آخرین وضعیت پاکبان و شهردار شب منطقه ۵ پس از حمله اغتشاشگران

شهردار منطقه ۵ آخرین وضعیت پاکبان و شهردار شب منطقه ۵ که در پی حمله اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، احسان شریفی در خصوص آخرین وضعیت پاکبان و شهردار شب منطقه ۵ که در پی حمله اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، گفت: چهارشنبه شب (۴ آبان‌ماه) به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ در حین انجام مأموریت حمله شد و آن‌ها را به شدت مجروح کردند.

شهردار منطقه ۵ خاطرنشان کرد: در روز پنجشنبه هفته گذشته این عزیزان در اورژانس تحت درمان قرار گرفتند و اقدامات پزشکی لازم انجام شد.

وی اظهار کرد: یکی از همکاران آسیب‌دیده تحت یک عمل جراحی قرار گرفت و در روز جمعه مرخص شد.

شریفی با بیان اینکه این دو همکار عزیز در تقاطع خیابان شهید پژوهنده و آیت‌الله کاشانی مشغول به خدمت بودند، عنوان کرد: همکار دیگر نیز نیاز به دو عمل جراحی داشت که در روزهای پنجشنبه و جمعه انجام شد و در صورت تأیید پزشک معالج مرخص خواهد شد.

پیش از این شهرداری منطقه ۵ اعلام کرده بود آشوب‌گران پس از مسدود کردن بخشی از خیابان آیت‌الله کاشانی و ایجاد مزاحمت برای مردم، در حالی‌که عوامل شهرداری با لباس و خودروی سازمانی، جهت جمع‌آوری نخاله و کارتن‌های ریخته شده در معبر حاضر بودند، به آنها حمله‌ور شده و با چاقو و سلاح‌های سرد علاوه بر تخریب خودروی سازمانی، شهردار شب ناحیه ۷ و «پاکبان» همراهش را به شدت مجروح کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    این ها حتی به پاکبان هم رحم نمیکنند بعد شعار زندگی وآزادی میدهند
  • رهگذر IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    روح شهید بزرگوارمون شاد. لعنت بر این اغتشاشگران پست تر از داعش. باید همه این نجاسات داعشی رو دستگیر کنید و به سزاری عملشون برسونید. مخصوصا اون هرزه بیشرفی که داره فیلم می گیره. خدایاااااا صاحب ما رو برسووووون.
  • هموطن IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    درود بر سربازان گمنام امام زمان عج و مدافعان زحمتکش امنیت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس