حمله تروریستی

شماری از هنرمندان مشهور در صفحات مجازی خود نسبت به حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ(ع) واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، بعد از حادثه دلخراش شب گذشته در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) برخی از هنرمندان در صفحات مجازی خود به این حادثه واکنش نشان دادند. چهره‌هایی مانند حبیب رضایی، رضا صادقی، امین حیایی، پرویز پرستویی، کامبیز دیرباز و شمار دیگری از هنرمندان شناخته شده.

سید محمود رضوی در استوری‌ صفحه شخصی خود با انتشار تصویر گرافیکی از حادثه دیشب، واکنش نشان داد.

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

آزیتا ترکاشوند بازیگر تلویزیون نیز در پستی نوشت که خدایا از شر زامبی‌های تروریست به تو پناه می‌بریم.

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

پرویز پرستویی اینگونه تسلیت خود را نشان داد:

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون نیز در پست اینستاگرامی خود این حادثه را به مردم شیراز تسلیت گفت.

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

 رضا صادقی خواننده محبوب نسل جوان نیز واکنش خود را اینگونه نشان داد:

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

 کامبیز دیرباز بازیگر کشور نیز در پست اینستاگرامی خود نوشت:

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

 حبیب رضایی بازیگر و بازیگردان سینمای ایران نیز در پستی واکنش خود را نشان داد و برای زائران بی‌گناه افسوس خورد:

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

 داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که حال مساعدی هم این روزها ندارد نیز  در پیام اختصاصی که برای تسنیم ارسال کرد نوشت: حادثه تروریستی شیراز حال من را منقلب کرده است. همه ما می‌دانیم صحنه‌ گردانان این اتفاق چه کسانی هستند که این چنان وقیحانه، زشت و پلید اینکار را انجام می‌دهند و ملتی غیور و متمدن و با کوله‌باری از دانش و ارزش را داغدار می‌کنند.

واکنش هنرمندان به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع)

در میانه ناآرامی‌ها و تنش‌آفرینی‌های اخیر فضا برای دور جدید فعالیت گروهک‌های تروریستی و تکفیری در برخی نقاط کشور فراهم شده و اعضای این گروهک‌ها دست به کشتار هدفمند اقشار گوناگون مردم می‌زنند.

برخی از چهره‌های هنری در ایام پس از درگذشت سوزناک مهسا امینی، نسبت به برخی رویکردها انتقاد کرده و خواستار اصلاح و بازنگری درباره آن شدند و برخی دیگر نیز رویه خود در قضاوت یک جانبه درباره وقایع پیش آمده در کف خیابان را با دعوت به خویشتنداری و مهیاسازی شرایط گفتگو و تعامل به منطور تحفظ از ایران یکپارچه تغییر داده‌اند. حجم زیاد تنازعات و التهابات چند هفته اخیر برخی را در اتخاذ سویه دیگری از مواضع، سخت و ایدئولوژیک کرده است و به نظر می‌رسد «گذر زمان» بتواند شرایط را به نفع هم‌اندیشی و هم‌فکری در بستر مدارا فراهم سازد. 

با همه این اوصاف و سانسور غیرانسانی و غیراخلاقی حادثه تروریستی شب گذشته در رسانه‌های فارسی زبان خارجی که برخی تصور می‌کنند مواضع هنرمندان ایرانی متأثر از آنان اتخاذ می‌شود، هرگز موجب نشد که هنرمندان مشهور ایرانی، همانند جریانات بیگانه نسبت به خون‌های ریخته شده هموطنان خود بی‌تفاوت باشند و با صدور پیام‌هایی، داغداری و همراهی خود با خانواده‌های شهدا و مجروحان حادثه تروریستی حمله به حرم شاه‌چراغ(ع) را بیان کرده و این واقعه دردناک را تسلیت گفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    115 1
    تعجب می‌کنم از بعضی از هاشون که برای ژینا یادبود چهلم داشتن ولی برای ۱۵ زن و کودک و پیر و جوان سکوت کردن.مگه این شهدا فرقی داشتن با کسانی که براشون شمع روشن می کرید ؟؟؟
    • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      55 1
      ایران عزیز دشمنانت خواب تجزیه تو را به گور برده و می برند..‌.. بگذار شغال ها و لاشخورها پشت مرزها این خاک پاکت قال و قیل کنند بگذار رقاصه های داخلی با ساز ناکوک فرنگیان، جاهلانه برقصند ..... اما کفتارها خوب بدانند شیر زخمی ایران، ضرباتش دردناک تر است.
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      27 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      19 1
      لعنت به هر چی سلبریتیه بی شرفه. خاک بر سرت قوه قضائیه
    • زارا IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      17 2
      بازیگرا مگه کین؟؟؟؟؟ مگه اصن مهمن ؟؟؟؟؟ برن گمش همشون از دممممم....
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      13 0
      انسانیت که نباشه و فقط پز روغنفکری و ادای انساندوستی و جمع کردن دنبال کننده و....هدف باشه نتیجش میشه این تمایزی که میبینیم.واسه یکی گلو پاره میکنن واسه ۱۵نفر هیچی
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      9 0
      بخاطر اینکه اکثر این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
    • علیرضافرزنددشتستان IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      10 0
      تعجب ندارد مسئه گرین کارت است آن هشتگ زندن ها و استوری کردن ها برای گرین کارت بود و این نکردن ها هم برای به خطر نیافتادن فرآیند گرین کارت این مثلاً هنرمندان همه شرفشان را هم برای این گرین کارت می دهند؛
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    38 1
    بقیه شون روزه سکوت گرفتنه، بازیگران خون مهسا بازیگران آمریکایی
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      18 1
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    35 4
    مشرق خاک بر سرتون باز به این جماعت نون به نرخ روز خور دوزاری رو بدید مغز دارید شماها
    • US ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 2
      احسنت , احسنت!
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      6 0
      من به پیامت مثبت دادم. خیلی داغونم. اما اولا نمیشه ما مثل اونا باشیم. یه طرفه. دوما بعضیا پس فردا به رسانه های ایران پر رو پرو میتازن که حالا ما این موضع گیری هم داشتیم چرا پوشش ندادین. پس شمام منظور دارین و.... همینجوری زیون یه عده 60 متر دراز هست. ما مثل اونا نیستیم. ولی فراموش نمیکنیم. نباید دیگه به اینا توجه کرد. بهترین داروی این روزا بی محلی به سلبریتی های دوزاری، یه عده دانشجو و آدم نفهمه که خودشونم میدونن چی بخوان یا چه جوری بخوان
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 7
      زر نزن
  • داوود IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    27 0
    این داغ برای همه ی ملت ایران است
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    33 1
    خیلی از این مثلا هنرمندان شریک در خون شهدایند
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    17 1
    پست رضوی واقعا هنرمندانه بود
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    36 1
    این مثلا هنرمندا تو ماجرای مهسا امینی با استوریها و پستای تحریک امیزشون آتیش این فتنه ها رو داغ کردن حالام بهتره خفه شن. تسلیتشون هیچ ارزشی نداره
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    36 2
    دیرباز ، پرستویی، شاکردوست، .؟ و دیگر سلبریتی هایی که چهل روزه با اسم رمز آشوب و فتنه _مهسا امینی _ مملکت رو تحریک کردن و آتش اغتشاش رو روشن نگه داشتن، در اصل راه رو برای تروریست های داعش هموار کردن. الان به کی تسلیت میگن، اینها خودشون شریک جرم هستن
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    37 4
    مرگ مهسا امینی اصلا هم سوزناک نبوده.
    • علی بهاری IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 58
      ان شاء الله سر خواهرت بیاید.
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      43 1
      خواهر کومله ای ندارم خدا رو شکر .
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      10 0
      مرگ شوم و بدیمنی داشت .
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 13
      بعضی ولدالزنا ها که بجای فاتحه براش یه سره فحاشی میکنن
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      10 0
      مرگ یک تجزیه طلب چه ناراحتی داره ؟
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      9 0
      دقیقا.... بعد ها مشخص میشه که ایشون هم قطعه ای ازین پازل بودن .
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 0
      علی بهاری حروم زاده، از داعشی بدتر فتنگر و داعش داخلی است. برسه روزی که همتون را فدای بچه ی خردسالی کنیم تمام خانوادشو ازدست داده.
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      20 1
      ای دختره اصلا فاتحه نمیخاد بامرگ خودش فاتحه یه مملکتو خوند عجب خون نحسی داشت
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      7 0
      20:19 ولدالزنا شماها هستید که برای مرگ یک دختر معلوم الحال یک مملکت رو به آشوب کشوندید و خون صدها بیگناه رو ریختید
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    30 1
    این تروریست داعشی هم مثل شما داغدار چهلم مهسا امینی بوده و به خاطر اون اومده هموطنانمون رو به رگبار بسته. بس کنید نفاق و دورویی رو، اون طرف داعش، چهره کریه و دست جنایتکار شما دیده میشه سلبریتی های وطن فروش خائن.
  • علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    25 1
    میخوان بگن ما طرفدار مردمیم و از تروریسم بدمون میاد ولی اکثرا فتنه گرند و بیشرف
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    19 1
    بقیه هنرمندان فرنگ رو کجان؟ خون این ها فرق داره
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    17 1
    مردم از حالا بقیه هنرمندان داعشی را میتوانند غربال کنند و به چاه توالت تاریخ ایران بفرستند منتظر ترور علی کریمی اون اشغال نمک به حروم بدست منافقین و صهیونیست ها هستیم و به ترتیب بقیه اون اشغالها های فراری هم بدست اربابانشان برای اهداف سیاسی به همان چاه توالت سرازیر شوند
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    25 1
    بقیه شون خفه خون گرفتن بعضی از همین ها و خیلی دیگه از سلبریتی ها شریک خون این ۱۵ نفرند، قاتلان و مشارکت کنندگان در این فاجعه نه تنها شعور همدردی ندارند بلکه حق همدردی هم ندارند. اونها با داعشی های عامل این قتل هاهمدستند و مجرمند.
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      5 1
      بعضی از ورزشکارا نون به نرخ روز هم به لیست بلند بالای قاتلای داعشی اصافه کنید که دیشب بجای هشتگ شیراز و شاهچراغ اشک تمساح واسه چهلم ماده گرگ میریختن .
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    با عرض معذرت هنرمندان جمیعا برید گمشید . ما را به خیر شما اراذل امیدی نیست شر مرسانید . چهره کثیفتون هر دفعه که همچین بساطی میشه بیشتر معلوم میشه .
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    درود بر شرفت هنرمندان واقعی که مردم را دوست دارند مثل آقایان داریوش ارجمند و پرویز پرستویی و حبیب رضایی و کامبیز دیرباز و رضا صادقی و احمد مهرانفر و بقیه هنرمندان وطن دوست و مردم دوست !؟ سوال از علی دایی و علی کریمی و وریا غفوری و بقیه آقایانی که الکی هنرمند و فوتبالیست هستن ؛فوت یک نفر زیاد هست و یا 15 نفر شهید و 45 نفر مجروح اگر شیشه خورده ندارین !؟ نه آن به اصطلاح هنرمند وطن فروش
  • اکبر US ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    15 0
    جانم رابرای ایرانم می دهم .
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    7 0
    اینجور وقتا خبری از علی کریمی و علی دایی و.. نیست.
  • یه مامان با حال IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 0
    فقط واکنش خانم ازیتا ترکاشوند:( زامبی های تروریست )اصل مطلب رو گفت من دیگه حرفی ندارم. این خانم قبلآ هم ترانه علیدوستی رو با خاک یکسان کرده بود.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 1
    به پست رضا صادقی توجه کنید اینقدر خودشیفته که در پست عکس خودشو گذاشته مرد مشکی پوش سیاهباف
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    9 0
    داریوش بیدار شو. ارش کجایی؟ کمانت کجاست؟ رستم کجایی؟ فردوسی بیدارشو که تن . . . نادرشاه بیدار شو و دوباره شمشیر رو از امیرالمومنین علی تحویل بگیر . . . امبیر کبیر بیدار شو که بهایی هایی که تو بزرگشون رو کشتی دارن ایران رو . . . . دکتر حسابی بیدار شو امثال کسانی که نمره بهشون ندادی تا شان معلم حفظ بشه دارن دانشگاه ها رو . . . صیاد و جهان ارا و همت و باکری و زین الدین بیدار بشید.... سردار عاشقان , سردار انگشتر نشان بیدار شو....
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 0
    ای وای ای وای ک فاجعه ای سنگین رخ داد ..خدا صبر به خانواده هاشون بده... خدا لعنت کنه آمریکا و تمام اغتشاشگرانه هم دست آمریکا ک اینقدر ماموران امنیتی را به شهادت رساندن
  • سعید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    همه می دانیم یک عده از قطار. انقلاب پیاده شده اند . دانسته و ندانسته مهم نیست ، مهم این است که دیگر زمان حذفشان فرارسیدن . سریع ، قاقع و پشیمان کننده .
  • ناشناس IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    8 0
    علی کریمی اقای دایی خانم ریاحی و بقیه حرفی؟ سخنی ؟ اینا عزیزانتون نیستن؟ هم وطن نیستن ؟ اها سودی ندارن لابد حمایت از اونا که میرن پلیس میزنن و خوب فحاشی میکنن به اسم ازادی بیشتر سود داره....حداقل یک گرین کاردی اقامتی چیزی میدن ، هشتگ امینی و بقیه مزایاش بیشتره از کشته شدن چندتا زائر که غریب بودن .... دوستان و منافقان حالا خودشون رو نشون میدن.....
  • بی حوصله IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    تمام کسانی که با اغتشاش منجر به ایجاد ناامنی و تضعیف نیروی انتظامی بشن، زمینه حرکات تروریستی رو در کشور ایجاد کردند و در خون تمام شهدای این حادثه امروز شیراز شریک هستند #وطن_فروش_ها
  • امیر IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    11 0
    آقا اگه ما عرض تسلیت هنرمندان ، بازیگران و ورزشکاران فتنه گر را نخواهیم کیو باید ببینیم ؟!
  • رستگار IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 0
    سلبریتی های بی عرضه بی سواد دوزاری، لعنت بهشون مفت خور های بی سواد
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 0
    دیگر مماشات کافی ست انتقام دردناک این واقعه از مسببان آن باید گرفته شود
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    2 0
    خون بیگناهان حمله تروریستی شاهچراغ به گردن عوامل پشت پرده اغتشاشگران و خود اغتشاشگران است ما از این گمراهان اغتشاشگر و عوامل آنها بیزاریم.
  • Roja IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    6 0
    لطفاً دست برداریدازاین الدنگ های عوضی؟! تسلیت گفتن این آتش بیاران معرکه رو نخواستیم .
  • سید فروزان CH ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    11 0
    تسلیتی هم برای علی کریمی و علی دایی بخاطر تلف شدن تروریست داعشی ، هر دو از دیشب بشدت عزادار شدند، عادل فردوسی پور همدرد با این دوتن
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    14 0
    به اون کامبیز دیرباز پفیوز بگید تو یکی خفه شو
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
      0 0
      نه دیگه
  • ج IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    3 0
    فرق ندارند بلکه برای از سلبریتی های خائن سود ندارند
  • امیر IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 0
    #بی_شرفهایی که سکوت کردند رو بشناسیم...خون ۱۵ انسان بی گناه مثل مهسا امینی براشون نون و آب نداشت که دیگه زر نمیزنن؟؟؟ فدای تنهایی #آرتین
  • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    ایران عزیز، استوار است و نجیب تا چند چنین دروغ و دشنام و فریب بهتان زده‌اند، گاه و گاهی دشنه یا شاهچراغ! ما غریبیم، غریب *** هم دشنه به دوستان میهن زده‌اند هم چشمک تازه‌ای به دشمن زده‌اند در ریختن این همه خون‌اند شریک آنان که به هر دروغ دامن زده‌اند *** سرتاسر عمرتان به تردید گذشت عمری که به پوشاندن خورشید گذشت ای جرئت داعش از شما! وایِ شما! از این همه خون چگونه خواهید گذشت؟ دیدید چه بود عاقبت نیت‌تان امروز رسیدید به عافیت‌تان؟ در شاهچراغ سیل خون جاری شد ای معترضان کجاست ملیت‌تان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس