کد خبر 1428589
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
دفاع همسر رئیس جمهور آمریکا از پسرخوانده‌اش

جیل بایدن با دفاع از پسر رئیس جمهور آمریکا، ادعا کرد، وی که گزارش‌های مختلفی درباره جرایم و فسادش منتشر شده «بی‌گناه» است.

به گزارش مشرق، «جیل بایدن»، همسر «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا همزمان با ادامه تحقیقات فدرال فعلی در آمریکا درباره جرایم «هانتر بایدن»، ادعا کرد پسرخوانده‌اش هیچ قانونی را نقض نکرده است.

جیل بایدن در مصاحبه‌ای با شبکه «ان‌بی‌سی نیوز» گفت: «خیلی‌ها درباره هانتر تحقیق کردند. آنها مدام روی آن اصرار کردند. من می‌دانم هانتر بی‌گناه است. من پسرم را دوست دارم و مشتاق اتفاقات بعدی هستم.»

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هم چند روز قبل در مصاحبه‌ای به شبکه «سی‌ان‌ان» گفت، به پسرش «اطمینان زیادی» دارد.

اوایل ماه جاری میلادی نیز روزنامه «واشنگتن پست» گزارش داد، ماموران فدرال آمریکا که مسئول تحقیقات درباره جرایم هانتر بایدن بوده‌اند، اسناد و مدارک کافی برای متهم کردن او به جرایم مالیاتی و ایراد اظهارات غلط در ارتباط با خرید اسلحه به دست آورده‌اند. به نوشته واشنگتن پست، ماموران فدرال در تحقیقات خود درصددند مشخص کنند پسر رئیس جمهور آمریکا برخی درآمدهای شرکت‌های داخلی و خارجی خود را کتمان کرده است یا خیر. همچنین واشنگتن پست نوشت، ماموران فدرال آمریکا دریافته‌اند هانتر بایدن در زمان پر کردن فرم برای تهیه یک سلاح دستی در سال ۲۰۱۸ دروغ گفته است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، بایدن در این فرم نوشته بود، «مصرف کننده مواد مخدر غیرقانونی» یا معتاد به ماریجوانا و مخدرهای شادی‌آور دیگر نیست در حالی که قبلا اعتراف کرده بود مصرف کننده مواد مخدر کراک کوکائین است.

واشنگتن پست به نقل از منابع ناشناس نوشت، ماموران فدرال «ماه‌ها قبل» گفتند، «یک پرونده کیفری قوی» علیه هانتر بایدن جمع کرده‌اند اما به عهده دادستان‌های وزارت دادگستری آمریکا است که رسما علیه او که پسر جو بایدن از همسر سابقش «نیلیا هانتر بایدن» است طرح اتهام کنند.

تحقیقات درباره هانتر بایدن در ابتدا شامل معاملات تجاری و مالی او در دوره خدمت جو بایدن در سمت معاون رئیس جمهور در دولت «باراک اوباما» بود اما در ادامه دادستان‌ها ابعاد این تحقیقات را گسترده‌تر کرده تا پای شرکای تجاری او معاملات مرتبط با آنها و موضوع خرید دست کم یک مورد سلاح گرم توسط هانتر بایدن را به این پرونده باز کنند.

بازرسان آمریکایی مشخصا به سراغ اطلاعات درباره لپتاپ بدنام هانتر بایدن مشهور به «لپتاپ جهنمی» را که بر اساس گزارش‌ها شامل ایمیل‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای رسواکننده از فسادهای پسر رئیس جمهور آمریکا بوده، رفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    0 1
    کی میگه ماستم ترشه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس