کد خبر 1428891
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
دستگیری ۷ تروریست در اربیل، سلیمانیه و کرکوک عراق

سرویس مبارزه با تروریسم عراق امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای از دستگیری ۷ تروریست در اربیل، سلیمانیه و کرکوک خبر داد.

به گزارش مشرق، در بیانیه‌ دستگاه مبارزه با تروریسم عراق آمده که «دلیرمردان این دستگاه توانسته‌اند با انجام یک سری وظایف موفقیت‌آمیز، بقایای عناصر تروریستی داعش را هدف قرار دادند».

در این بیانیه همچنین آمده است: «با توجه به تقویت اقدامات مشترک و تبادل اطلاعات بین سرویس ضد تروریسم و نیروهای امنیتی منطقه کردستان عراق، دلاوران ما موفق شدند ۴ نفر از تروریست ها را دستگیر کنند که از این میان سه نفر از آنها در استان اربیل و سلیمانیه بازداشت شدند».

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که یکی از عناصر اصلی گروهک های تروریستی با نام مستعار «ابوحمزه» در استان کرکوک دستگیر شد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

در پایان بیانیه ذکر شده که دستگاه ضد تروریستی عراق با دستگیری دو عنصر تروریستی دیگر که یکی از آنها سلاح، مهمات و مواد منفجره آماده انفجار در اختیار داشت، به مأموریت خود پایان داده است.

با وجود شکست داعش در سال ۲۰۱۷ و پیروزی عراق بر این گروه تروریستی پس از ۳.۵ سال نبرد، بقایای داعش هنوز هم در برخی استان‌ها مشغول تحرک و عملیات تروریستی هستند.

استان‌های دیاله، صلاح الدین، بغداد، کرکوک، سلیمانیه، نینوا و الانبار از مناطق اصلی تحرکات داعش در عراق به شمار می‌روند و تروریست‌ها هر از گاهی در این مناطق به عملیات علیه نیروهای امنیتی و شهروندان غیر نظامی دست می‌زنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس