کد خبر 1385016
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱
تداوم ضربات مهلک به تکفیریها در عراق

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه از دستگیری ۴ تروریست در دو استان این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی از ادامه اقدامات این کشور در زمینه ریشه کنی تکفیری ها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز چهارشنبه از دستگیری ۴ تروریست در دو استان این کشور خبر داد.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که بر اساس دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح، ستاد مبارزه با تروریسم با هماهنگی استان سلیمانیه توانست ۳ تروریست از اعضای داعش را در این استان دستگیر کند.

وی افزود که یک تروریست دیگر در استان بغداد دستگیر شد.

گفتنی است که نیروهای امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر کشور ادامه می‌دهند. عناصر باقی‌مانده داعش همچنان در مناطقی از بغداد، صلاح الدین، دیالی، کرکوک، نینوا و الانبار فعالیت دارند.

نیروهای عراقی با انجام عملیات نظامی و تعقیب داعشی ها اجازه خودنمایی به تروریستها نمی دهند با این حال تکفیری ها با استفاده از اوضاع نامساعد جوی دست به تحرکاتی می زنند.

مسؤولان عراقی اخیرا از کشته شدن ۱۷ داعشی در عملیات ارتش این کشور در شمال عراق و بازداشت پنج تن دیگر از آنها در شهر حویجه و استان صلاح‌الدین خبر دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    با جنگنده هاس اف 16 که دارید با این آلت شمشیر تیز بران مادرشون به عزاشون بزارید
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    3 0
    دخل شون بیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس