کد خبر 1428285
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶
سارق حرفه‌ای خودرو با ۲۰۰ سرقت دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و محتویات خودرو در محله سلیمانیه خبر داد و گفت: متهم به ۲۰۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش مشرق، جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی دستگیری باند سارقان خودرو و محتویات خودرو در اسفندماه سال گذشته توسط عملیات کلانتری سلیمانیه، دستگیری یکی دیگر از متهمان اصلی این باند همچنان در دستور کار این تیم قرار داشت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی روز گذشته موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اصلی پرونده شدند، افزود: تیم مجربی از ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی از محل تعدادی لوازم و محتویات خودرو اعم از ضبط و باند و ... کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت خودرو و محتویات خودرو در شهر تهران خصوصاً شرق تهران معترف و با توجه به وجود ادله و مدارک به ۲۰۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که تعدادی از مال‌باختگان شناسایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کیومرث IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    200 فقره ؟! اینجا صحرای آفریقاست مگر. بعد از 200 بار سرقت یکی را میگیرند . این فرد باید رییس جمهور شود
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    3 0
    متاسفانه به زودی آزاد میشه و جرائم خودش رو با شگردها و تکنینک های بهتری از سر می گیره ، تا وقتی قوه قضائیه احکام آبکی برای این جرائم صادر کنه وضعیت همینه !!!!!!
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    ما که نمیدونیم شما که میدونید بگید حکم این دزد افساد فی الارض نیست؟
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    فردا آزاده........
  • مهدی صادقی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    1 0
    دلیل اینکه اینهمه مردم دور شدن از مسئولین واسه چیه؟! دلیل اینکه دروغ های شبکه های اونطرف آب و فضای مجازی رو اینقدر راحت باور می کنند، دلیلش چیه؟؟ چون با دزدان خرده پا تا متوسط تا اختلاسگران بزرگ با هیچکدوم برخورد نمیشه! حتی مسئولین دزد و رانتی دولت قبل هم ، همچنان سرکارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس