کد خبر 1429486
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
بن‌سلمان در خفا درباره بایدن چه می‌گوید؟

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع سعودی نوشت: محمد بن سلمان در صحبت های پشت درهای بسته خود، جو بایدن را مورد تمسخر قرار داده و درباره توان عقلی وی ابراز تردید جدی می کند.

به گزارش مشرق، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از منابع سعودی نوشت: محمد بن سلمان در صحبت‌های پشت درهای بسته خود، جو بایدن را مورد تمسخر قرار داده و درباره توان عقلی وی ابراز تردید می‌کند.

بنابراین گزارش، ولیعهد عربستان سعودی به نزدیکان و مشاوران خود گفته هرگز تحت تأثیر جو بایدن از زمانی که معاون رئیس جمهور آمریکا بوده، قرار نگرفته و دونالد ترامپ را بسیار بیشتر به بایدن ترجیح می‌دهد.

وال استریت ژورنال در ادامه گزارش خود در ارتباط با سفر بایدن به عربستان سعودی در جولای ۲۰۲۲، می‌نویسد: در این سفر دو طرف تلاش داشتند روابط شخصی میان خودشان را بهبود بخشند اما سخنان بایدن درباره مسائل حقوق بشری عربستان و طرح موضوع قتل جمال خاشقجی بار دیگر خشم ولیعهد سعودی را برانگیخت.

در ادامه این گزارش آمده است: در سال‌های اخیر عوامل ژئوپلتیک و اقتصادی زنگ خطر را برای ایجاد در روابط ریاض و واشنگتن به صدا درآورده بود اما تنش‌ها میان بایدن و بن سلمان این مساله را تشدید کرد تا جایی که به نظر می‌رسد این تنش‌ها در آینده وارد مراحل خطرناک‌تری نیز بشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    کسی که می خواهد اسلام را از خانه اسلام با لگد بیرون کند چطور می تواند در مورد توان عقلی مردی که بیش از ۴۰ سال در کاخ سفید به مشکلات جهانی می پرداخته اینگونه قضاوت کند و امتیاز برتری به ترامپِت(بدون شرح)بدهد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس