کد خبر 1431420
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
اقدام عجیب الاهلی قطر علیه تیم‌ملی فوتبال

باشگاه الاهلی قطر ۲ مدافع ملی‌پوش ایران را در اختیار تیم‌ملی قرار نداد.

به گزارش مشرق، طبق قوانین فیفا، ملی‌پوشان کشورهای مختلف برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از تاریخ ۱۴ نوامبر یعنی یک هفته قبل از آغاز مسابقات به تمرین تیم‌های ملی اضافه شوند. با این حال باشگاه الاهلی بعد از تعطیلی لیگ قطر اجازه داده بود که شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به تمرینات تیم‌ملی اضافه شوند.

اما پس از گذشت چند روز، باشگاه الاهلی به تیم‌ملی اعلام کرد که این دو بازیکن باید به قطر بازگردند، موضوعی که به یکی از سردرگمی‌های کی‌روش تبدیل شده است.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی درباره این موضوع می‌گوید:" متاسفانه باشگاه الاهلی اجازه تمرین کردن بازیکنان با ما را نداد و ما فرصت تمرین کردن با دو بازیکن تاثیرگذارمان یعنی شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان را از دست دادیم. پنج هفته بازی نکردن این دو بازیکن، حضورشان را در لیست تیم ملی سخت می‌کند. ما با باشگاه الاهلی صحبت کردیم. همه بازیکنان ملی‌پوش دیگر کشورها از تونسی، استرالیایی و الجزایری در اختیار کشورهای‌شان قرار گرفتند به غیر از دو بازیکن ما که در بین ما حضور ندارند. قوانین فیفا واضح است و بازیکنان می‌توانند ۱۴ نوامبر یعنی هفت روز قبل از آغاز جام جهانی در اختیار تیم‌ملی قرار بگیرند. ما نمی‌توانیم گله کنیم چرا که این قانون است."

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ماهان IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 1
    اینم کار انگلیسی هاست . اونها از الاهلی خواستن اینکارو بکنه تا به تیم ایران ضربه بزنه .
  • ماهان IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 1
    اینم کار انگلیسی هاست . اونها از الاهلی خواستن اینکارو بکنه تا به تیم ایران ضربه بزنه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس