کد خبر 1433371
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
علت اولیه فوت نسرین قادری مسمومیت است

دادستان شهریار، در رابطه با ادعاهای مطرح شده درخصوص فوت خانم نسرین قادری گفت: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، در روزهای اخیر که پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب با هدف ناآرام سازی ذهن مردم و شهروندان به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای ایران مطرح  می‌شود که توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی‌ها مشخص می گردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است.

نسرین قادری، یکی از افرادی است که از روز گذشته نام وی به عنوان یکی از کشته شدگان حوادث اخیر مطرح شده است. رسانه‌های ضد انقلاب، در خبرهای خود به صورت پرحجم مدعی شده‌اند که این فرد به علت ضربات باتون در تجمعات شهر شهریار کشته شده است.

این رسانه‌ها با سوء استفاده از کرد بودن این دختر جوان تلاش کردند از صبح امروز، با تحریک احساسات مردم شریف مریوان، زمینه های ایجاد نا امنی در این شهر را ایجاد کند. این در حالی است که خانواده نسرین قادری بلافاصله، خبر دروغ کشته شدن دخترشان را تکذیب کرده‌اند.

پدر نسرین قادری درباره فوت دختر خود گفت: دخترم تشنج داشت و به آنفلوآنزا هم مبتلا شده بود و شب همان روزی که فوت شده، برادرش تا ۱۲ شب پیش او بود و ما هم با او تماس تلفنی داشتیم و جویای حالش بودیم.

وی با بیان اینکه فردای آن روز هرچه با دخترم تماس گرفتیم جوابی از او دریافت نکردیم، افزود: از دختر دیگرم به همراه همسرش خواستیم تا به منزل نسرین رفته و ما را از وضعیت او باخبر کنند.

قادری گفت: با مراجعه دختر و دامادم به درمنزل نسرین بازهم او هیچ جوابی نمی‌دهد تا با هماهنگی یکی از همسایگان درب خانه را می‌شکنند و با پیکر بی جان او در منزل مواجه می‌شوند.

پدر مرحوم نسرین قادری اضافه کرد: دختر و دامادم بلافاصله با اورژانس و آگاهی تماس می‌گیرند و جسد دخترم به پزشکی قانونی شهریار منتقل می‌شود.

وی هرگونه شایعه درباره حضور دخترش در تجمعات اعتراضی و اغتشاشات را رد کرد.

در همین زمینه، حمید عسگری پور دادستان شهریار، در رابطه با ادعاهای مطرح شده درباره فوت خانم نسرین قادری گفت: ساعت ۱۴ روز جمعه مورخه ۱۳ آبان ماه سال جاری یکی از بستگان متوفیه با مراجعه به کلانتری محل اعلام می‌کند که به درب واحد مسکونی مرحومه قادری مراجعه کرده و وی درب را باز نکرده است.

عسگری پور افزود: پس از دستور قضایی و باز کردن درب آپارتمان، ماموران انتظامی با حضور اقوام متوفیه وارد منزل شده و مشاهده می‌کنند که جسد خانم نسرین قادری در پذیرایی بر زمین افتاده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار با اشاره به نظریه پزشکی قانونی، تصریح کرد: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.

وی افزود: تشخیص اولیه پزشکی قانونی مسمومیت این فرد است و البته طبق اظهارات خانواده او دچار بیماری قبلی نیز بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 15
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    4 7
    برادرش مگه پیشش نبوده؟
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
      12 7
      نه نبوده بگردید دنبال یه دختر دیگه که مرده ظاهرا تو شورش شما قرار است فقط دخترها بمیرند
    • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
      0 0
      برادرش بود نبود، اون بکی عمه کنارش بود، نفر بعدی با دوست پسرش بود، این ها رو ول کنید... بگردید چرا هرکی میمیره قبل خانواده اش اینترنشنال خبر داره، تو سازمان بهشت زهرا ادم دارن، تو مرده شور خونه ادم دارن، تو راننده امبولانس ادم دارن، استخدام ها تو همه جای مملکت بی ظوابطه
  • دلیران IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    1 13
    به داداشش مشکوکم
  • ذذ IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    12 13
    الان هرکی میمیره ربطش میدن به اغتشاشات. این مرگ ها همه ساله بوده
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    همه میدنن که نکشتینش
  • محمد IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    1 0
    چه جالب اینم زمینه قبلی داشت!!!
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    یه سوال آقا یعنی قبل از فوت ژینا هیچ کس تو این کشور نمی مرد آمار خودکشی رو بررسی کنید عجب که بعد از مرگ اون دختر هرکی تو ایران میمیره مسیول مرگش و قاتلش نظامه مادر نیک چند ساله باهاش مشکل داشت فرار کرده خونه خالش ساعت۳تو کوچه و خیابون و..بعد میره تو یه خونه؟ حالا مادر تازه فهمیده که مادره!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    نمی‌دونم کجای دنیا اینطور بوده تااین دقیقه حتی یک معترض کشته نشده اماصدنفر نیروی نظامی کشته شدن به نظر شما خنده دارنیست حداقل برا اینکه جور دربیاد چند نفر که بمرگ طبیعی مردن بگید تواعتراضات کشته شدن در همه دنیا وقتی یک پلیس تو اعتراضات کشته میشه حداقل ده معترض کشته شده چطور توایران 100پلیس کشته شدن اما حتی یک نفر مردم نمردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس