بی‌تفاوتی رسانه‌های معاند به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ/ اغتشاش همچنان اولویت است

دو ساعت پس از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ این عملیات تروریستی از طرف رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور بایکوت بود و برای آنها همچنان اغتشاشات اولویت داشت.

به گزارش مشرق، در ساعت ۱۷:۴۵ امروز چهارشنبه ۳ نفر فرد مسلح به شیوه تروریستهای تکفیری با شروع تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به داخل حرم حمله می‌کنند  که ۲نفر از تروریست ها دستگیر و تعقیب برای دستگیری نفر سوم ادامه دارد.

این فرد در نماز مغرب وارد صحن حرم‌می شود و ۱۳ نفر را به شهادت می رساند و ۲۳ نفر را هم زخمی و مصدوم‌می‌کند.

با گذشت چند ساعت از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ رسانه های فارسی زبان که این روزها در حال پوشش لحظه ای و بزرگنمایی حوادث و اتفاقات ایران هستند هنوز هیچ خبری درباره این حمله منتشر نکرده اند.

نکته جالب این است که این‌کانال ها همچنان با بی تفاوتی نسبت با این عملیاتی تروریستی همچنان در حال انتشار تصاویر اغتشاشات  برای تحریک مردم و داغ نگاه داشتن این ناآرامی ها هستند.

حتی آنها در اقدامی عجیب در ادامه تصاویری که مدعی می‌شد با صورت لحظه‌ای از ایران به دست‌شان می‌رسد دو ساعت پس از حمله تروریستی در حرم شاهچراغ فیلمی از اغتشاشات در شیراز منتشر کردند در حالی که مردم شیراز در شوک این حادثه تروریستی بودند.

حمله تروریستی در حرم شاهچراغ

وزیر کشور دقایقی قبل ابعاد این حادثه تروریستی را اینگونه تشریح می‌کند که عملیات دشمنان جمهوری اسلامی وارد فاز اقدامات تروریستی شده است. کسانی که این حرکت تروریستی را انجام دادند  یک پرده جدیدی از توطئه‌های دشمن را علیه ما آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد.

وزیر کشور می‌گوید این اتفاق نشان دهنده مقابله با همه قداست‌ها و حرکت‌های ضدینی بود که قبل تر هم مشاهده شده است.

کارشناسان سیاسی هم در گفت و گوهای خود معتقدند که باید مراقبت  کرد که این جریان اغتشاشات که روزهای گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیرهای خطرناکی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    0 0
    به نظرم به تمام کشورهایی که در این حمله تروریستی شریک بودن چندتا موشک حواله کنید شاید ادب شدن.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    21 13
    با ظهور داعش در شاهچراغ شعار میشه زن زندگی روبند
    • هاشمی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 2
      با نمک . اگه خوانواده خودت هم کشته میشد باز نمک تراوش میفرمودی
    • IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 0
      چیزی که توی این مدت دیدیم اینه که اغتشاشگرا که همشون هموطنای خودمونن از داعش بدترند. اونا روی داعش رو سفید کردند. خوب وقتی ناامنی باشه کوچکترین اتفاق‌ میتونه امثال این حادثه باشه
    • US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      رسانه هاشون بی تفاوت نیستند
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      اونا شهادت مذهبی ها و بسیجی ها براشون مهم نیست ، و اتفاقا کشتنشون از افتخار اوناست، تو این چند هفته دیدیم که چقدر به اسلام و مسلمین تو هین کردن
    • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      نتیجه دروغ پردازی و کینه ای که نسبت به قشر مذهبی داشتن ،شد حمله تروریستی به مردم ، از قاتل انتظار نداشته باشین احساس همدردی کنه ، اون الان از شادی در پوست خودش نمیگنجه
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      داعش و کومله هر دو همپیمان امریکا هستن و هر دو دشمن زنان . یکی طبق دستور امریکا و غرب باید در این سر طیف افراطی گری کند دیگری در ان سوی طیف.
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      براندازا این چند وقت تهدید به حمله تروریستی و کشتار مسلمین و ترویج خشونت میکردن ، بالاخره وحشیگری هاشون نتیجه داد و الان دارن ذوق مرگ میشن
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      6 2
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
    • DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 0
      از سالها قبل ، گروه سازمان یافته ای بنام داعش وجود ندارد .
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    هدف از تلاش برای زنده نگهداشتن اغتشاش ها، نه خود آن، که تمام شده است ، بلکه بستر سازی برای شروع عملیات نظامی و تروریستی است. پیش از هر کاری باید به کارهای هنجارشکانانه این افراد کوچک و هنجارشکن پایان داد و در کنارآن پیشنهاد می کنم 13 آبان را به قیام سراسری بر ضد آمریکا و این افراد تبدیل کرد تا فرصت شلوغ کاری از آنها در این روز هم گرفته شود.
  • Mobin TR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 1
    چون همه شمارو میشناسن
  • DE ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    خواستند چهلم مهسا ر ا با این جنایت ، کمرنگ بکنند که نشد !
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینا فقط طرف اوباش هستش، بقیه براشون مهم نیست
  • هادی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    جالبه یه حرف کوچک هم نزدند که اصلا خبری درشیراز بوده یانه؟چقدرپست اند
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینکه به اصطلاح "رسانه "های خبری فارسی زبان خارج نشین مثل من و تو و عربستان عنتر نشنال و خصوصا بی بی سی که ادعای بی طرفی اش در پوشش حوادث ایران خر را هم به خنده وا میدارد ؛ حادثه غم بار و تاسف انگیز حرم شاه چراغ شیراز را گذاشته و کماکان تمام توان و بضاعت شان را معطوف به اغتشاشات و نا آرامی های به وجود آمده توسط عده ای فریب خورده و خیره سر و سبک مغز کرده اند جای تعجب ندارد . چون رسالت شان انعکاس واقعیت ها و رخداد های حقیقی و مستند نیست بلکه سیاه نمایی و لجن پراکنی و بمباران خبری برای تخریب چهره جمهوری اسلامی و مخدوش کردن امنیت و اقتدار کشور می باشد .به همین خاطر است که بر موجی که با دروغ و شانتاژ در این چند روزه درست کرده اند سوار گشته اند و قصد پیاده شدن هم ندارند . گویا نمی خواهند بپذیرند که آشوب ها و اغتشاشات مبدل به آرامش نسبی در شهر ها شده و آشوب گران روز های اخیر در سوراخ سنبه هائی که اجاره کرده اند ؛ خزیده و آینده مبهم شان را چشم انتظار نشسته اند !!!. کافی است تا این روز ها یک نفر به خاطر یبوست سر و کارش به مرگ منتهی گردد. بلا فاصله تمام توان شان را صرف می کنند تا مرگش را ربط دهند به قول خودشان به" اعتراضات مردمی" و بهره برداری های سیاسی و دعوت از چند فرد مجهول الهویه و معلوال حال و بی سواد به عنوان کارشناس و ساعت ها در باره اش لجن پراکنی کنند . این ها درست است که فارسی تکلم می کنند اما اجیر شده هستند و دشمن قسم خورده ملت ایران . پس اینکه اینها به اتفاقاتی چون حادثه تروریستی شیراز نپرداخته اند برای شان حرجی نیست .چراکه دشمن ایرانند و دشمن هم سخن نیک نگوید هرگز !!!!
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    تا کار از کار نگذشته برخورد کنید با یه مشت جاهل بی ادب و بی شعوری که بویی از فهم و درایت نبرده اند و نوکران بی جیره مواجب دشمنان خود و وطن شده اند. چرا اینقدر مماشات می کنید با این جماعت بی شرف؟
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینکه به اصطلاح "رسانه "های خبری فارسی زبان خارج نشین مثل من و تو و عربستان کمتر نشنال و خصوصا بی بی سی که ادعای بی طرفی اش در پوشش حوادث ایران خر را هم به خنده وا میدارد ؛ حادثه غم بار و تاسف انگیز حرم شاه چراغ شیراز را گذاشته و کماکان تمام توان و بضاعت شان را معطوف به اغتشاشات و نا آرامی های به وجود آمده توسط عده ای فریب خورده و خیره سر و سبک مغز کرده اند جای تعجب ندارد . چون رسالت شان انعکاس واقعیت ها و رخداد های حقیقی و مستند نیست بلکه سیاه نمایی و لجن پراکنی و بمباران خبری برای تخریب چهره جمهوری اسلامی و مخدوش کردن امنیت و اقتدار کشور می باشد .به همین خاطر است که بر موجی که با دروغ و شانتاژ در این چند روزه درست کرده اند سوار گشته اند و قصد پیاده شدن هم ندارند . گویا نمی خواهند بپذیرند که آشوب ها و اغتشاشات مبدل به آرامش نسبی در شهر ها شده و آشوب گران روز های اخیر در سوراخ سنبه هائی که اجاره کرده اند ؛ خزیده و آینده مبهم شان را چشم انتظار نشسته اند !!!. کافی است تا این روز ها یک نفر به خاطر یبوست سر و کارش به مرگ منتهی گردد. بلا فاصله تمام توان شان را صرف می کنند تا مرگش را ربط دهند به قول خودشان به" اعتراضات مردمی" و بهره برداری های سیاسی و دعوت از چند فرد مجهول الهویه و معلوال حال و بی سواد به عنوان کارشناس و ساعت ها در باره اش لجن پراکنی کنند . این ها درست است که فارسی تکلم می کنند اما اجیر شده هستند و دشمن قسم خورده ملت ایران . پس اینکه اینها به اتفاقاتی چون حادثه تروریستی شیراز نپرداخته اند برای شان حرجی نیست .چراکه دشمن ایرانند و دشمن هم سخن نیک نگوید هرگز !!!!
  • DE ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    1 1
    تسلیت به شیرازی ها که بعد از اوین ، قرعه فال را بنام آنها زدند !!! یک روز سینما ، یک روز حرم و مسجد و روزی دیگر زندان !!!!
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    اینها بی تفاوت نیستند این جنایتکاران خودشان این بستر را فراهم کرده اند.
  • محسن IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    ژن ژندگی ازادی مهسا راهت ادامه دارد کومله داعش دموکرات رزگاری بن سلمان وهابی ناتانیابو بایدن .... همه رو یک سکه اند .
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    مرگ بر شبکه های فارسی خارجی و کسانی که تحت تاثیر مزخرفات مجریان و کارشناسان احمق این شبکه ها هستند. اینا جواب خدا را چی میدن ؟
  • FR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    علت این است که رخ داد این حادثه در این زمان بسیار مشکوک است و این رسانه ها نمی خواهند در دام ترتیب دهندگان این حادثه قرار گیرند!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    7 0
    آزادی سلاخی با رقاصی # دینشان انسانیت است؟!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    5 2
    آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • علی افصحی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    دوستان بی تفاوتی بازوی رسانه ای عوامل تروریست، به حادثه وحشیانه ترور زوار بی سلاح شیرازی و نیز سایر جنایات آمریکا، غرب وحشی و ضد انقلاب دیوانه شده از دست رد ملت به آشوب گریشان، نه جای تعجب دارد و نه ارزش خبری. این رسانه ها اسمشان رسمشان را مشخص می کند آن ها از مراکز جاسوسی و خرابکاری دشمن بودجه می گیرند که خباثت های شیطان بزرگ و ضدانقلاب روز مزد را انعکاس دهند. و ما انقلابیون خاک بر سر کسانی کردیم که منبع خبری اشان همین رسانه های مزدور بوده! چنان که شکست خورده و افسرده دست به کارهای شنیعی چون چرخاندن روسری یا لات و لوت بازی در دانشگاه زده و دزدکی چند شعار ضد اسلامی هم بلغور می کنند.این مشنگ ها آمده بودند مثلا ایران اسلامی را تجزیه کنند! به این فلاکت دچار شده اند.
  • سیاوش مهرنیا GM ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    با عرض معذرت آیا نوشتن یک مقاله با این متن بی‌تفاوتی کی چی ؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    خوب تحلیل کن بی بی سی بی شرف با کارشناس فاجعه اش هی میگفت البته آمار شهدا ضدونقیضه و این چیزیه که تلویزیون دولتی شون میگه . خیلی بی شرفن بی بی سی
  • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    رفتار سکان‌داران امنیتی ، انتظامی ،دیپلملتیک ما که باز تاب آن ، در رسانه های همسو با نظام منعکس می شود نشان از انفعال ایشان در برابر رسانه های بی بی سی، اینترنشنال ، رادیو فردا و صدای آمریکا دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس