جزئیات برکناری مدیرعامل استقلال/ تصمیم در جلسه شبانه وزارت ورزش!

مدیرعامل باشگاه استقلال در شرایطی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد که اعضای هیات مدیره با دعوت وزارت ورزش در جلسه شبانه‌ای شرکت و تنها به امضا صورتجلسه اکتفا کردند!

به گزارش مشرق،  تغییراتی که در مدیریت باشگاه استقلال صورت گرفت حرف و حدیث زیادی را در مورد دلایل کنار گذاشتن مصطفی آجورلو به وجود آورد. در حالی که این تغییر از سوی وزارت ورزش صورت گرفته بود اما عنوان شد با تصمیم هیأت مدیره انجام شده است.

پس از آنکه وزارت ورزش تصمیم به تغییر مدیریت در باشگاه استقلال گرفت، سه عضو هیأت مدیره را به ساختمان این وزارتخانه فرا خواند تا در مورد مدیرعامل باشگاه صورتجلسه مورد نظر را امضا کنند. این جلسه در شرایطی تشکیل شده بود که مصطفی آجورلو در آن حضور نداشت.

از بین اعضای هیأت مدیره دعوت شده به وزارت ورزش محمد مؤمنی این صورتجلسه را امضا نمی‌کند و بالاجبار افضلی چهارمین عضو هیأت مدیره به وزارت ورزش فراخوانده می‌شود و بالاخره در ساعت ٢١ صورتجلسه مورد نظر وزارت ورزش با سه امضا مورد تأیید قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

با این شرایط مشخص است که اعضای هیأت مدیره تنها دستور وزارت ورزش را اجرایی کردند و هیچ دخل و تصرفی در این تصمیم از قبل گرفته شده نداشتند چرا که حجت کریمی یکی از اعضای هیأت مدیره یک روز قبل از این اتفاق برکناری آجورلو را تکذیب کرده بود!

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال همچنین ادعا کرده آجورلو به جلسه هیأت مدیره دعوت شده و در آن شرکت نکرد در حالی که مسئولیت برگزاری جلسه بر عهده رئیس هیات مدیره است و آجورلو اعضا را برای حضور در این جلسه آن هم در محل وزارت ورزش دعوت نکرده و حتی از برگزاری این نشست یی خبر بوده است!

سایر اعضا هم اگر درخواستی برای برگزاری جلسه داشتند لازم بود این خواسته را به صورت مکتوب به رئیس هیات مدیره اعلام می‌کردند که چنین مکاتبه‌ای وجود نداشته است!

آنچه مسلم است برکناری آجورلو تصمیم مستقیم وزارت ورزش بوده و جلسه مخفیانه ساعت ٢٠ تا ٢٢ شب نیز به همین منظور در محل وزارت ورزش برگزار شد و اعضای هیأت مدیره در همان روز برای امضای صورتجلسه از پیش آماده شده و انتخاب فتح الله زاده به جای آجورلو دعوت شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    فساد از این قشنگ تر تو جمهوری اسلامی
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    به هر حال حرکت جالبی نبود
  • ایرانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    2 0
    هیچ میدونیدهمین خبراگه به دست فیفابرسه هم فوتبال ایراتعلیق میشودهم تیم موردنظربه دسته سه میفرسته .منظورازدسته سه متلک نیست چون طبق اصول فیفاتادسته دویعنی فوتبال حرفه ای ولی دسته سه میشه آماتورکه بایدازاونجادوباره شروع کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس