فیلم نت

«فیلم‌نت» با این حرکت سمبلیک، در ساختار تحت مدیریت سرتیپی با برجسته کردن مهنازافشار «بازیگربرانداز» سازمان توانا چه مقاصدی را دنبال می‌کند؟

سرویس فرهنگ و هنر مشرق – سوگیری مغرضانه بسیاری از پلت‌فرم‌ها و استفاده از نام مرحومه مهسا امینی برای اسم رمز شدن در اغتششات و ایجاد هیجان در تجمعات خیابانی یکی از  موضوعات بسیار مهمی است که توسط پلت‌فرم‌هایی که در حوزه تولید و توزیع آثار نمایشی فعالیت می‌کنند، باید مورد ارزیابی قرار گیرد.


انتشار محتوایی با هشتگ مهسا امینی توسط استارت‌آپ‌ها  و کسب‌وکارهای اینترنتی نیاز مبرم به تحلیل مبسوط و مفصلی دارد اما حمایت از هنرمندانی که از حامیان رسمی براندازی و اغتشاشات هستند، مسئله‌ایست که از دید اذهان عمومی پنهان مانده است.


 یکی از موضوعاتی که در میان کاربران فضای مجازی علی‌الخصوص توییتر نیاز به تحلیل و بررسی دارد به صفحات مجازی این پلت‌فرم‌ها بازمی‌گردد. به عنوان مثال صفحه توییتر پلت‌فرم «فیلم‌نت» تنها اکانتی را که فالو کرده، صفحه توییتر مهناز افشار است.

حمایت مستقیم «فیلم‌نت» از بازیگر برانداز بنیاد توانا


چندی قبل مهناز افشار در صفحه رسمی خود اعلام کرد: دلم میخواد جز توییت کردن و پست کردن و گفتن از نگرانی و خشم از اینروزها، برای مردم داخل ایران کاری انجام بدم. صفحه اینستاگرامم رو با ۱۶ میلیون همراه، تو این مدت به کسی که در خط مردم و عدالت قدم برمیداره بسپارم؟ اگر کمک میکنه بگید و پیشنهاد کنید به چه کسی.

حمایت مستقیم «فیلم‌نت» از بازیگر برانداز بنیاد توانا

پست انتشار توییتر نخست به فاصله زمان کوتاهی خبر از اجاره رفتن صفحات مجازی افشار دارد و او در این رابطه نوشت: بنابر علاقه‌ای که داشتم و پیشنهادی که دادم که صفحه اینستاگرامم، بیش از پیش در خدمت انعکاس صدای مردم قرار بگیرد، پس از مشورت با دوستان معتمد و متخصص، از امروز در استوری اینستاگرامم مطالب آموزشکده توانا منتشر خواهد شد.


بنیاد توانا متعلق به مریم معمار صادقی یکی از مهره‌های اصلی است که با پشتیبانی مالی گسترده توسط‌های نهادی آمریکایی – صهیونیستی از موقعیت براندازان حمایت مالی می‌کند. (اطلاعات بیشتر اینجا)

حمایت مستقیم «فیلم‌نت» از بازیگر برانداز بنیاد توانا


 به محض محرز شدن همکاری مهناز افشار با بنیاد برانداز توانا  فیلم‌نت در درگاه توییتری خود که هیچ دنبال‌کننده‌ای نداشت با زیرکی خاصی مهناز افشار را دنبال کرد. در حال حاضر صفحه بدون دنبال کننده فیلم‌نت یک دنبال کننده دارد و این دنبال کننده کسی به غیر مهناز افشار نیست.

حمایت مستقیم «فیلم‌نت» از بازیگر برانداز بنیاد توانا


مسئله مهمتر این است که به محض اتصال این بازیگر به بنیادهای براندازه به عنوان تنها دنبال شونده صفحه فیلم‌نت معرفی می‌شود تا مخاطبان بیشتری صفحه مهناز افشار پس از اغتشاشات اخیر دنبال کنند.

دستگاه‌های نظارتی علی الخصوص «ساترا» نباید به سادگی از چنین موضوعاتی عبور کنند.  

  علی سرتیپی مدیر اصلی این پلت‌فرم که در جلساتی خاص حاضر می‌شود و چهره‌ای همراه با نظام از خود ارائه کرده باید در این زمینه مورد پرسش قرار گیرد. «فیلم‌نت» با این حرکت سمبلیک، در ساختار تحت مدیریت سرتیپی با برجسته کردن مهنازافشار «بازیگربرانداز» سازمان توانا چه مقاصدی را دنبال می‌کند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    63 3
    دیگه اشتراکشو نمیخرم
    • هموطن GB ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      47 4
      کار درستی میکنید. و راجع به استارت آپ ها هم، بایستی آنهایی که در خط حمایت از یکپارچگی کشور فرار دارند تشویق شده و بقیه را با ایجاد عدم دسترسی محدود کنند تا بقهمند امنیت ملی کشور، آنها زمینی است که آنها می‌توانند در آن به تجارت ادامه دهند. مثلاً بین اسنپ و تپسی، یکجور رقابت برای وطن پرستی ایجاد کنند.این بدبختها نمی‌دانند که هرجای دیگری غیر از ایران بود توسط امثال اول اوبر بلعیده و ورشکسته شده بودند.
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      8 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • DE ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
      1 0
      علت اصلی موضع نگرفتن سه نیملیتریها علیه داعش جنایتکار صهیونیستی و گروهک تروریستی کوتوله و پشه واک ...بهایی ها و وطنفروشان و اغتشایون تجزیه طلب منافقین با اون خوک دونیشون و سایر جنایتکاران اغتشاشی بعد از اینهمه کشته و خسارت اینه که یواشکی بهشون گفتند صبر کنید ما باز براتون اغتشاش میکنیم .واینها باز منتظر اراذل و اوباش کیف قاپ و چاقو کش یعنی همپالگی های خودشون هستند که باز براشون اغتشاش کنند.
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    52 3
    اینا یه شبکه با پوشش هنر و آوار و مزون و آرایش و آشپزی و ... غیره هستن، البته طبق معمول هیچ غلطی نمی تونن بکنن، با این حال وقت ریزریز کردنشونه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    59 3
    هر وقت با سایت هایی مثل برترین ها و امثال اون که تو دوران اغتشاش تبدیل به رسانه تبلیغاتی ضد انقلاب شده برخورد کردن با اینم برخورد میکنن . متأسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شدت ضعف داره و نمیدونم کی میخوان خودشون رو جمع کنن و تکونی به خودشون بدن
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    63 1
    من یک لپ تاپ میخواستم از نوع مهندسی که فقط در لیست دی جی کالا بود و میخواستم ازش بخرم از بعد از حمایش از فتنه دواعش بی حیا تصمیم گرفتم خودم حضوری به بازار برم و لپ تاپ رو تهیه کنم کمی زمان برد اما مدل بهتر با قیمت مناسب تر از دیجی کالای حامی دواعش گیرم آمد خداروشکر
    • ربذه IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      دمت گرم کاش همه مثل تو بودند مرد عمل!
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      بهترین کار رو میکنید اینطوری متوجه میشن که هر کی خربزه میخوره باید پای لرزش وایسه
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      0 0
      منم از دیجیکالا بدم میاد و اصلا نمیخرم
  • بلوچ IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    عاشقان غرب کم بود عاشقان سعودی هم بهشون اضافه شد
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    2 0
    جریمه نقدی بکنید
  • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    4 0
    علی سرپیتی!!!
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    3 0
    مهناز خانم کی بهتر از c.i.a؟
  • مسعود IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    یادتان باشد آقای سرتیپی از افراد وابسته به خاندان هاشمی و مالک تعداد زیادی سینما ازجمله سینماهای کوروش مال در بزرگراه ستاری تهران میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس