کد خبر 1426876
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۸

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بعد از ماجرای آتش‌سوزی در اوین مدیر برنامه خبر سعودی‌اینترنشنال به کارگردان گفت؛ «‌فعلاً تیتر این باشه که آتش‌سوزی اوین ۴۰ کشته و ۱۰۰ مجروح داشته است‌»! و کارگردان، همین جمله را زیرنویس می‌کند که «فعلاً تیتر این باشه که... ».

گفتم: عجب حیوونایی؟!

گفت: بلا نسبت همه چهارپایان و دور از جون همه حیوانات، باید گفت حیوون‌تر از گردانندگان کاسه‌لیس این شبکه سعودی، اراذل اجاره‌ای و سلبریتی‌های وطن‌فروشی هستند که برای یک مشت دلار به این شبکه صهیونیستی خدمت می‌کنند!

گفتم: در عربستان معلمی به شاگردش گفت؛ فلان متن را بخوان و دانش‌آموز شروع به خواندن کرد. در بخشی از متن آمده بود «‌لعنهًْالله علیک // لعنت خدا بر تو باد» و دانش‌آموز این جمله را چند بار تکرار کرد. معلم که بهش برخورده بود گفت؛ « ‌لعنهًْالله علیک و علی آبائک و اجدادک // لعنت خدا بر تو و آباء و اجدادت باد»! دانش‌آموز گفت؛ آقا اجازه! این در متن نیست، یکی از دانش‌آموزان گفت؛ خُب بهش اضافه کن؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    حسین جون قبلنا بهتر درمیومد الان بخاطر متاعشه اینقدر یخ شدن
  • US ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    1 0
    مجریان آنها فاسد های بهاییان ضاله هستند،
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 0
    برای نابود سازی سوسک و مگس و موش باید چاه فاضلاب را بست. در اینستاگرام و واتساب را ببندید. اینترنت ملی جایگزین شود.
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    مقصر خودمونیم وقتی به هنرو فوتبال و هنرمندو فوتبالیست بیش از حد و ظرفیت بها می دهیم و به لقب سازی متوسل می شویم نتیجه ش بار اومدن امثال کریمی و غلامی و ریاحی و مدیری و دایی .....ست . خودشیفته ،در برج عاج نشسته و برهم زننده آرامش کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس