سه شهید و ۱۹ زخمی در درگیری فلسطینیان با صهیونیست‌ها در نابلس+ فیلم

مقاومت مسلحانه جوانان و رزمندگان فلسطینی با نفوذ عوامل مخفی رژیم صهیونیستی به نابلس، سه شهید و نوزده زخمی برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از وقوع درگیری‌های مسلحانه شدید بین رزمندگان و جوانان فلسطینی با نظامیان و نیروهای امنیتی رژیم موقت صهیونیستی در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی می‌گویند درگیری شدید بین مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر در نابلس رخ داده و یورش صهیونیست‌ها به این شهر و درگیری‌های مسلحانه ادامه دارد.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» گزارش داد این درگیری‌ها پس از آن رخ داد که نفوذ یک نظامی ویژه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بخش قدیمی شهر نابلس لو رفت و پس از آن نیروهای کمکی برای نجات دادن وی به این منطقه حمله کردند.

رسانه‌های فلسطینی نوشتند که گزارش‌های اولیه حاکی از زخمی شدن تعدادی از نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بر اثر اصابت گلوله‌های صهیونیست‌ها در یکی از میدان‌های نابلس است.

سازمان هلال احمر فلسطین با بیان اینکه از ورود امدادگران به محله القریون برای انتقال مصدومان جلوگیری شد و وضعیت در حوالی بخش قدیمی نابلس خطرناک است، اعلام کرد: «تاکنون سه نفر بر اثر شلیک مستقیم گلوله نیروهای اشغالگر به شهادت رسیده و نوزده تن دیگر نیز مجروح شده‌اند».

خبرگزاری شهاب در ادامه نوشت: «با توجه به ادامه درگیری‌های مسلحانه بین مقاومت فلسطین و ارتش اشغالگر که در حال نفوذ به بخش قدیمی است، زبانه‌های دود از نابلس بلند شد. رزمندگان نیز به سمت ایست بازرسی صهیونیست‌ها الجلمه در شمال جنین آتش گشودند».

با ادامه پیدا کردن درگیری جوانان فلسطینی در برابر هجوم صهیونیست‌ها به نابلس، ندای تکبیر و «حی علی الجهاد» از مساجد این شهر بلند شد که تمام فلسطینی‌ها را به مقاومت در برابر اشغالگران و پایان دادن به یورش آنها دعوت می‌کرد.

خبرنگار شبکه «الجزیره» با بیان اینکه برق در چندین منطقه نابلس قطع شده، خبر داد: «تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن شهر رام‌الله با حضور در خیابان‌ها، حمله نیروهای اشغالگر به نابلس را محکوم کردند».

خبرگزاری «اسپوتنیک» نیز به نقل از شاهدان محلی نوشت: «هواپیماهای بدون سرنشین جنگی اسرائیل بر فراز شهر نابلس در حال پرواز هستند. پهپادهای اسرائیلی یک سری اهداف را از هوا در نابلس هدف قرار می‌دهند».

دقایقی بعد کانال ۱۳ تلویزیون رژیم جنایتکار صهیونیستی گزارش داد: «نیروهای ارتش با موشک‌های ضد زره، ساختمان‌هایی را که اعضای گروه عرین‌الاسود در آن حضور داشتند، هدف قرار دادند».

با این حال تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که در این حملات یک خودروی غیرنظامی در شهر نابلس منفجر شده و سرنشینان آن به شهادت رسیده‌اند.

شهر نابلس به مدت پانزده روز متوالی است که توسط نظامیان ددمنش صهیونیست محاصره شده و آنها با مسدود کردن گذرگاه‌های این شهر، تعدادی از فلسطینیان را در نقاط مختلف کرانه باختری و قدس بازداشت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس