میراحمدی: خروج از مرز بدون ثبت نام در سامانه سماح ممکن نیست

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشوربا تاکید بر اینکه اغتشاشات روبه پایان است، گفت:موضوع زاهدان مساله مستقلی است که ۱۵۰ نفر از اراذل به اموال عمومی و مغازه های حتی اهل سنت حمله کردند و اکنون آنجا آرام است.

به گزارش مشرق، سیدمحید میراحمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات در زندان اوین گفت: اینکه گفته می‌شود افرادی در اوین روی مین رفتند مطلقا صحت ندارد و موضوع ندامتگاه اوین ارتباطی با اغتشاشات نداشت.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور افزود: بندی که این اتفاق افتاد بند سارقان بود که تصور کردند با توجه به اتفاقات سطح شهر، نیروی حفاظت زندان روی اغتشاسات شهری تمرکز دارند و با این تصور این نقشه را طراحی کردند با ایجاد اغتشاش در زندان فرار کنند.

میراحمدی ادامه داد: این اتفاق به سرعت مدیریت شد و ربطی به اغتشاشات نداشت البته ارتباط غیر مستقیم این بود چون نیروهای امنیتی درگیر اغتشاشات هستند پس می‌توانند از زنوان فرار کنند. چون در بند سیاسی و بند بازداشتی های اغتشاشات اخیر این اتفاق نیفتاد پس ارتباط مستقیم نداشت.

میراحمدی خاطرنشان کرد: کشته شدگان هنان تعداد اعلام شده است و کسی هم از زندان فرار نکرد.

دبیر شورای امنیت کشور درباره فراخوان‌های اخیر و وضعیت دیروز در زاهدان گفت: وضعیت استانها خوب است و اغتشاشاتی که ناآرامی شهری به همراه داسته باشد، نداریم و بیشتر تحرکات ایذایی در برخی شهرستانها است.

وی افزود: تجمع مختلف در برخی دانشگاهها هست که هر روز روند کاهشی دارد و اغتشاشات روزهای آخر خود را طی می کند.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان به دنبال برافروختن و دامن زدن به اغتشاشات هستند، اظهار داشت: آنها روی امروز شنبه تمرکز کردند و فراخوانهای زیادی دادند اما تا کنون در هیچ نقطه تجمعی نداشتیم و چهارشنبه گذشته هم چنین بود که مشکلی نداشتیم.

میراحمدی با مجزا خواندن وضعیت زاهدان گفت: زاهدان مساله مستقلی است که ۱۵۰ نفر از اراذل به اموال عمومی و مغازه های حتی اهل سنت حمله کردند که اکنون آنجا آرام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 25
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    18 17
    البته همه می دانند که رو به پایان نیست . مملکت دارد اشتباه اداره می شود
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    10 5
    با این مماشات که ما داریم هنوز فتنه ادامه دارد
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    7 13
    امام جمعه زاهدان را بازخواست کنید
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    5 8
    زاهدان مواقع دیگه هم مسئله ش جداست! کلا در بستری از اختلافات و نا امنی به سر میبره. به خاطر همین هم زیاد سرمایه گزاری عمرانی و صنعتی بخش خصوصی و دولتی در اونجا صورت نمیگیه مناسفانه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    11 4
    اقا جان اینستاگرام لعنتی که فیلتر باشه و با هیچی باز نشه اغتشاش مغتشاش جمع میشه پس باز شل نگیرید ۲ روز دیگه کمپلت تعطیلش کنید جوانان صبح تاشب معتاد اینستاگرام نشن دوباره
  • وطن پرست DE ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    9 13
    تو دو هفته پیش گفتی تموم شده! همون موقع نوشتم این دور از اغتشاشات بصورت متناوب طراحی شده. پیک بعدی در دربی و جام جهانی.
    • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      0 1
      باباببنددهنتو.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس