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
امروز در مریوان چه گذشت؟

به دنبال مرگ نسرین قادری اهل مریوان در تهران و انتقال و تدفین جسد او در مریوان، شماری از اغتشاشگران تلاش کردند تا فضای شهر مریوان را ملتهب نشان دهند.

به گزارش مشرق، آشوبگران در برخی از خیابان های و محلات شهر از جمله کوره موسوی، موسک، نوروز، نوبهار و کانی دینار شعارهای هنجارشکنانه سر دادند و فضای شهر را از طریق آتش زدن لاستیک و خرد کردن بلوک های سیمانی در کف خیابان ها برای مدت کوتاهی ملتهب کردند.

آنها همچنین ضمن تعرض به دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور» نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی؛ شیشه ها و تابلوی سر درب این دفتر را شکستند.

تعدادی از اغتشاشگران هم  به سمت ساختمان شورای اسلامی شهر مریوان سنگ پراکنی کردند.

برخی کانال‌های معاند هم اغتشاشگران را به بستن جاده ترانزیتی مریوان به مرز باشماق تحریک کردند که ناموفق بودند.

تجمع اغتشاشگران به بهانه فوت خانم نسرین قادری در شرایطی است که خانواده این مرحومه اعلام کرده بودند، دخترشان به مرگ طبیعی و به دلیل ابتلا به بیماری فوت کرده است اما معاندین بافراخوان‌هایی که منتشر کرده بودند قصد داشتند فوت خانم قادری را به اغتشاشات ربط دهند.

گفته می‌شود پلیس برای متفرق کردن معترضان مجبور به استفاده از گاز اشک آور شده است.

در حال حاضر  شهر ارام است و مشکل خاصی در این زمینه نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    14 4
    چرا با ترکه جدایی طلب ها مماشات میشود؟
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    16 2
    برخورد قاطع با این ها که رگه های جدایی طلبی دارند باید صورت بگیرد تا عبرتی شود برای سایرین
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    3 4
    مسمومیت یا بیماری؟
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    16 2
    به وقتش باید مثل اول انقلاب کردستان هم از عناصر غیر ایرانی و خائن پاکسازی اساسی بشه...
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    15 2
    اینها بهانه هم نداشته باشن بهانه می‌تراشند برای جدایی طلبی و هر کردی که به هر دلیلی در هر کجای ایران بمیرد به پای نظام می‌نویسند و تا سوخت آشوب را محیا کنند. درس اساسی باید به اونهایی داد که حتی در خواب میخواهند پاره تن ایران را ازش جدا کنند.
  • علی افصحی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    این به آب وآتش زدن ها چیزی جز تلاش مذبوحانه برای احیاء شورش مرده نیست.آفرین برنیروهای حافظ امنیت که هوشمندانه و مقتدر انه برخورد می کنند.
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    بهشون رحم نکنید من اونجا سرباز بودم خیلی اذیت شدم 20 سال قبل خیلی کولبرها و قاچاقچیها آشوب طلب هستند هر قدر حکومت بهشون خوبی کنه باز مخالف و معاندند چشمه ای بود ازش اب میخوردیم در مرز این کولبرها عمدا روی چشمه دسشویی میکردند تا ما تشنه بمونیم کلبه ای برای فرار از افتاب و گرما درست کرده بودیم شب اتش زده بودند
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۷
    0 0
    بعدازاین باید مواظب باشیم سگی یاگربه ای یااحیانا حیوانی وحشی تلف بشه به پای ماموران امنیتی نوشته میشه این سناریوی اغتشاشات ازقبل آماده بوده فقط منتظریک جرقه بوده که این "مهسا"جرقه ش زدوشعله ورشد،ولی متعجم آزاین خواب بودند تومرزهای کشور این هم مهمات جنگی وارد میشد!؟ای خدا ریشه ضد انقلاب وارباب بانشان بخشکونه خداشاهده ازگرسنگی وسختی بمیریم بااین امریکا صلح وسازش نکنیم هرکجای دنیا فتنه ای به پا میشه ریشه اش اسراییل وامریکا هستند اگرجنگ نباشه سلاحشون چطور فروش بره!؟دوغده سرطانی اند..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس