کد خبر 1430226
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

به گزارش مشرق، سید محمود رضوی در صفحه توئیتر خود نوشت: 

استارتاپ‌ها و مدیرانشان حادثه غم‌انگیز فوت مهسا امینی که به مرگ طبیعی درگذشت را در اولین فرصت تسلیت گفتند، اما ۱۸ ساعت از حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز گذشته و خون ۱۵ زن، مرد و کودک بیگناه به زمین ریخته اما ظاهرا نفع و سود ‌آنها در سکوت است.

 آقای جمهوری اسلامی حواست هست؟  

آقای جمهوری اسلامی حواست هست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 128
  • غیر قابل انتشار: 6
  • علی افصحی IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    قرآن در سوره نساء آیه صد و چهل و هشت می فرماید لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا خداوند هرگز زمینه تسلط کفار برمومنین را فراهم نکرده ! مهم ترین عرصه تسلط بر جامعه ایمانی عرصه های اقتصادی و خدماتی است از جمله استارت تاپ ها، نباید مسئولان امر نسبت به مالکین این فعالیت ها بی توجه باشند.در صورت بی اعتنایی امنیت روانی جانعه بهم خواهذ خورد و زمینه تسلط کفاربر مومنین ایجاد خواهد شد که کاری ضد اراده خداوندی است!
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    20 4
    مردم بزرگ ایران از موافق و انقلابی تا مخالف و ضد انقلاب حواستان باشد هرگونه تضعیف حکومت مرکزی ایران با اغتشاش و اشوب به ضرر کل ملت ایران میباشد داعش دوباره بوسیله امریکا و اروپا و دلارهای نفتی بن سلمان تجهیز شده است کاری با موافق و مخالف ندارد غیر از خون ریختن مردم ایران در این گیر ودار همه مردم ایران حتی انها که در خارج از ایران سکونت دارند چون ایرانی محسوب میشوند شامل مجازات داعش میباشند امریکا رژیم کودک کش و انگلیس ابایی از سلاخی شدن همه ی مردم ایران ندارند و اماده هستند تا با ایجاد اشوب بلوا و نا امنی و تضعیف حکومت مرکزی ایران دست به یک نسل کشی بزرگ بزنند مردم ایران حواستان جمع باشد دشمنان بد خوابی برایتان دیده اند مواظب باشید.
    • IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      3 2
      کاش میشد خیلی ها این حرفهاتون بشنون کاش توی توییتر این ها رو بنویسید خدارحمت کنه مهسا امینی رو همه ما ناراحتیم و باید صبر کنیم همهابعاد ماجرا روشن بشه خیلی سخته این‌رو بگم ولی هر چی هم بوده باشه ارزش این همه نا امنی رو نداره با بی ثبات کردن کشورمون فقط خودمون بدبخت کردیم گروه های کوچیک مخالف نطام برای کوچکترین چیزها اختلافدارن فردای براندازی نا امنیه
  • لطفی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    10 1
    آقای رضوی شما جلودار شو کمپین راه بینداز تا حداقل بچه های مذهبی یه مدت این استارتاپ ها رو تحریم کنند. چرا همیشه دور باید دست مخالفین باشه.
  • لطفی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    آقای رضوی شما جلودار شو کمپین راه بینداز تا حداقل بچه های مذهبی یه مدت این استارتاپ ها رو تحریم کنند. چرا همیشه دور باید دست مخالفین باشه.
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 0
    نمی دونم چطوریه کسانیکه بیشترین بهرهمندی را از ایران و جمهوری اسلامی داشته اند می بینیم کمترین دلبستگی را به نمایش گذاشته اند.
  • عباس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    5 0
    دولت و حکومت نمیتونه تنبیه شون کنه؟ مالیات و عوارض بیشتری ازشون بگیره. خلاصه حکومت این همه ابزار داره
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    2 0
    همشون را فیلتر کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس