غلامرضا جلالی

سردار غلامرضا جلالی با صدور پیامی در رابطه با حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مماشت در برابر اغتشاشگران را، عامل تهدید امنیت مردم و کشور دانست.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت.

سردار جلالی با بیان اینکه تروریسم کور و وابسته به آمریکا بار دیگر چهره واقعی و کریه خود را به همگان نشان داد، تاکید کرد: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و صهیونیستی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی پروژه ناامن سازی ایران را با اغتشاشات شهریور ماه کلید زده‌اند، گفت: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی پس از همراهی نکردن مردم با جریان تخریب و اغتشاش بوده است.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هر نوع ناامنی در کشور است، گفت: مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می‌اندازد و انتظار از دستگاه قضا برخورد جدی با عاملین و بسترسازان این اتفاقات است.

جلالی با تاکید بر اینکه این حادثه اتمام حجت برای همه است، افزود: این انتظار از دانشجویان نیز وجود دارد که بصیرت بیشتری به خرج دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان به شهادت رسیدن زائران حرم مطهر شاه چراغ را به خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت گفته است و تاکید کرده خون این شهدا همچون چهار دهه گذشته گریبان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش را خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    7 1
    دانشجو و نخبه و اوباش و پزشک و ....نداریم هر کس مخل امنیت و اغتشاش ایجاد کند باید تنبیه شود.دانشجویی که به اهل بیت و پیامبر توهین میکند و بهدجه جای تولید علم و علم آموزی به دنبال سلف مختلط و رقاصی و کشف حجاب و ....است چرا اخراج و تنبیه نمیشود.مماشات با عوامل فریب خورده و هتاک وقلدر در روزهای قبل زمینه و جرات عملیات رو برای دشن فراهم کرد.سلبریتی ای که با تمام توان همسو و همصدا با جریان معاند علیه کشور و امنیت کشور موضع گیری میکند و یا طیف غرب گرا و اصلاح طلبان که همواره صدای غرب در ایران بود باید مجازات شوند.مصلحا اندیشی و ضعف قوه قضاییه و ارکان نظارتی باعث شهادت افراد بی گناه زیادی از جمله حادثه تروریستی دیروز شد.
    • بنده خدا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
      1 0
      أحسنت
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 1
    حکومت باید سریعاً و بدون وقفه لیدرهای اغتشاشات اخیر را بدون محاکمه اعدام کند.مماشت در برابر اغتشاشگران امنیت و منافع مردم را به خطر انداخته و نظام باید لیدرهای اغتشاشات را اعدام کند. هرگونه تجمع و اغتشاش هم با مشت آهنین نیروهای امنیتی سرکوب شود. عقب نشینی و سکوت نیروهای حافظ امنیت قابل قبول ملت نیست.
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    4 1
    چرا مماشات می‌کنند با این اغتشاشگران وتروریستها اغتشاش وتروریست دولبه ی قیچی هستند که دارن اهداف دشمنان را اجرا می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس