سردار رهام بخش: نیروی انتظامی شهید داد، اما کسی از معترضان را نکشت

فرمانده انتظامی فارس گفت: برخی از کشورهای اروپایی از ابتدای تابستان جاری، اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود و به دنبال این موضوع، با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد.

به گزارش مشرق، سردار رهام بخش حبیبی امروز در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس، اظهار کرد: هر وقت دشمن بر روی چیزی دست گذاشت و موضع گرفت، باید بدانید آن مسئله حق است که دشمن را ناراحت کرده است.

وی در ادامه به هجمه های علیه روحانیت نیز اشاره و اضافه کرد: در اتفاقات اخیر مشاهده شده که شعارها و هجمه هایی را به روحانیت نسبت دادند؛ این کار دشمن نشان از فعالیت مطلوب این قشر دارد.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: دشمنان با این شعار و نگاه به دنبال این هستند که ایران قوی نباشد، چرا که هر وقت ایران قوی نباشد می توانند ضربه بزنند.

وی به تبیین وقایع اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: طبق اعلام میراث فرهنگی، کشورهای اروپایی از سه ماه قبل از اغتشاشات اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود، اعتقاد ما این است که با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد، از این رو آمادگی مجموعه فراجا نیز بیشتر شد و هنگامی که به ماه مهر رسیدیم، دانش آموزان در جبهه دشمن نبودند و آنان را همراهی نکردند.

سردار حبیبی گفت: شب اول و دوم اغتشاشات، هجمه سنگینی آوردند که مردم را به سطح خیابان بیاورند اما مردم همراهی نکردند، دشمن همه هم و غم خود را گذاشت تا مردم را علیه پلیس به صحنه بیاورد اما مردم دشمن را همراهی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات شهید داد اما کسی از اغتشاشگران را نکشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    2 1
    این اقدام پلیس ایران در شرایط فعلی جهان شاید نظیر نداشته باشه که در طی چندین روز خودش در معرض خطر از سوی اغتشاشگران قرار گرفته باشه و شهید هم داده باشه ولی کسی از اغتشاشگران رو نکشته باشه
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    زحمت فیلتر کردن اینستاگرام و واتساب که بر علیه امنیت ملی فعال بودند را کشیدنظام و اینبار باید ماهواره های روی پشت بام را جمع کنند چون شبکه هایی مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی در همه حال تبلیغ علیه نظام را عهده دار شده و با دروغ و نیرنگ و کشته سازی در حال انحراف افکار عمومی جامعه به سمت اهداف پشت پرده خود هستند
  • قمی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    این قانون و توصیه شهید سردار حاج حسین همدانی در کنترل فتنه ۸۸ بعنوان رمز بقای انقلاب است: کشته میشویم ولی کسی را نمی کشیم
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 1
    پس مردم رو خرزوخان کشته؟!
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 1
    به نظر من کاملا اشتباه کردین چرا باید نیروی انتظامی را اینقدر تحت فشار قرار دهبد که حاضر به شلیک نباشه
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    اتفاقا شعار علیه روحانیت به خاطر وجود افراد لیبرال و غرب زده ای در لباس روحانیته که باعث آبروریزی روحانیت شده.برخی از عمامه به سر های اصلاح طلب و غرب گرا مثل سم هستن و با لباس تدین و تقوا اما تفکر آمریکایی مردم رو از روحانیت بیزار میکنن.باید این ها خلع لباس بشن همان طور که امام خمینی فرمودن.مثلا رییس جمهور سابق هیچ مناسبتب با اسلام نداشتن.
  • علیرضا دادشی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    1 0
    عجب.الله اکبر
  • ایرانی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    1 0
    باشه فردی در میدان سرخ مسکو کاغذ سفید بجای اعلامیه پخش می کرد، ک گ ب او را بازداشت کرد و گفت اینها چرا سفید هستند. گفت: دیگر همه چیز مثل روز روشن است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس