بازداشت سرکرده داعشی در الانبار عراق

یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد که یک سرکرده تروریستی داعش در غرب شهر الرمادی دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، یک منبع امنیتی در فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان الانبار اعلام کرد که یک سرکرده تروریستی داعش در غرب شهر الرمادی دستگیر شد.

منبع مذکور با بیان اینکه نیروهای امنیتی توانستند این سرکرده گروه تروریستی داعش را بدون هیچ‌گونه مقاومتی بازداشت کنند، افزود: عنصر تروریستی بازداشت شده در چندین عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی و شهروندان در زمان سلطه داعش بر بخش گسترده‌ای از استان الانبار، مشارکت داشته است.

منبع امنیتی مذکور یادآور شد: نیروهای امنیتی تروریست بازداشت شده را برای بازجویی و کسب اطلاع از مکان اختفای سایر تروریست‌های احتمالی، به مراکز امنیتی تحویل دادند.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

نیروهای حشد شعبی نیز در کنار نیروهای امنیتی عراق به پیگرد باندها و بقایای تروریست‌های داعش در مناطق مختلف این کشور ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس