معجزه برای فوتبال ایران در آستانه جام جهانی/ انتقال ستاره تیم ملی به قطر

برنامه هماهنگ باشگاه لورکوزن و تیم ملی مو به مو اجرا شده و قرار است در ادامه نیز مراحل درمان آزمون خیلی سریع اما بدون ریسک دنبال شود.

به گزارش مشرق، درست سه روز بعد از بازی ایران- سنگال و به ثمر رساندن گل تساوی تیم ملی، سردار آزمون آسیب دید و نتوانست لورکوزن را در بازی رفت لیگ قهرمانان مقابل پورتو همراهی کند. خبر، خبر تلخی بود که از پرتغال به دست رسانه‌ها رسید. جایی که همه فکر می‌کردند جراردو سیوانه- سرمربی وقت لورکوزن – سردار را به زمین بیاورد تا شکست خانگی مقابل پورتو جبران شود اما تا دقیقه ۹۰ خبری از مهاجم ایرانی نشد. یک روز بعد از پایان بازی، خبری رسمی با این مضمون اعلام شد که آزمون به‌دلیل کشیدگی دوقلوی پای خود نتوانست وارد زمین شود و به همین دلیل حدود ۶ تا ۸ هفته دور از بازی رسمی خواهد بود.

بحث جام جهانی و حضور یا عدم حضور سردار در این تورنمنت مهم خیلی زود مطرح شد. بخصوص که میزان دوری او ۶ تا ۸ هفته اعلام شده و توسط سایت رسمی لورکوزن به رسانه‌ها رسیده بود. چند متخصص در این مورد نظر دادند و در نهایت پزشکان لورکوزن قول دادند تا همه جوره تلاش کنند سردار بتواند برای ایران در دومین جام جهانی متوالی بازی کند.

اتفاقی که همه را امیدوار کرد. ضمن اینکه پزشکان تیم ملی و کارلوس کی‌روش هم در این مدت بی‌خبر از سردار نبودند و روزی نشد که اطلاعی از مراحل درمان او نداشته باشند.

آزمون روز ۱۲ مهر آسیب دید و از آن زمان تا امروز ۱۲ روز از دوران درمان او طی شده. خبرها از آلمان امیدوارکننده است. بخصوص که باشگاه لورکوزن هم با حضور ژابی آلونسو سعی می‌کند ریسکی انجام ندهد اما آزمون را زودتر به شرایط بازی برساند. موضوعی که بدیهی است اینکه سردار احتمالاً نتواند قبل از جام جهانی برای لورکوزن بازی کند اما باشگاه آلمانی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا آزمون زودتر از مدتی که مشخص شده، پا به توپ شود و به شرایط حضور در دیدارهای رسمی برسد.

سردار از دو سه روز قبل تمرینات انفرادی خود را زیر نظر تیم پزشکی لورکوزن آغاز کرده که این خبر مهمی برای تیم ملی ایران است. او بدون شک جزو ستاره‌های پرامید ایران در جام جهانی است که حضورش می‌تواند برگ برنده‌ای برای تیم ملی باشد. به ثمر رساندن ۴۱ گل در ۶۵ بازی ملی آماری است که سردار از خود به جا گذاشته و همین یک موضوع کافی است تا آرزو کنیم او را در جام جهانی، سرحال و قبراق ببینیم و منتظر درخشش‌اش باشیم.

برنامه هماهنگ باشگاه لورکوزن و تیم ملی مو به مو اجرا شده و قرار است در ادامه نیز مراحل درمان آزمون خیلی سریع اما بدون ریسک دنبال شود. سردار امروز به قطر سفر می‌کند تا در کمپ‌های مجهزی که در این کشور وجود دارد، درمان خود را پیگیری کند. بدون شک آغاز تمرینات انفرادی و انتقال او از آلمان به قطر باعث خوشحالی فوتبالدوستان ایرانی است. آنهایی که بر این باورند که آزمون و حضورش در جام جهانی می‌تواند تا حد زیادی به تیم ملی کمک کند.

با توجه به تمرینات انفرادی آزمون و همچنین انتقال او به قطر، حضور او در جام جهانی تقریباً قطعی است. حالا تلاش همه در مرحله بعد این است که سردار زودتر به مرز آمادگی برسد و تمرین همراه با سایر بازیکنان تیم ملی را تجربه کند. اتفاقی که با توجه بسرعت درمان آزمون می‌توانیم به وقوعش خوشبین باشیم و در اردوی منتهی به جام جهانی ایران، نمایش یک سردار آماده و به دور از مصدومیت را تماشا کنیم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سرجوخه امتحان IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    14 1
    جام جهانی قبلی یادشون رفته نقش توپ جمع کن رو داشت و فقط پشت مدافعا قایم میشد که رفع تکلیف کرده باشه و صحنه ی جالبی خلق نکرد.
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      اینم شد معجزه.
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 1
      شما ناراحت نباش ! نیازی به مهاجم نیست استاد ! توپ هایی که از دروازه در میاد رو بشمور !!! رو ۱۰ تا حساب کن واسه سه تا بازی !
  • علی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    6 1
    بازم اینارو هی گنده کنید
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 1
    معجزه یرای فوتبال ایران در جام جهانی یعنی تبدیل شدن از سرند شن به آبکش سبزیجات
  • مریم IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    این هرزه های بی ظرفیت رو انقد بزرگ نکنید. امثال دایی، کریمی، نیکبخت، کنعانی، طارمی، آزمون و.‌‌‌... با خفتهای اخلاقی که به بار میارند بهتره قایمشون کنید تا اینجور حلوا حلواشون کنید. بینوا از قشر نخبه و دانشمند که تو مملکت ما هیچ جایی ندارند. میدون دادن بیخودی به جماعت اراذل رقاص، دلقک و تمبک زن منافق!!! و برچسب سلبریتی زدن بهشون نتیجه ای جز این نداره. بگردین تو مدارک علمی و تربیت خانوادگیشون ببینم چیز با افتخاری پیدا میکنین؟؟ جز هدر دادن بیت المال، برباد دادن آبروی اخلاقی کشور و خیانت چه غلطی کردند؟؟
    • . IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      برادر اینا رو کسی بزرگ نکرد خودشون بزرگ بودن شما به فکر خودت باش بلکه هنری یاد بگیری به درد مملکتت بخوری
    • محمد قزل IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      0 0
      مرسی مطالب و روشنگری عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس