دومین تیر ضدانقلاب برای کشته سازی در بوشهر به سنگ خورد+ عکس

بامداد روز گذشته جوان بوشهری به دلیل تصادف در محدوده چهار راه ریشهر فوت می‌کند اما اکانت‌های ضدانقلاب این حادثه را در اثر ضربه باتوم ماموران تلقی می‌کنند!

به گزارش مشرق، بامداد روز گذشته جوانی به نام حسین حاجیان به دلیل تصادف در محدوده چهار راه ریشهر شهر بوشهر فوت می‌کند.

یکی از بستگان نزدیک به مرحوم حاجیان لحظاتی پیش اظهار کرد: محمدحسین نیمه شب گذشته از خانه خارج می‌شود و تا صبح خبری از او نمی‌شود. خانواده وی نیز به دلیل دیر وقت بودن مشغول استراحت می‌شوند و صبح که بیدار می‌شوند متوجه می‌شوند محمدحسین هنوز به خانه برنگشته است!

پس از پیگیری‌های خانواده، مشخص می‌شود که مرحوم حاجیان به دلیل تصادف از دنیا رفته است.

وی خاطر نشان کرد: خانواده مرحوم محمدحسین حاجیان از خانواده‌های مذهبی هستند و از مردم خواهشمندیم به دروغ پردازی بیگانگان توجه نکنند و انتشار این اخبار کذب باعث ناراحتی خانواده و داغداران شده است و مطالبه ما برای دستگیری کسی که باعث تصادف و فوت فرزند مان شده است.

دومین تیر ضدانقلاب برای کشته سازی در بوشهر به سنگ خورد+ عکس

یک منبع آگاه نیز در خصوص جزئیات فوت مرحوم حاجیان گفت: ساعت ۴:۵۰ دقیقه صبح روز ۲۱ آبان، واژگونی یک موتور سیکلت در چهارراه ریشهر شهر بوشهر به اورژانس ۱۱۵ اعلام می‌شود.

بلافاصله ماموران اورژانس خود را به محل حادثه رساندند که متاسفانه راکب موتور سیکلت در دم فوت کرده بود.

عصر امروز برخی حساب‌های اینستاگرامی فعال در زمینه کشته سازی در شبکه‌های اجتماعی خبری را با عنوان «فوت جوان 27 ساله بوشهری با ضربات باتوم مامورین» منتشر کردند.

رسانه‌های ضدانقلاب در هفته پیش نیز فوت مرحوم «مرضیه دشمن زیاری» بانوی بوشهری را بر اثر ضربه باتوم پلیس قلمداد کرده بودند که پدر مرحوم این ادعا را تکذیب کرد و فوت فرزندش را بر اثر تصادف اعلام کرد.

دومین تیر ضدانقلاب برای کشته سازی در بوشهر به سنگ خورد+ عکس

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    7 2
    مرگ برخودشان،مرگ برانتراشغال،مرگ بر بی بی جون،تسلیت بخانواده داغدار.مشرق عزیزدیگه لطفا ازکشته سازیهاننویس.دست اون کثافتابرامون روشده.لزومی نداره هی تیتربزنی.درودبردلاورمردان سپاه،نیروی انتظامی....
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 0
    اسم کانال رو پوشوندین.خب همه ممکنه فکر کنن خودتون یه سری شایعات رو با اکانت های نام و نشان میسازین .مثلا الان چرا اسم کانال رو پوشوندین؟آبروش نره؟!!
  • سامان IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    3 4
    کل تهران ریختن دم بیمارستان دی فیلما رو ببین چه خبره همه شبکه ها داره نشون میده
    • DE ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      1 0
      کل تهراااان؟؟؟؟؟ عجب
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 1
    انقدر راجع به این دخترهای هرزه مطلب دروغ نوشتن خسته شدن رفتن سراغ پسرها.
  • IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
    5 1
    اونوریا انقدر وقیح و پرروئن، که می گن چقدر این روزا ناراحتی قلبی و مسمومیت و خودکشی و پرت شدن از بلندی و غیره زیاد شده. آخه ابله اگه به خلاقیته که شما احمقا گندشو درآوردین: «ضربه باتوم، ضربه باتوم!» بسه دیگه یکم خلاقیت. همینکه دیدین پلیس اسلحه نداره، رفتین سراغ پروژه «ضربه باتوم». دشمن که کارش دشمنیه ولی ... بر سر اونایی که از روی نادونیو عقده دل میبندن به اراجیف اینا، تبدیل به زامبی میشن و میافتن به جون مردم و اموال عمومی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس