کد خبر 1429411
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
اسماعیل هنیه: رژیم صهیونیستی پشیمان خواهد شد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در واکنش به جنایت صهیونیست ها در نابلس تأکید کرد که رژیم اشغالگر از جنایات خود پشیمان خواهد شد.

به گزارش مشرق، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به شهر نابلس و به شهادت رساندن پنج فلسطینی واکنش نشان داد.

اسماعیل هنیه در این خصوص گفت: نابلس با خون شهدای خود راه عزت و افتخار را روشن کرد. جان فشانی‌های ملت فلسطین فقط آتش انقلاب را در کرانه باختری شعله ور تر می‌کند و رژیم اشغالگر به خاطر جنایت‌هایش پشیمان خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: گروه «عرین الاسد» قدرتی به حجم تمام ملت فلسطین در اختیار دارد و این گروه همچنان پناهگاه همه رزمندگان مقاومت خواهد بود که وحدت خون و سرنوشت را تجسم بخشیده‌اند و در آینده شاهد حوادث بزگرتر خواهیم بود.

گفتنی است که در حملات بامداد امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در کرانه باختری پنج فلسطینی شهید و دست کم ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند. برخی منایع نیز شمار شهدا را شش نفر و شمار زخمی‌ها را ۲۲ نفر اعلام کرده و گفتند که حال برخی از آنها وخیم است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    اتفاقا برعکس جناب هنیه ؛ مزدوران اسرائیلی دقیقا میدانند که از شما و اون محمود عباس بی عرضه هیچ بخاری بر نمی خیزد . چون تن تو هم به لش عباس محمود خورده و بیشتر به فکر سازشید تا احقاق و مطالبه حقوق فلسطینی هائی که شما را مطالبه گر حق شان فرض می کنند . آسایش و رفاه هتل های چند ستاره دوحه و سایر شهر های قطری بد جور به شما ساخته .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس