ایجاد ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران تا پایان سال

شهردار تهران گفت: تا پایان سال ۱۰۰۰ پارکینگ در تهران افتتاح می‌شود تا ظرفیت پارک خودروها افزایش یابد.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی، در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی امیرکبیر و در جمع خبرنگاران با اشاره به نهضت ساخت پارکینگ در تهران، افزود: ساخت ۲۵۰۰ پارکینگ آغاز شده است که هزار عدد آن تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده ساخت یک پارکینگ دیگر نیز در منطقه ۲۰ و ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم با مشارکت تولیت آستان آغاز می‌شود و امیدواریم بتوانیم با مشارکت دیگران زمینه ایجاد ساخت پارکینگ را در تهران آغاز کنیم.

شهردار تهران درباره پارک حاشیه‌ای خودرو اظهار کرد: پارک حاشیه‌ای در حال ساماندهی است و پیوندی میان ظرفیت‌های پارکینگ سازی و در پارک حاشیه‌ای ایجاد خواهد شد و به دنبال ایجاد اپلیکیشنی هستیم تا در بستر آن شهروندان بتوانند قبل از پارک خودرو محل پارک را بدون دغدغه رزرو کنند.

زاکانی درباره نامه ۹ نفر از اعضای شورای شهر درباره انتصابات درون شهرداری تهران گفت: در سال اول حضورمان در شهرداری تهران عمده انتصابات را از طریق کانون ارزیابی انجام دادیم و ماحصل آن انتصاب ۹۷ درصدی افراد از درون شهرداری بود.

وی ادامه داد: در سال دوم شرایطی ایجاد شده است تا نگاه حداکثری به تثبیت و تغییرات حداقلی وجود داشته باشد و همانطور که مشاهده کردید در انتصاب شهرداران مناطق ۱۵ نفر تثبیت، ۴ نفر جابجا و سه نفر تعویض شدند.

زاکانی افزود: از تمام پیشنهادات استقبال می‌کنیم و برای انتصاب شهرداران تهران ۳۳ مؤلفه را مدنظر قرار دادیم.

شهردار تهران با بیان اینکه در آستانه ماه هشتم سال توانستیم ۵۴۰ هزار تن آسفالت در تهران ایجاد کنیم، گفت: این در حالی است که در سال گذشته ۵۸۰ هزار تن آسفالت ریخته شده بود اما اکنون با وجود آنکه ۵ ماه از سال باقی مانده توانسته ایم ۵۴۰ هزار تن آسفالت را تولید کنیم.

وی افزود: تا ۲۲ بهمن دو کارخانه سیمان در تهران افتتاح می‌شود و همچنین امیدواریم در شرق تهران نیز بتوانیم کارخانه آسفالتی ایجاد کنیم تا از تحمیل هزینه‌ها جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس