کد خبر 1429168
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
وزیر ارتباطات: پلت فرم های داخلی حمایت و تقویت می شوند

وزیر ارتباطات گفت: تقویت پلت‌فرم‌های داخلی و حمایت از آن‌ها یکی از وظایف درحال اجراست تا کسانی که وارد این پلت‌فرم‌ها می‌شوند، حتی مردم، ابزار کسب و کار برایشان فراهم شود.

به گزارش مشرق، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، عیسی زارع پور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تازگی در جمع دانشجویان درباره شریط فعلی پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: من به عنوان وزیر ارتباطات درباره اینکه اینستاگرام بسته یا باز شود در جلساتی که تصمیم گیری می کنند، نظرات کارشناسی دارم و نظرات خود را اعلام می‌کنم اما تصمیم گیری با ما نیست.

وی افزود: کما اینکه برای فیلتر کردن هر سایت معمولی هم کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه که در دادستانی کل کشور ۱۳ عضو دارد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک عضو آن است، تصمیم می‌گیرد.

زارع پور گفت: ولی آنچه که من احساس وظیفه می‌کنم و درحال انجام است، تقویت پلت‌فرم‌های داخلی و حمایت از آن‌هاست تا کسانی که وارد این پلت‌فرم‌ها می‌شوند، حتی مردم، ابزار کسب و کار برایشان فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    وزیر محترم ارتباطات به کمک کارشناسان وبازرسان خود نواقص پیام رسان ها را برطرف کنند و بعنوان نمونه روبیکا وسروش در مکالمه تصویری و صوتی زنگ مبادله نمی کنند وباید با تلفن به مخاطب اعلام کنید بیاید روی خط
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 1
    اینترنت مثل مواد مخدر است
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
      0 0
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 2
    چشم و امیدمان به نخبگان غرب است برای دور زدن تحریم های شما!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس