شناسایی عاملین اصلی آشوب‌های اخیر در گیلان/با لیدرهای اغتشاشات هیچ مماشاتی نمی‌شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شناسایی دیگر لیدرهای آشوب در گیلان گفت: از مردم درخواست دارم در صورت داشتن اطلاعاتی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در گیلان اطلاعات را در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهند.

به گزارش مشرق، سردار محمد عبدالله‌پور، عضو امروز در حاشیه عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آشوب‌های اخیر کشور یکی از برنامه‌های استکبار برای ایجاد ناامنی در کشور است، اظهار کرد: استکبار و رسانه‌های معاند با سو استفاده از فوت خانم مهسا امینی سعی و با ایجاد اغتشاش سعی در ایجاد ناامنی در کشور و برخی از استان‌ها را داشتند که این امر نشان می‌دهد دشمن لحظه‌ای برای نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیکار نمی‌نشیند.

وی با اشاره به رفتار داعش‌گونه برخی از آشوبگران در اغتشاشات اخیر کشور گفت: صف مردم از اغتشاشگران جداست؛ زیرا برخی از آشوبگران با تخریب آمبولانس، اتوبوس انتقال خون، مساجد، بانک‌ها و اموال مردن خسارت زیادی را به استان و کشور وارد کردند که باید پاسخگو رفتار خود باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با ابراز تأسف از مجروحیت تعدادی از مأموران نیروی انتظامی و بسیجیان در اغتشاشات اخیر گیلان خاطرنشان کرد:  در چند روز گذشته متأسفانه برخی از نیروهای انتظامی و بسیجی با ضربات چاقو مجروح شده و دچار شکستگی به دلیل برخورد و پرتاب سنگ شدند.

عبدالله پور از تلاش‌ها برای دستگیری عاملین و لیدرهای آشوب‌های اخیر گیلان خبر داد و افزود: با تلاش‌های نیروهای امنیتی، انتظامی و بسیجی برخی از آشوبگران بازداشت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر لیدرهای آشوب در گیلان ادامه داشته و دستگاه قضائی هم به‌شدت با این افراد برخورد می‌کند.

وی با اشاره به شناسایی دیگر لیدرهای آشوب در گیلان بیان کرد: از مردم درخواست دارم در صورت داشتن اطلاعاتی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در گیلان اطلاعات را در اختیار نیروهای امنیتی قرار دهند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، تصریح کرد: مردم و جوانان گیلانی در تمامی شهرستان‌های این استان در مقابله با اغتشاشگران و با انزجار خود از آشوبگران نشان‌دادن از هیچ چیزی برای حفظ این نظام مقدس دریغ نکرده و حتی از جان خود هم می‌گذرند.

به گفته عبدالله پور افرادی در آشوب‌های اخیر فریب‌خورده بودند با آنان برخورد سلبی می‌شود؛ ولی قانون و قوه قضاییه با عاملان اصلی اغتشاش در کشور و استان گیلان که باعث جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است هیچ‌گونه مماشاتی نخواهد داشت.

وی با قدردانی از زحمات کادر درمان در آشوب‌های اخیر گیلان گفت: سپاه پاسداران خود را حامی مردم و انقلاب دانسته و امروز هم آمدیم تا با عیادت از مجروحین اغتشاشات اخیر گیلان از آخرین روند درمان آنان آگاه شویم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 3
    عالی
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 6
    نمی شناسم و اطلاعاتی ندارم
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 1
    لیدرهای اصلی داخل کشور امروز و فردا از ایران به غرب فرارخواهندکزد،علی الحساب مهران مدیری و کتایون ریاحی و رفقاهزینه ی خسارت اغتشاشات رابدهند,قبل از فرار
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 4
    رفقای علی کریمی در گیلان از لیدرهای اغتشاشات هستند
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
    1 3
    کاخ تریلیاردی علی کریمی با ماشین تریلیاردی و پولهای از پارو بالاتر را مصادره کنید به نفع کسبه و بازار و خودش را هم بفرستید چندمدتی دریکی از روستاها چوپانی بجای لگد زدن به توپ به گوسفند چرانی بپردازد
    • مهدی DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      دهنتو ببند
    • مهدی DE ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      دهنتو ببند
    • DE ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      پول پناهندگی و گدایی بهت ساخته که نوکری ژرمن ها را می‌کنی ولی بدون آلمانی ها از همه متنفرن حتی از خودشون .آینده ی خوبی برات پیش بینی نمیکنم.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    زنگ میزنیم یکی از لیدرها رو معرفی کنیم برنمیدارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس