آرنیکا قائم مقامی

بررسی‌ها نشان می‌دهد ادعای کشته شدن آرنیکا قائم‌ مقامی در اغتشاشات اخیر نیز مانند چندین ادعای قبلی دروغ بوده و مرگ این دختر نوجوان هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.

به گزارش مشرق، در ادامه اخبار جعلی و دروغ از کشته شدن دختران نوجوان در اغتشاشات اخیر، اخیرا تصاویری از دختری نوجوان به نام آرنیکا قائم مقامی، ۱۷ ساله منتشر شده و عده ای مدعی شده‌اند وی در جریان تجمعات و توسط ضربات متعدد باتوم کشته شده است.

اما بررسی‌ها نشان می‌دهد این ادعا نیز مانند چندین ادعای قبلی دروغ بوده و مرگ این دختر نوجوان هیچ ارتباطی با حوادث اخیر ندارد.

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  در رابط با پرونده فوت آرنیکا قائم مقامی گفت: پدر مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» شنبه یکم آبان  به کلانتری ۱۰۲ پاسداران مراجعه و اعلام میکند فرزندش ۱۰روز پیش از ارتفاع سقوط کرده و روز شنبه فوت کرده است. 

بازپرس ویژه قتل دادسرای جنایی تهران، ادامه داد: در همان روز موضوع با بازپرس قتل یعنی بنده مطرح و پرونده قضایی در این خصوص تشکیل می‌شود.

حسین پور تصریح کرد: دختر نوجوان ۱۰ روز پس از حادثه، تحت درمان و مراقبت بوده که متاسفانه در نهایت به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه مرحومه آرنیکا قائم مقامی از بالکن اتاق خواب منزل شان در طبقه پنجم به زمین سقوط کرده است، گفت: احتمال هل داده شدن او توسط شخص دیگری وجود ندارد چراکه براساس تحقیقات، متوفی طبق عادت، قبل از خواب در اتاقش را قفل می‌کرده است. 

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  گفت: پزشکی قانونی، علت  فوت این مرحومه را سقوط از ارتفاع  اعلام کرده است؛ مرحومه از ناحیه شکم زمین خورده و کبد و طحالش آسیب دیده و همین امر موجب فوتش شده است. 

حسین پور ادامه داد: با این وجود باید منتظر نتایج آزمایشات سم‌شناسی بود. بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا  سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.

وی با تاکید بر  اینکه دستور نمونه برداری از ادرار و خون مرحومه جهت سم شناسی صادر شده است، افزود: متوفی سابقه بیماری قبلی و مصرف دارو هم نداشته است. 

بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران  تصریح کرد: والدین مرحومه ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح وقتی مرحومه در اتاقش را باز نمی‌کند،  دنبال او می‌گردند و پیکر او را در حیاط خانه پیدا می‌کنند.

وی افزود: متوفی در زمان حادثه زنده بوده و با پدر و مادر خود صحبت هم کرده است، سپس او را به بیمارستان منتقل می‌کنند که ۱۰ روز هم در بیمارستان بستری بوده و متاسفانه فوت می‌کند.

حسین پور تصریح کرد: مانند همه پرونده های فوت دیگر، دستورات لازم صادر شده و پدر مرحومه برای انجام مراسم تدفین و خاکسپاری اقدام کرده تا اینکه امروز، خبرگزاری‌های معاند اعلام کردند این مرحومه در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم فوت کرده است. 

وی تاکید کرد: پدر مرحومه پس از شنیدن این خبر کذب به مراجع قضایی مراجعه و از این موضوع شکایت داشته که چه افرادی و چرا این خبر را اعلام کرده‌اند؟ 

حسین پور بیان کرد: خبر فوت مرحومه آرنیکا قائم مقامی در اغتشاشات و بر اثر ضربات باتوم، از مبنا کذب بوده و مشخص نیست با چه هدفی و چگونه چنین دروغ و شایعه سازی‌ ترتیب داده شده است. 

بازپرس قتل تهران درباره اینکه چرا مرحومه «آرنیکا قائم مقامی» را برای مداوا به بیمارستان گلستان ارتش برده‌اند، گفت: در کل کشور اینگونه است که وقتی برای شخصی در منطقه‌ای حادثه ای رخ می‌دهد، او را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی می برند؛ در این حادثه نیز محل سقوط در نزدیکی بیمارستان ارتش بوده است که طبیعتا این مرحومه را  به آنجا انتقال داده اند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 48
  • در انتظار بررسی: 32
  • غیر قابل انتشار: 27
  • تک تیرانداز DE ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    6 4
    منتظرم ورژن شیوا رو رو کنن
    • شیوا IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 1
      چیکار من داری اخه؟؟؟
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    48 13
    جدیدا چقدر پرتاب از ارتفاع زیاد شده ! ! ! !
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      7 16
      مگه کار قبلش رو داری که بدونی الان کم یا زیاد شده
    • سامان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      9 7
      همه هم نوجوان و جوان . یه کم تو سناریو ها تغییرات ایجاد کنید همش یه روش دیگه کسل کننده میشه. مثلا بگید تصادف ناخواسته یا سکته در خواب یا حتی می تونید بگید کهولت سن اینا بیشتر جواب میده
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      12 5
      جناب سامان خودکشی تقریبا هروز داره اتفاق میفته اگر بحث مهسا امینی و اغتشاشا نبود بصورت یه خبر در حوادث میومد و امثال تو ساده از کنارش رد میشدی اما الان بحث اغتشاش یکی میاد دوروغی میگه شماهم چون دوست داری دوروغ بشنوی باور میکنی
  • ناشناس IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    30 10
    یکدفعه این همه سقوط آدم مگه میشه مگه داریم
    • ایرانی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      12 13
      تو یک کشور ۸۵ میلیونی خودکشی،حادثه، قتل و... چیز عجیبی نیست کافیه به آمار سالهای گذشته یا یک کشور هم جمعیت مثل ترکیه نگاه بندازی تا شاید شیرفهم بشی هر چند کسی که دنبال بهونه برا تشکیک هست بلاخره چیزی پیدا میکنه! خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه.
    • DE ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      6 1
      تو کشور های جهان امار خودکشی بخصوص جوانان بالا است مثل کره جنوبی. البته جوانای ایران خصوصأ دختران کشته و مرده فیلم و سریالهای کره ایی هستند که در آن نشون دادن خودکشی از بلندی تقریبأ عادی شده.!!
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
      1 0
      خطاب به ایرانی به راه راست یا راه ساندیس؟
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    30 13
    ن بابا هم خودکشی کرده هم بیماری قبلی داشته هم مواد الکی مصرف میکرده هم متاستاس داشته هم افسردگی هم پاش لیز خورده بازم بگم یا بسه؟ ولی مدیونید فکر کنید باتون تو سرش خورده هاااااا
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      6 4
      آخه شما که نام انسان رو یدک می‌کشید به نظرتون تو دنیا تا حالا هیچ کسی نمیمرد یا خودکشی نمیکرد که خیلی براتون عجیبه آخه شما که همتون دوربین به دستید یه فیلم دارید که یکی از این ها در حال کتک خوردن باشه شما میگید هر دختری تو ایران بمیره ج اا کشته اونهم با ضربات باتوم ما هم باید باور کنیم
  • NL ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    20 8
    من فکرکنم موادموجوددر واکسن های کرونا داره عمل می‌کنه
    • سعید رضایی 28 تنظیم کننده مشهد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 4
      اون که صد در صد
    • NL ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      4 7
      چرا فقط برای نوجوانان معترض رخ می دهد؟
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      3 1
      یعنی کارپهلویها یارجویهایاتجزیه طلبها یایکی ازاین فاسدهای خوددشمن است
  • IR ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    9 13
    خدا رحمت کنه و صبر بده با تاسف بسیار بی انصاف های ناجوانمرد بخاطر اینکه پروژه سوءاستفاده از مرحومه مهسا امینی لو رفت و میخواهند دیگری را قربانی برای ادامه مطامع کثیف خود کنند فوت خانم های جوان بعنوان سیاسی جا میزنند بسیار کار پسندیده خانواده در پیگیری و شکایت است جای سوال این اطلاعات و آمار را چگونه بدست میاورند که پایه نشر اکاذیب بمنظور خاص میباشد حتی بخانواده داغدار هم رحم نکردند بی انصاف های جاعل
  • US ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    17 7
    این که این روزها هر کس بمیره بگن با باتوم زدن کشتنش احمقانه هست، اما هدفمند و مغرضانه. بطور منطقی دولت اگه بخواد از شر مخالفین و معترضین خلاص بشه میاد سر شاخه ها و لیدرها رو از میون برمیداره، نه پنج شیش تا دختر نوجوان رو که هیچ وزن سیاسی ای هم ندارن. اینکه فقط دختر نوجوان انتخاب میکنن و این که از اقلیت‌های ترک و کرد و لر و بلوچ کشته سازی میکنن، نشانگر هدفمند و غرضمند و پلید بودن قضیه هست تا بیشتر از احساسات عاطفی و همدردی، حس احساسات قومی و جدایی طلبی تحریک بشه. مگه میشه تمام کشته های ادعایی چند دختر نوجوان باشن اون هم از اقلیتها؟ اینها میدونن باید برای رسیدن به هدفشون هزینه کنن، چه بهتر که این هزینه از جیب مردم و حکومت باشه تا تنها متضررین اینها باشن و معترضان فقط در کانون توجه قرار بگیرن. این دقیقا همون روشی هست که اینها ۲۰۱۴ تو اکراین انجام دادن. تحریک حواس عاطفی جامعه نظیر حس شوک، شرم. ترس و خشم. با حملات خشن و کشتن پلیس مردم رو میترسونن تا مردم هم از ترس اینکه حکومت رفتنه ما هم اگه سمت اعتراضات نباشیم فردا که اینها قدرت میگیرن و پدرمون در میارن، از یک طرف، و با تحریک و طعنه مکرر به خواص و نخبگان و افراد مشهور ورزش و سینما و... از طریق رسانه های جمعی از طرف دی، اونها رو مجبور کنن در اثر فشار شرم بیان و در مسیر اینها جهت گیری کنن. بنظرم باید بصورت مبسوط و علمی و ارائه منبع، به تکنیک‌ها و تاکتیکهای و شگردهای جنگ روانی، مثل پرسویشن، دسپشن، دیس‌اینفورمیشن، منپیولیشن، کالچر جمینگ، در ایجاد شوک، شرم، ترس و خشم در جومعه از طریق آموزش‌های مفصل و ممتد کارشناسی و حتی گنجاندنشون در کتب درسی دبیرستان و دانشگاه بعنوان قسمتی از پدافند غیر عامل پرداخته بشه. مطلب بعدی هم اینه متاسفانه در نیروهای امنیتی میان سرباز صفرهایی که اغلب بسیار ساده قلب و مهربان و همنوعدوست هستن، و هنوز با خیلی پدرسوختگیهای مدرنیته آشنا نشدن میزارن تو پست نگهبانی، این افراد به سادگی میتونن فریب بخورن، تخلیه بشن، جای این کار یا باید از افراد با تحصیلات و تحلیل ذهنی بالاتر استفاده کرد، یا بعد از آموزش رزم مقدماتی حد اقل سه ماه دوره تخصصی نگهبانی و حفاظت به این سربازها داده بشه و حد اقل روزی نیم ساعت بعد از دوره جلسه توجیهی داشته باشن، میدونم هزینه داره، ولی هزینه فریب و تسلیم و تمرد و اغتشاش خیلی بالاتره.
    • احسان معتمدی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      3 2
      بسیار عالی
  • محسن IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 5
    دلار شعودی مثل اینکه خوشمزه است همهددنبالشن
  • محمد IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    14 5
    همه دخترای نوجوان دارن میمیرن
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 3
    این عکس مگر مال نگین عبدالملکی نیست چرا نوشته اید آرنیکا قائم مقامی؟
  • علوی IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 2
    نکته ! نفوذی در بیمارستان ارتش بوده؟ در اطرافیان مرحومه و خبر و تصویر را به دروغ اما به بن سلمان فروخته؟ نکته ! نمیخواهیم به آرامکو نیم نگاهی بکنیم چون این حجم از صبر و مدارا اون یهودی زاده بن سلمان را پررو میکند اینها خصلت سگ دارند بدوی دنبالت می‌دود بایستی می ایستد حمله کنی فرار می‌کنند به تجربه از روحیات یهودیان عرض میکنم
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    18 3
    این روزها همه سقوط می کنند. شما چطور؟
  • یوسف از همدان IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    15 2
    یه سوال کوچیک چرا همه این کشته ها ربطی به وقایع اخیر ندارند؟ اونهایی که واقعا تو این جریانات کشته شدن چند نفرن؟اسامیشون چیه؟چند سالشونه؟
    • منتظر ظهور IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 5
      اگه کسی تو همین اغتشاشات بمیره که شما مثل مهسا باهاش پیرهن عثمون درست میکنید
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    14 1
    چقدر جدیدا وهم زمان بااعتراضات داره نوجوان براثر بیماری قلبی یاسقوط وعوامل طبیعی فوت میکنه واین خیلی عجیبه
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 1
      چون شماها اتفاقات کوچک در جاهای مختلف رو گنده میکنید
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    16 2
    میگم غیر از سقوط از پشت بام و بالکن دیگه بهانه بهتری برای ماست‌مالی پیدا نکردید ؟ قضیه دیگه بدجوری تابلو شده . یکدفعه دختران جوان شروع به افتادن از پشت بام و بلندی کردن !!!!!!!
    • من IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      2 1
      چرا دیگه . جدیدا مسمومیت الکلی هم اضافه شده
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    4 6
    هر دختری که به دلیل بیماری یا حادثه فوت بشه رو به اعتراضات کذایی ربط میدن. و البته کشور به این بزرگی و این همه جمعیت طبیعتا همیشه چنین حوادث و بیماری هایی زیاد بوده و خواهد بود. و کسانی که به راحتی و بدون هیچ نشانه و دلیلی شایعه کشته شدن این دختران به دلیل اعتراض رو باور میکنند هرگز دلیل مستند مرگ طبیعی رو از جانب هیچ کس نمیپپذیرند حتی از پزشک قانونی خانواده متوفی و پزشک متوفی
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    10 1
    بازم یه دروغ دیگه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    10 3
    خخ خدایی کم دروغ ببافیداونم حتمان خودکشی کرده اره شماهاراست میگید
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    7 2
    چقدر سقوط از ارتفاع تو این روزا زیاده شده
  • علی اقا IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    4 3
    یعنی تو 85 میلیون جمعیت،هر دختر جوانی که فوت میکنه مربوط به اغتشاشات هست؟ خداوکیلی دلارهای سعودی چه ها که نمیکنه از شیرمرغ تا جون آدمیزاد همه رو یه جورایی به اغتشاشات ربط میده
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    12 6
    گيريم حق با شما باشه اين همه خودكشى در اين سن مقصرش غير از شما كى ميتونه باشه
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      7 10
      مقصرش عمله های دشمن صهیونیستی که دختران را یا می کشن و یا وادار به خودکشی می کنن و یا اگر کسی خودکشی کرد با اطلاع رسانی به ارباباشون ربطش میدن به برخورد پلیس
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    14 1
    چقدر سقوط زیاد شده این دوماهی!!!
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      1 2
      چون شماها مشکلات و اتفاقات رو گنده میکنید
  • مهدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 5
    از ماست که بر ماست تا زمانی که اجرای قانون سلیقه ای و برای خوشامد و بدامد دیگران اجرا بشه همین اشو و همین کاسه اس من نوعی کوچکترین خلافی بکنم تو گونی ام پدر مهسا امینی بخاطر شبهه افکنی و سکوت و همنوایی با اغتشاش خودش باعث کشته شدن ده ها نفر شده و داره راست راست میگرده خیانت پدر مهسا امینی کمتر میر حسین موسوی نیست و خیانت مسئول بی کفایتی که قانون رو در مورد این افراد اجرا نمیکنه هم همینطور
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 2
    کار منافقین شده مثل دزدانی که به کاه دان میزنند
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 1
    جالبه که تمام دخترای فوت شده از طبقه ی بالا افتادن. این روزا سقوط از ارتفاع چقدر زیاد شده!!!
    • تینا IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      5 1
      نه این جالبه که همشون با باتوم تو سرشون کشته شدن ولی معلوم نیست چرا هیچ ورمی رو سر و صورتشونم نبود بنظرت چرا. نوچه مصی؟ یعنی تا اخر سال اغتشاشم نباشه هرکی خودشو کشت باید بزارن پا پلیس...بابا این خودکشی ها تا قبل مردن مهسا امینی هم بود اما الان یه شیر ناپاک خورده میاد خبر دوروغ میفرسته
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 1
    پلیس و بسیج هیچ کس را نکشته است و همگی یا سکته یا از بلندی و یا خودکشی کرده اند .
    • ح IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      7 1
      چرا پلیس و بسیج هم کشت ولی بی بته های بی ناموسی که به پلیس و مردم حمله ور میشدن خوداشونو میکشتن بندازن تقصیر پلیس برو اون فیلم هایی رو ببین که یک یا چندتا خانوم به پلیس فحاشی میکنن ولی چون آشوب درست نمیکنن پلیس کاریشون نداره برو بی غیرت پست فطرت
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    7 0
    اگر من بلد نباشم قران بخوانم و صدایم گوش خراش و بد باشد نباید با ان صدا برای مردم قران بخوانم قران باید با صدای زیبا تلاوت شود . اگر من ادم حسود و خودپرست و سو استفاده گر و دزد هستم نباید بروم نفوذ کنم در دولت و مثلا وزیر یا مدیر شوم از انسان بدکار فعل بد سر می زند او هرگز نمی تواند خدمت انجام دهد حکمرانی در نظام اسلامی مقدس است و نیاز دارد به مکتب حاج قاسم سلیمانی و برای این بود که رهبر عزیزمان این شهید را مکتب نامید مکتب او یعنی زیر پا نهادن هوای نفس و خودپرستی و فقط و فقط خدا پرستی و فدا کردن جان و مال خود در راه خدای متعال و پیروی از قران مجید . الان حکمرانی مدیران ما با این مکتب چقدر فاصله دارد بسیار زیاد با انکه هر روز رهبر عزیزمان انها را توصیه می کند که در راه خدا حرکت کنند اما مدام پارتی بازی و رفیق بازی و فامیل بازی و دوری از قانون و راه روش مدیران است من بعد از 51 سال سن ارزو به دلم ماند یک مدیر مومن و عاشق خدا در استانم ببینم که فقط و فقط در راه اسلام دارد تلاش می کند ندیدم که ندیدم بجز اقای دهمرده سیستانی که امده بود در استان ما و الان هم رفتارهای افراد مدیر در استان ما بیشتر شاهانه و بدور از جهاد و تلاش است هرچند انها در نزد خودشان بهترین مدیران ایران هستند اما ما رفتارهای انها را زیر نظر داریم و این رفتارها موجب اعتراض و ایجاد اغتشاش و انجام نشدن کارها و فعالیت ها و موجب هدر رفت سرمایه کشور و فرصت کشور و ضرر به اقتصاد و معیشت مردم است من از مدیران می خواهم هر کدام می بینند فقط بخاطر هوای نفسشان امده اند فورا استعفا بدهند و افراد شایسته مدیریت های جهادی در در دست بگیرند . میلیاردها میلیارد این مدیران و معاونینشان برای خودشان حقوق و ماموریت و اضافه کاری و تعطیل کاری می زنند که جمع انها می شود بودجه کل کشور المان و فرانسه و بعد به کارگر و معلم و کارمند مثل گوسفند کمی علف میدهند تا فقط از گرسنگی نمیرد خوب معلوم است که جوانان کشورمان نعوذ بالله قران ها را پاره کنند من بارها هشدار دادم که راه صحیح این است که مدیران کشوری حقوقشان با کارگر باید یکسان باشد وزیر و نماینده و فرماندار و معاونین و استاندار و بچه ها همه و فقط نخبه ها و دانشمندان و صاحبان علم و دانش موثر نه افراد بیکار که صدتا دکتری میگیرند و هیچ سودی برای مملکت ندارد
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 5
    کار نیروهای امنیتی هست
  • ح IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    3 0
    یادتون میاد همین معاندا چقدر قبل این ماجراها میگفتن وای خودکشی تو ایران زیاده؟ وای مردم افسرده شدن خودکشی میکنن چه و چه و.... الان اینم مثل صدها موردی که تو این دهه داشتیم. آمار بیماری های قلبی عروقی تو ایران وحشتناک بالاست اگه بی طرف هستید یه آمار بگیرید ببنید. خب شما باید جواب بدید چرا بدون مدرک گفتید مهسا رو کتک زدن؟ چرا بدون مدرک میگید اینارو پلیس کشته؟ فیلم از لحظه درگیری بزارید اگه دارید اگه ندارید هم چطوری راحت شکر می‌خورید یه توصیه خفه شید و برید پی کارتون یهو دیدین مردم شیعه با غیرت ایرانی اعصابشون خورد شد ریختن تو خیابون هزارتا کشته ازتون گرفتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس